30 Reacties

één maand geleden

Niet alleenstaand. Maar wil je toch even zeggen dat ik je super dapper vind dat je je eigen keuze gemaakt hebt en het alleen aan durft te gaan!! Misschien helpt het je om je vast te houden aan de gedachte waarom je je kindje met liefde hebt willen blijven dragen. Dikke knuffel!!

één maand geleden

Wat een dappere keuze heb je gemaakt! 🍀 veel sterkte de komende tijd, maar ik hoop dat het je ook lukt om te genieten want dat verdien je 😘

één maand geleden

Ik snap je helemaal! Jaren geleden in hetzelfde schuitje gezeten. Je mag me berichtje sturen.

één maand geleden

Hier ook een alleenstaande en zwanger :) Mocht je willen kletsen mag je me altijd een berichtje sturen :)

één maand geleden

Single mom maar in een relatie 🙄 dapper dat je de keuze hebt gemaakt en staat nu voor een sterke mama en de beste voor jou kindje ❤️ u got this 🫶🏽

één maand geleden

Hoi , Ik ben ook alleenstaand zwanger. Heb altijd gedacht dat ik geen kinderen kon krijgen en mijn ex wil geen kinderen, maar na 9 jaar toch zwanger geraakt. Soms vind ik het best lastig heb al 2 x een bloeding gehad en alleen daar zitten maakt me best verdrietig. Maar weet je wij gaan dit rocken dames

één maand geleden

Reactie op Jermaine 1993

Hoi , Ik ben ook alleenstaand zwanger. Heb altijd gedacht dat ik geen kind ...
Wat heftig, is het wel goed gekomen met de bloedingen? en mocht je even je hart willen luchten kun je me altijd een berichtje sturen. Wanneer heb je de eerste echo?

één maand geleden

Reactie op Mw96

Wat heftig, is het wel goed gekomen met de bloedingen? en mocht je even je ...
Hoi ja ik ben super zenuwachtig heb al 2 x een echo gehad maar voel me best alleen soms in deze spannend tijd. Volgende week woensdag heb ik de 8 weken echo . Helaas moet ik er weer alleen heen en ben zo enorm zenuwachtig en bang. De bloedingen zijn gelukkig bijna weg maar pas als ik het hartje zie kan ik weer rustig slapen en me voorbereiden op de komst van de kleine

één maand geleden

Ik ben ook een alleenstaande mama, maar dan bewust. Ik ben nog maar net 4 weken, dus zit nog wel in de spanning of het deze keer wel gaat lukken en of het nu dan wèl een gezond kindje mag zijn. Mijn netwerk is kleiner dan gehoopt en het is soms best wel eenzaam. Maar ik weet ook heel goed dat me dit prima gaat lukken in m'n eentje. Die hormonen zullen je de komende tijd nog wel flink in de weg zitten, maar dan is een groepje zoals dit wel fijn om je af en toe te kunnen afreageren. En als je straks de eerste echo hebt zie je precies voor wie je dit allemaal doet.

één maand geleden

Ik ben ook een (bewust) alleenstaande mama. Mijn eerste is nu 3 en ben nu 6 weken zwanger van de tweede. Gister was licht bloedverlies gehad dus maak me zorgen na de laatste keer een miskraam te hebben gehad dat het nu weer mis is en dat gevoel kun je dan amper met iemand delen dus ik begrijp je heel erg goed! Maar vertrouw op jezelf en op het feit dat wij vrouwen gemaakt zijn om moeder te worden dus je gaat het super goed doen met die kleine!

één maand geleden

Hier ook alleen. 2 kids( van 6 en 3) uit eerdere relatie en nu zwanger van nr3. Geen relatie met de vader , niet gepland dus maar ik ga er voor. We got this💪🏼🩷

één maand geleden

Alleenstaand maar niet bewust. Het was ook niet helemaal de bedoeling, maar voor mij meer dan welkom. Ik moet het alleen nog vertellen, maar ik vind dit zo ontzettend spannend. Iemand hier ervaring mee en tips/advies heeft?

één maand geleden

Alleenstaand maar niet bewust. Het was ook niet helemaal de bedoeling, maar ...
Ik heb het al aan mijn moeder verteld en gelukkig regeerde ze positief . Zelf 15 jaar lang gedacht dat ik geen kids kon krijgen en nu ik geen partner heb ben ik zwanger. Maar vond het ook doodeng. Ik heb het verteld zonder een kado te geven ofzo want denk de shock zal wel groot zijn. Morgen heb ik de 8 weken echo en ben mega zenuwachtig of het goed is

één maand geleden

Reactie op Jermaine 1993

Ik heb het al aan mijn moeder verteld en gelukkig regeerde ze positief . Ze ...
Oef ja ik zie er ook wel tegen op om het aan mijn ouders te vertellen, maar daar wacht ik nog heel even mee. Ik wil het denk ik ook niet met kado doen, maar misschien wel met een echo (en daar ben ik ook weer mega zenuwachtig voor pff). Ik hoop voor je dat de jouwe goed is, ik zal voor je duimen!

één maand geleden

Reactie op Jermaine 1993

Ik heb het al aan mijn moeder verteld en gelukkig regeerde ze positief . Ze ...
Heel veel succes morgen 🥰❤️ hou je ons op de hoogte? En wat fijn dat je moeder positief reageerde, lucht toch op

één maand geleden

Oef ja ik zie er ook wel tegen op om het aan mijn ouders te vertellen, maar ...
Ja ik kijk er ergens ook tegen op. Ik heb wel besloten om het middels een cadeau te doen ( rompertje). Ik heb voor mezelf besloten dat ik niet het moment voor mezelf wil afpakken en ook niets heb om me voor te schamen tegen over andere( ik ben er namelijk wel blij mee) neemt niet weg dat ik het ook erg spannend vind 😘 gewoon doen wat jij wilt!!

één maand geleden

Reactie op Mw96

Ja ik kijk er ergens ook tegen op. Ik heb wel besloten om het middels een c ...
Dat is natuurlijk ook weer zo! Ik ga het zeker in mijn hoofd houden, wie weet voel ik me over een paar weken er wat zekerder bij. Wel heel goed en sterk dat je er zo in staat 😊

één maand geleden

Reactie op Mw96

Heel veel succes morgen 🥰❤️ hou je ons op de hoogte? En wat fijn dat je mo ...
Dankjewel hou jullie op de hoogte🥰

één maand geleden

Dat is natuurlijk ook weer zo! Ik ga het zeker in mijn hoofd houden, wie we ...
Zeker doen! Ik dacht er een paar weken geleden ook anders over maar blij dat ik er toch nog even mee heb gewacht. Zijn er wel mensen die het al weten bij jou?

één maand geleden

Reactie op Mw96

Zeker doen! Ik dacht er een paar weken geleden ook anders over maar blij da ...
Ik heb het 3 vriendinnen verteld die dicht bij me staan, waarvan 1tje al moeder is, dus ik kan in elk geval al bij haar terecht voor advies. Maar ik wacht met andere vrienden en familie inlichten tot ik de echo met 8 weken heb gehad, ik moet nog zelf even aan het idee wennen + het is nog zo onwerkelijk.