30 Reacties

één maand geleden

Oef ja ik zie er ook wel tegen op om het aan mijn ouders te vertellen, maar ...
Ik hoop dat jou echo ook goed zal zijn🩷 en voelde me zo alleen voor ik het vertelde en vond het zo fijn dat ik het eindelijk met 1 iemand kon delen. Nog 12 uurtjes en dan weet ik eindelijk of ik een hartje heb, mijn moeder zit in Spanje dus ga alleen maar we gaan ervoor morgenochtend🩷 Hoop dat je snel een echo hebt zodat je weet hoe het gaat met je kleintje🌸

één maand geleden

Ik heb het 3 vriendinnen verteld die dicht bij me staan, waarvan 1tje al mo ...
Ja ik precies hetzelfde.Wanneer heb je je echo?

één maand geleden

Reactie op Jermaine 1993

Ik hoop dat jou echo ook goed zal zijn🩷 en voelde me zo alleen voor ik het ...
You got this 😘

één maand geleden

Reactie op Jermaine 1993

Ik hoop dat jou echo ook goed zal zijn🩷 en voelde me zo alleen voor ik het ...
Zo spannend! Ik ben in gedachten bij je 🤗. Dankjewel! 💕

één maand geleden

Reactie op Mw96

Ja ik precies hetzelfde.Wanneer heb je je echo?
1 oktober. Dat is ál over 2 weken maar toch voelt het nog als zo ver weg.

één maand geleden

Ik herken me erg in je verhaal. Vind het vervelend om te lezen dat je in een soortgelijke situatie zit. Het lijkt erop dat ik ook alleenstaande moeder wordt. De korte versie is dat mijn vriend opeens is omgedraaid en wil een abortus. Ik heb vandaag besloten het te houden, ongeacht wat hij doet. 7 weken vandaag. Mixed feelings, altijd moeder willen worden maar wel beetje bang het nu alleen aan te gaan en voor alle reacties.

één maand geleden

Ik herken me erg in je verhaal. Vind het vervelend om te lezen dat je in ee ...
Wat vervelend dat jij ook in deze situatie zit. Maar wat sterk dat je toch je keuze gemaakt heb. Ik begrijp het gevoel van het ene moment verdrietig maar ook blij. Ik geloof er in dat wij dit zeker aan kunnen. Kies voor jezelf en laat niemand je manipuleren nu je op je kwetsbaarst bent. Mocht je willen kletsen, mag je me ook altijd een berichtje sturen! ❤️

één maand geleden

De vader van mijn eerste kindje verliet me toen ik vertelde dat ik zwanger was. Dat heb ik helemaal alleen gedaan, met hulp van mijn ouders wel. Tijdje gedate, maar niet echt een geschikte partner gevonden. Daarom gekozen voor een donor en nu net zwanger van de tweede. Ik moet zeggen dat ik er nu heel anders in sta en hoop dat ik er veel meer van kan genieten omdat ik dat gezeik met m’n ex niet meer heb.

één maand geleden

Reactie op Jermaine 1993

Ik hoop dat jou echo ook goed zal zijn🩷 en voelde me zo alleen voor ik het ...
Hoe is je echo gegaan? 🥰

één maand geleden

Reactie op Mw96

Hoe is je echo gegaan? 🥰
Hej gelukkig goed ben morgen 8 weken zwanger zat daar mega zenuwachtig maar was een mooi kloppend hartje