10 Reacties

één maand geleden

Ik!! Ik eet normaal gesproken elke ochtend kwark met fruit en muesli enzo. Ik vind sinds afgelopen week het gewoon niet lekker meer. Eet het echt met lange tanden

één maand geleden

Reactie op Lau_1992

Ik!! Ik eet normaal gesproken elke ochtend kwark met fruit en muesli enzo. ...
Bijzonder dat het zo veranderd als je zwanger bent, ik heb nu ook dat als ik brood eet een ijzer smaak in men mond heb😔

één maand geleden

Ja hier ook! Vooral koffie vind ik niet meer te drinken, terwijl ik er eerder zo van kon genieten

één maand geleden

Eigenlijk sinds ik zwanger ben, heb ik trek in ongezond eten. Echt heel erg.

één maand geleden

Reactie op Fenna.91

Ja hier ook! Vooral koffie vind ik niet meer te drinken, terwijl ik er eerd ...
Heb hetzelfde echt jammer:((

één maand geleden

Reactie op Ronielle

Eigenlijk sinds ik zwanger ben, heb ik trek in ongezond eten. Echt heel e ...
Dit heb ik ook! Alles is vies tot dat iemand met mc donalds aan komt 🫠🥹

één maand geleden

Reactie op sofiaaa

Bijzonder dat het zo veranderd als je zwanger bent, ik heb nu ook dat als i ...
Heel raar hé. Wat je normaal graag eet, smaakt nu heel anders of je vindt het niet meer lekker.

één maand geleden

Heel herkenbaar. Ook met geuren. Normaal kots ik echt van de geur van energydrink. Laatst maakte mijn man een blikje in de auto open en dacht ik: 'hm, ruikt lekker.' De geur van koffie vind ik daarentegen weer heel vies. En toen ik vanmorgen de appelstroop openmaakte voor mijn dochter, ging ik bijna over mn nek. 🤷🏼‍♀️

één maand geleden

Reactie op BabyGroot1

Dit heb ik ook! Alles is vies tot dat iemand met mc donalds aan komt 🫠🥹
Ik werk in de mc en moet echt zeggen dat ik de lucht niet meer kan hebben😅

één maand geleden

Mijn smaak is op een of andere manier sterker geworden. Zure snoepjes wat voor mij gewoon “zoet” was, zijn voor mij nu echt zuur. Maar nog altijd lekker. Ik kan geen knoflook meer gebruiken in mijn eten, het overheerst alles terwijl er weinig in zit. En tot nu toen zelfs wandelen in de supermarkt zijn geurtjes vervelend. En op mn werk, ik werk bij de mcdonalds, en eerlijk is eerlijk. Wat een lucht😅😂