15 Reacties

Vertel? Wat doe je er dan mee?

3 dagen geleden

Hey, ja ik ben wel spiritueel en je kan echt een diepere verbinding krijgen met jouw baby in jouw buik. Door echt ook contact te maken met jouw baby hand op jouw buik en voelen, en uiteindelijk heb je jouw hand niet meer nodig. Je kan ook zelf lucide dromen opwekken en hierdoor kun je meer zien over de baby. Ook denk ik dat iedere kind in verbinding staat met vroegere familie dat zie je terug in aparte uitgerekende datums zoals op verjaardagen, sterfdagen, of feestelijke dagen. Je kan jouw baby in slaap wiegen door jouw buik vast te houden en rustig te schommelen. Ik denk ook dat onze overleden dierbare erbij zijn. Toen ik moest bevallen zag mijn hartsvriendin een dubbele regenboog buiten en mijn moeder was net overleden. Ja ik denk dat je er vooral voor open moet staan. Want het kan je best verrassen hoe hooggevoelig je kan zijn. Mijn oma is mijn bescherm engel zonder twijfel. Als ik haar nodig heb vraag ik om haar kracht en een teken en krijg die ook. Met mijn moeder krijg ik geen contact maar dat komt ooit wel. Denk dat ik er nog te verdrietig om ben. Maar ja het geeft veel geluksmomenten en het is fijn als je vooruit droomt wat er gebeurt dan kan je er voorbereid tegenaan gaan 😅

3 dagen geleden

Wat een goed idee de afgesproken tekens, al wat terug gezien?

3 dagen geleden

Na 3 miskramen vond ik het moeilijk positief te blijven. Nu heb ik “afgesproken” dat een zonnestraal betekend dat het kindje met mij communiceert. Dus elke zonnestraal die ik zie, zorgt voor een glimlach om m’n mond en een aai over mn buik 😁

2 dagen geleden

Reactie op Mel88

Wat een goed idee de afgesproken tekens, al wat terug gezien?
Ja! Ik zie vooral heel veel vosjes. Laatst zaten we bij de verloskundige en daar lag een puzzel. Mijn zoontje pakt het puzzelstukje van het vosje en geeft het aan mij. Een heel bijzonder en fijn momentje!

2 dagen geleden

Reactie op mel92!

Na 3 miskramen vond ik het moeilijk positief te blijven. Nu heb ik “afgespr ...
Ik kan me voorstellen dat je dan wat extra geruststelling nodig hebt.. wat mooi!

2 dagen geleden

Reactie op denniese

Hey, ja ik ben wel spiritueel en je kan echt een diepere verbinding krijgen ...
O wauw, jij bent zo te lezen al wat 'verder' dan ik. Wat gaaf! Ik heb zelf nog geen ervaring met lucide dromen, klinkt interessant!

2 dagen geleden

Ik heb 2 keer over mijn meiden gedroomd ik wist dus al dat ze meiden werden en hoe ze eruit kwamen te zien als ze geboren werden. Klinkt heel apart maar het was echt precies zoals in mn dromen. Ik ben nu benieuwd maar wat ik ga dromen ik was toen wat verder in mn zwangerschap.

2 dagen geleden

Leestip voor de spirituele dames onder ons..

2 dagen geleden

Reactie op UitbundigeFee804344

Leestip voor de spirituele dames onder ons..
Dat ziet er uit als een fijn boek, misschien mezelf maar trakteren op dit cadeautje.

één dag geleden

Reactie op UitbundigeFee804344

Leestip voor de spirituele dames onder ons..
Ja die heb ik ook!! Ze heeft ook een zwangerschapsdagboek. Geboortebundel van Nina Pierson is ook een aanrader

één dag geleden

Ik ben zelf eigenlijk helemaal niet spiritueel, maar onlangs gebeurde er toch wel iets heel bijzonders.. We zijn 2 weken geleden op huwelijksreis naar Zuid-Afrika geweest. 1 van onze doelen daar was leeuwen zien in het echt. Dat is echt het spirit animal van mijn man. Hij heeft er 1 getatoeëerd staan op zijn arm ook. Nu hadden we het op een avond over namen voor ons kindje en we waren er uit gekomen voor een meisjesnaam. De volgende dag gingen we naar een lion feeding experience en daar waren 3 leeuwen.. Bleek de 3e leeuwin dezelfde naam te hebben als die wij de dag ervoor hadden uitgekozen. Nouuu dat was zo magisch! We weten het geslacht nog niet.. maar mijn vermoeden is nu toch een meisje eigenlijk. Hoe bijzonder zou dat zijn.

één dag geleden

Reactie op Elled

Ja! Ik zie vooral heel veel vosjes. Laatst zaten we bij de verloskundige en ...
Mooi zeg!

8 uur geleden

Wat een leuk topic! Ik heb altijd tarot video’s over mijn ‘spirit baby’ geluisterd om zo in contact te komen met baby’tje in de buik. Ik was ook altijd heel ongeduldig naar het geslacht en de voorspellende tarotvideos hadden altijd gelijk.. bij mijn tweede zwangerschap, die eindige in een miskraam werd er zelfs gezegd ik zie geen geslacht en dit word een regenboog kindje 🥲 Dusja dat vind ik mooi🥰 Ik had ook altijd bij eerste zwangerschap dat als ik blije kinderen zie het de kleine was die me liet weten dat hij blij was🥰

5 uur geleden

Reactie op UitbundigeFee804344

Leestip voor de spirituele dames onder ons..
Ja, ik heb hem ook! Een heeel fijn boek. ♥️