14 Reacties

één maand geleden

Enige wat ik denk is: hoort erbij… je baarmoeder rekt uit vandaar die krampen.

één maand geleden

Reactie op Babyyy1

Enige wat ik denk is: hoort erbij… je baarmoeder rekt uit vandaar die kramp ...
Ja klopt. Sinds week 4 al krampen maar nu zijn ze echt erg ik kan niet eens op de wc zitten met me rug

één maand geleden

Bij twijfel altijd bellen alleen denk ik wel spoedeisende hulp ben bang dat verloskundige weinig gaat doen omdat er geen bloed verlies is En het ook rugpijn kan zijn omdat er enorm veranderd in je lichaam. Maar gezien je hernia zou ik spoedeisende hulp voor zekerheid even bellen🤗

één maand geleden

Ik zou wel bellen als ik jou was! Bellen kan nooit geen kwaad...

één maand geleden

Reactie op Zwanger Van Nummer 3

Bij twijfel altijd bellen alleen denk ik wel spoedeisende hulp ben bang dat ...
Nee precies ik loop sowieso in het ziekenhuis heb geen verloskundige ivm pcos en hoge bloeddruk

één maand geleden

Gewoon bellen!

één maand geleden

Maak een kruikje warm en bel het ziekenhuis! Bij twijfel gewoon bellen. Anders maak je het jezelf alleen maar erger

één maand geleden

Ja bellen, want een vriendin had soortgelijke klachten en die had een nierbekkenontsteking.

één maand geleden

Je hebt een hernia gehad en je vindt dit meer doen dus ik zou zeker even bellen. Waar ik gelijk aan moet denken is een nierbekkenontsteking. Heb ik 2 keer gehad. Eerste keer herkende ik het niet en kon ik enkel gebogen zitten en kruipen van de pijn in mijn onderrug. Dat was pijnlijker dan aan mijn flanken (waar je nierbekken zitten). Niet stressen over een miskraam. Wel HAP bellen. Beterschap!

één maand geleden

Reactie op la aaa

Je hebt een hernia gehad en je vindt dit meer doen dus ik zou zeker even be ...
Mocht langs komen. Vrouw aan de telefoon zei meteen dat ik moest komen. Toen eenmaal bij de arts. Alles snel snel nee niks aan de hand je kan weer gaan. 😵‍💫 pijn is alleen maar erger geworden

één maand geleden

Reactie op dannyck31

Mocht langs komen. Vrouw aan de telefoon zei meteen dat ik moest komen. Toe ...
Misschien langs je huisarts proberen te gaan vandaag? En misschien een urine-staaltje meepakken. Heb je al een echo gehad?

één maand geleden

Hebben ze ook je urine gecheckt? Zo niet dan zou ik dat morgenochtend sowieso laten doen bij de huisarts. En als het vanavond/vannacht niet gaat, gewoon opnieuw bellen hoor. Het kan van je zwangerschap zijn, maar ook van iets anders.

één maand geleden

Reactie op dannyck31

Mocht langs komen. Vrouw aan de telefoon zei meteen dat ik moest komen. Toe ...
Wat vervelend dat je zo snel weer weggestuurd bent. Zolang jij pijn hebt moeten ze daar iets mee! Hoe gaat het nu met je? Heb je inmiddels urine ingeleverd en is er inmiddels een echo gemaakt?

één maand geleden

Hoe gaat het met je?