13 Reacties

één maand geleden

Ik heb dat wel is tijdens een menstruatie gehad maar nu niet. Heb ook wel is ergens de reden daarvan gelezen door hormonen of de baarmoeder maar ik weet niet meer wat😅 Niet fijn in iedergeval, hopelijk verdwijnen de steken snel.

één maand geleden

Ik heb het vaak tijdens de menstruatie maar dan meer in het perineum. Schiet dan soms echt omhoog van die steken en pijn. Weet eigenlijk zelf ook niet echt hoe het komt.

één maand geleden

Ik heb heel veel last van mijn onderbuik en liezen. Wat dus doortrekt ook naar mijn anus. In mijn vorige zwangerschap pas veel later er last van gehad en nu ook al 3 dagen met de 5 weken.

één maand geleden

Ik had dat later in mijn vorige zwangerschap.. tegen het einde..

één maand geleden

Ik had het op de dag dat ik positief testte, was een raar gezicht toen ik op bezoek was bij mensen en ineens opsprong uit mijn stoel 😂 Ik heb het rond m'n menstruatie ook weleens, maar dit was echt van een ander kaliber. Wel een signaal voor mij om eens een testje te doen, en ja hoor... 😊

één maand geleden

Is heel normaal, heb het ook altijd gehad tijdens de menstruatie 😅

één maand geleden

Nee dat kwam bij mij later pas. Bleek bekkenpijn te zijn. Een goed bekkenfysio heeft wel enigszins geholpen.

één maand geleden

Ik ken het ook wel als symptoom van obstipatie. Kan het daar misschien nog aan liggen? Kan ook passen bij zwangerschap. Proberen veel water drinken, groente/fruit eten, olijfolie, etc...

één maand geleden

Ik ken dit ook van eisprong, vond het zo vreemd de eerste keer 😂😂

één maand geleden

Reactie op Blabla92

Ik ken het ook wel als symptoom van obstipatie. Kan het daar misschien nog ...
Dat zou heel erg goed kunnen. Ik heb namelijk prikkelbare darm syndroom en voortdurend last van obstipatie. Waarschijnlijk spelen ze nu extra op door de zwangerschapshormonen..

één maand geleden

Oh mijn god hahaha, dit had ik eergisteren en ik kon gewoon bijna niet zitten. Ik dacht dat ik gek was, maar blijkbaar kan dit dus 😂

één maand geleden

Reactie op mzmz

Ik ken dit ook van eisprong, vond het zo vreemd de eerste keer 😂😂
Ik ook bij of na m’n ei sprong idd 😅😂 moest heel rustig gaan zitten

één maand geleden

Ik heb dit altijd zo rond mijn menstruatie. Altijd afgevraagd wat het was. Ik zei wel eens tegen mijn vriend: ik heb weer anus kramp. En dan kijkt ie me aan 🤣