62 Reacties

22 dagen geleden

Reactie op MomLunaS

Ik zou zo’n meerijdplankje nemen voor je dochter. Tegen die tijd is ze al 1 ...
Bedankt voor je reactie. Ik vraag me dus af of ze dan genoeg heeft aan zo'n zitje.. Dat zit natuurlijk niet zo comfortabel als een zitje van een kinderwagen/buggy

22 dagen geleden

Joe! Hier nog iemand 👋. We hebben vandaag te horen gekregen, of beter gezegd gezien (niet te missen haha) dat ik zwanger blijk te zijn van 2 kindjes! Een hele grote verassing, aangezien het niet in de familie zit en we al een lieve peuter hebben rondlopen. Even flink bijkomen van deze verassing, naast dat het ook heel mooi is. 🤍🤍

22 dagen geleden

Jep! Same! Vandaag weer echo gehad, 7 weken nu. Beiden zijn gegroeid en sterk kloppend hartje. Ik moet ook nog steeds wennen aan het idee dat het gelijk 2 zijn, maar desalniettemin, enorm dankbaar (iui traject) Mijn vriend heeft al 2 kids, dus gaan ineens ook een heel vol huis hebben.. en dus ook als de tweeling groter is, moeten we verhuizen..

22 dagen geleden

Reactie op Teske1987

Zijn jullie je al aan het oriënteren op een kinderwagen, luiertas etc? Wij ...
Wij gaan voor een Cybex Gazelle S duo. Luiertas in ieder geval een rugtas, leek ons handiger.

21 dagen geleden

Reactie op daisy_91

Joe! Hier nog iemand 👋. We hebben vandaag te horen gekregen, of beter geze ...
Ik merk dat ik best heel erg moe en misselijk ben. Heb jij dat ook? Hoe zit het met de aandacht die je nu kan hebben voor je peutertje?

14 dagen geleden

Gisteren hadden we onze eerste echo en we hebben er nooit bij stilgestaan dat het er wellicht twee konden zijn. We zijn nog behoorlijk in shock, ook omdat we een dreumes van net 1 jaar hebben. Gelukkig zijn we beiden behoorlijk nuchter en weten we dat dit uiteindelijk allemaal goedkomt! 👶🏻👶🏻

13 dagen geleden

Zijn hier ook dames die in verwachting zijn van een mono mono tweeling? Vanmorgen zijn wij hier achter gekomen 👶🏼👶🏼

13 dagen geleden

Reactie op Teske1987

Zijn jullie je al aan het oriënteren op een kinderwagen, luiertas etc? Wij ...
Weet niet of het een optie is Maar de veer bolder wagen heeft ook een variant voor vier kindjes Ben zelf heel blij met normale variant Zijn geld meer dan waard en gaat lang mee en denk zelfs dat ik hem nooit weg ga doen

13 dagen geleden

Reactie op mirjambb

Zijn hier ook dames die in verwachting zijn van een mono mono tweeling? Van ...
wat is een mono tweeling ?

13 dagen geleden

Reactie op sofiaaa

wat is een mono tweeling ?
Ik had er zelf ook nooit van gehoord, maar het is een eeneiige tweeling die de vruchtzak delen. Normaal hebben tweelingen een eigen vruchtzak.

13 dagen geleden

Reactie op doreenk

Weet niet of het een optie is Maar de veer bolder wagen heeft ook een varia ...
Mwah, het gaat met name ook om de reiswieg en zitjes

13 dagen geleden

Helaas is met 10 weken 1 kindje bij ons geëindigd in een miskraam, verdrietig maar toch heel blij dat het met het andere kindje wel goed gaat.

13 dagen geleden

Reactie op mirjambb

Ik had er zelf ook nooit van gehoord, maar het is een eeneiige tweeling die ...
ah okee bijzonder haha nooit eerder van gehoord in ieder geval gefeliciteerd 🥳

13 dagen geleden

Reactie op Teske1987

Mwah, het gaat met name ook om de reiswieg en zitjes
De twee persoons heeft twee mooie zit plekken Kan maxicosy op en een lig gedeelte gemaakt worden Je kan alle kanten op Weet niet hoe het met een vier persoons veer wagen is En je kan er langer mee toe En vind het zelf beter rijden dan een kinderwagen Ken je veer bolderkar wel?

12 dagen geleden

Reactie op doreenk

De twee persoons heeft twee mooie zit plekken Kan maxicosy op en een lig ge ...
Nee ik ken 'm niet. Ik ga eens even op onderzoek

10 dagen geleden

Hoi hoi, hebben jullie ook zo last van steekjes onderin de buik? Maak me soms echt zorgen😣

10 dagen geleden

Reactie op boesz

Hoi hoi, hebben jullie ook zo last van steekjes onderin de buik? Maak me so ...
Heb ik ook, maar ik denk dat het krampen zijn van de baarmoeder die snel uitzet. Je groeit natuurlijk nog sneller dan met 1. En je buikspieren krijgen ook wat te verduren.

4 dagen geleden

Hier ook in verwachting van een tweeling! Wat je zegt in het begin wel even schakelen, hè gaat vooral praktisch denken dan. Zéker gezien het feit dat ons oudste kindje in juli pas 2 wordt en ik sowieso in april zal bevallen. Dat wordt dus lekker druk en hectisch haha.

2 dagen geleden

Hoi allemaal, ik ben ook in verwachting van een tweeling. Totaal onverwacht omdat het niet in de familie voorkomt! Ik ben nu 9 weken zwanger maar heb enorm last van misselijkheid. Hadden jullie hier ook last van rond die tijd en werd het wat beter in de loop van de tijd?