154 Reacties

茅茅n maand geleden

Leuk deze topic! Ik ben volgens eigen berekening 17 mei 2025 uitgerekend van ons 2e kindje. Mijn symptomen zijn regelmatig steken in buik (bandenpijn ws), en hele dagen door misselijk, tit kokhalzen toe, gevoelige tepels.

茅茅n maand geleden

Heey ik klets graag mee, ook 16 mei uitgerekend en as donderdag de eerste echo 馃 kijk hier enorm naar uit. Mijn kwaaltjes verschillen per dag enorm. Over het algemeen vooral heel moe en de laatste dagen misselijk. Ik hoop voor je mee dat je maandag weer een mooie echo hebt! 馃崁

茅茅n maand geleden

19 mei uitgerekend, eerste echo gehad met 4.5 weken ivm fam reizen maar toen alleen dik wit baarmoederslijmvlies te zien. Vanmiddag de 1e echo echo( vandaag 6 weken en 5 dagen). Jullie dus al met 6 weken exact hartje zien kloppen, mijn vraag was idd of ik dat vandaag kon zien

茅茅n maand geleden

Wat leuk dit! Afgelopen vrijdag erachter gekomen dat ik zwanger ben, we verwachten ons eerste kindje馃グ Ik ben nu 5w en 2d volgens mijn berekening en heb op dinsdag 15 oktober onze eerste echo. Spannend! Tot nu toe alleen last van opgezette buik en van m'n darmen. Af en toe wat gekke steekjes of trekkerig bevoel in m'n buik, maar verder niks dus ik voel me heel goed. 馃崁鈽猴笍 Leuk om elkaars verhalen te lezen!

茅茅n maand geleden

Dus vandaag met 6 weken en 5 dagen ga ik ook het kloppend hartje zien?馃槏馃槏

茅茅n maand geleden

Hoi allemaal! Als het goed is 25 mei uitgerekend, 7 mei hebben we de eerste echo! 馃崁

茅茅n maand geleden

Vandaag 5+4 dus 23 mei uitgerekend. 7 okt eerste echo. Nu veel last van moe zijn en af en toe beetje misselijk. Met de eerste was ik nu heel misselijk dus maakt mij best onzeker of het deze keer wel goed is

茅茅n maand geleden

Reactie op anoniem19950910

Dus vandaag met 6 weken en 5 dagen ga ik ook het kloppend hartje zien?馃槏馃槏
Ik denk dat die kans zeker aanwezig is! Succes vandaaf!

茅茅n maand geleden

Ik ben 15 mei uitgerekend van ons eerste kindje. Dus nu 6+5 zwanger. In week 4 en 5 veel last gehad van kramp onder In mijn buik en gevoelige borsten. Nu op wat moeheid na, nergens meer last van. 4 oktober de eerste echo. Vind het mega SPANNEND! Vooral ook omdat die borsten niet meer zoveel zeer doen.

茅茅n maand geleden

Hoi, Ik ben 23 mei uitgerekend. Aanstaande donderdag met 5+6 heb ik de eerste echo. Ik ben de hele dag een beetje wee茂g, moet kokhalzen met het tandenpoetsen en bij bepaalde geuren. Ik word misselijk als ik te lang niets heb gegeten, maar heb eigenlijk nergens zin in. Ik voel de halve dag m'n buik een beetje samentrekken en ben moe en doe overdag soms een dutje, maar als ik in bed lig duurt het uren voordat ik slaap. Ik ben 41, alleenstaande moeder, zwanger geraakt via ivf met donorzaad. Ik ben er nog niet zo heel gerust op dat het deze keer wel goed zit. Afgelopen maart kreeg ik met dit termijn bij de eerste echo te horen dat ze nog te weinig zagen. Dit bleek allemaal niet goed en dus moest ik begin april een miskraam opwekken. Mijn dochter is vorig jaar met 19+5 stilgeboren, ze had een chromosomale afwijking waarbij haar lymfevaten niet werkten. Na 2 mislukte zwangerschappen overgestapt op een andere donor, nu hopelijk w猫l een gezond kindje. Maar ik wacht het allemaal wel onrustig af. Ik krijg gelukkig begeleiding vanuit de pop-poli, vandaar ook de vroege echo. En na die eerste echo kijk ik wel weer verder hoe ik deze zwangerschap doorkom.

茅茅n maand geleden

Reactie op Ntsch

Ik denk dat die kans zeker aanwezig is! Succes vandaaf!
Dat is wel altijd zo toch rond deze tijd??

茅茅n maand geleden

Allereerst, iedereen gefeliciteerd! Volgens de berekening 20 mei uitgerekend. Vandaag 6+1 zwanger van eerste kindje. 30-9 eerste echo staan. Klachten zijn zeer wisselend, soms helemaal weg de gehele dag, geen gespannen borsten. Dan maak ik mij wel zorgen.

茅茅n maand geleden

Gezellig hier! 17 mei uitgerekend 馃 7 oktober de eerste echo! 馃ぉ

茅茅n maand geleden

Allemaal gefeliciteerd! Hier zwanger van tweede kindje, tot nog toe 20 mei uitgerekend. Op 9 oktober 9.45 hebben we onze eerste echo 馃ぐ馃徏鉂わ笍馃檹馃徏

茅茅n maand geleden

Ik zie hier allemaal verschillende lengtes van zwangerschap terwijl de uitgerekende datums zo dicht bij elkaar liggen. Nu zie ik op 2 apps ook 2 verschillende tijden. Hoe berekenen jullie precies Hoelang je zwanger bent? Ik ben (volgens mijn berekening) op 19 mei uitgerekend

茅茅n maand geleden

20 mei uitgerekend van ons tweede kindje. Spannende tijd, want afgelopen mei hebben we een missed abortion gehad en we zijn ondertussen al meer dan een jaar aan het proberen voor een tweede. Ik heb wel meer kwaaltjes, misselijk en moe, dan met mijn miskraam, dus ben wel iets hoopvol gestemd.

茅茅n maand geleden

Reactie op Rianne 1990

Ik zie hier allemaal verschillende lengtes van zwangerschap terwijl de uitg ...
Laatste menstruatie dag 1, bij mij 1 Augustus

茅茅n maand geleden

Reactie op Rianne 1990

Ik zie hier allemaal verschillende lengtes van zwangerschap terwijl de uitg ...
Het is belangrijk dat je naast de start van je vorige menstruatie ook weet hoelang je cyclus meestal is. Als je cyclus langer of korter dan 28 dagen is, is je eisprong en daarbij je bevruchting en innesteling eerder of later. Kan je bij beide apps je cyclusduur ook invullen?

茅茅n maand geleden

Reactie op TopperAms

Het is belangrijk dat je naast de start van je vorige menstruatie ook weet ...
Ivm traject weet ik wanneer m鈥檔 eisprong was. Dit was op 1 september.

茅茅n maand geleden

Reactie op anoniem19950910

Laatste menstruatie dag 1, bij mij 1 Augustus
8