380 Reacties

23 dagen geleden

Gisteren de termijnecho gehad en ik kan me ook aansluiten hier. Ik ben precies 25 mei uitgerekend haha馃グ

23 dagen geleden

Ik sluit me hier ook aan. 21 mei uitgerekend. Eerste 2 echo's al gehad, levendig kindje en duidelijke hartslag gezien. Ik vond de echo fotos alleen niet zo duidelijk haha, net een alien.. Wij hebben nog niemand iets verteld, wanneer gaan jullie dat doen / hebben dat al gedaan?

23 dagen geleden

Reactie op Meadow95

Ik sluit me hier ook aan. 21 mei uitgerekend. Eerste 2 echo's al gehad, lev ...
Ik ben 20 mei uitgerekend, we zijn dus buren. Wij hebben eigenlijk meteen iedereen in onze omgeving verteld! We wilden het zsm met mensen vieren.

23 dagen geleden

Reactie op Meadow95

Wij hebben van de week verteld aan de schoonouders. Vanaf nu gaan we het vertellen aan iedereen als er een momentje voor is en als dat is gedaan zetten we het op de socials. Bij onze eerste waren we wat sneller, maar in mei een missed abortion gehad. Toen hadden we toevallig ook wat langer gewacht met vertellen en was het fijn dat we niet mensen 'onnodig blij' hebben gemaakt, maar dat we gelijk konden vertellen hoe het er voor stond.

23 dagen geleden

Leuk om alles zo een beetje mee te lezen en je ervaringen kunt delen. Toch bijzonder h猫 zo met elkaar. Ik ben zelf 16 mei uitgerekend. Volgende week 13 weken echo wat ik heel spannend vind. Hoe gaan jullie om met de testen die er nu aankomen met de NIPT en 13 weken echo?

23 dagen geleden

Reactie op Mommietobe123

Leuk om alles zo een beetje mee te lezen en je ervaringen kunt delen. Toch ...
Ik ben aan het wachten op de uitslag van de nipt (afgelopen maandag geprikt) Verder aan het wachten op een belletje van het Radboudumc voor een afspraak voor de 13 weken echo daar. Ik heb vrijwel iedere week nog goede echo's gehad, toch een beetje bang dat ik net als de vorige keer slecht nieuws krijg bij die echo. Hopelijk duurt t allemaal niet zo lang meer.

23 dagen geleden

Reactie op Emmy W

Ik ben aan het wachten op de uitslag van de nipt (afgelopen maandag geprikt ...
Ik wacht ook op de NIPT!

23 dagen geleden

Reactie op Meadow95

Ik ben ook 21 mei uitgerekend 馃グ Al onze naasten weten het inmiddels en onze werkgevers ook. Binnenkort volgt de rest

23 dagen geleden

Wat leuk hier 23 mei uitgerekend

23 dagen geleden

Reactie op xThinkerbelle

Ik ben ook 21 mei uitgerekend 馃グ Al onze naasten weten het inmiddels en onz ...
Ik ben ook op 21 mei uitgerekend! 12 november de 13e weken echo en als het goed is hebben we dan ook de nipt uitslag binnen, daarna vertellen wij het iedereen 馃

22 dagen geleden

Reactie op Mommietobe123

Leuk om alles zo een beetje mee te lezen en je ervaringen kunt delen. Toch ...
Ik heb de nipt uitslag vrijdag binnengekregen en die was incl nevenbevingen helemaal goed. Echt fijn. De 13 wekenecho heb ik 15 november pas. Vind ik ook een spannende echo.

22 dagen geleden

Reactie op Moon8484

Gisteren de termijnecho gehad, was echt zenuwachtig ondanks ik al meerdere ...
Wat Fijn!!! Hier ook 22 mei uitgerekend

22 dagen geleden

Wij zijn 18 mei uitgerekend!馃グ

22 dagen geleden

Reactie op lottek91

Wij zijn 18 mei uitgerekend!馃グ
Ik ook!

22 dagen geleden

Hoe voelen jullie je momenteel? Merk dat bij mij de symptomen wat dragelijker zijn geworden / beetje afzwakken. Heb vd week een goede echo gehad! Hoe ervaren jullie deze weken? 馃槉

22 dagen geleden

Ik voelde me de afgelopen dagen rustiger, klachten nemen wat af en ik kan het beter handelen. Alleen vanmorgen met afvegen een minimaal klein beetje bloedverlies weer en dan gaan de alarmbellen rinkelen. Terwijl ik weet dat het hoogstwaarschijnlijk door mijn stevige niezen komt (veel druk dan). Hopelijk komende week een goede nipt uitslag en een afspraak voor de 13 wekenecho in Nijmegen

22 dagen geleden

Reactie op PregnantmomL

Hoe voelen jullie je momenteel? Merk dat bij mij de symptomen wat dragelijk ...
Ik heb ook voorzichtig de hoop dat het wat beter wordt. Deze week echt een paar betere dagen gehad, maar ik had ook vakantie dus dat scheelt natuurlijk ook. Hopelijk blijft het beter gaan, ook als ik morgen weer moet werken

22 dagen geleden

Reactie op PregnantmomL

De naarste symptomen als misselijk en duizelig zijn zo goed als weg. Slaap sinds begin dit weekend weer wat beter dus zit een stuk lekkerder in m鈥檔 vel. Qua eten smaakt chips mij niet meer maar dat is eigenlijk alleen maar beter馃ぃ

22 dagen geleden

Reactie op PregnantmomL

Hier wordt de misselijkheid steeds meer aanwezig, heb ik kokhalsreflexen en hoofdpijn gekregen. Tandenpoetsen lukt niet meer en lust (eten en drinken) bijna niks meer 馃槪. Dinsdag de eerste termijnecho, dus hoop dat het een beetje de zenuwen zijn dat de symptomen nu verergeren. Herkent iemand dit?

22 dagen geleden

Reactie op PregnantmomL

Hi, ik ben zelf uitgerekend ergens tussen de 15 en 18 mei en moet zeggen dat ik misschien al wel 3 weken bijna nergens last meer van heb. Heel in het begin iets misselijk geweest en vooral erg moe, maar dat was het dan ook. Mag absoluut niet klagen. Alleen dat ik en zo goed voel zorgt er ook voor dat ik heel onzeker wordt. Doet m鈥檔 lichaam wel wat het moet doen? Zit het allemaal nog goed van binnen? Liefst zou ik elke dag een echo krijgen om te kijken of alles nog goed is en vind het moeilijk om het los te laten. Daarnaast kwam mijn bloeduitslag terug met een vitamine D tekort van 48 (streefwaarde 80) waar ik me dan weer zorgen om maak. Iemand tips om wat meer te ontspannen en de dingen op z鈥檔 beloop te laten?