380 Reacties

21 dagen geleden

Leuk om te lezen dat veel het al verteld hebben. Ik twijfel nog, wil het toch stiekem nog even geheim houde. Ik ben nu 11+5 en ik moet nog prikken voor NIPT. Hoe lang duurt die uitslag eigenlijk? Ik heb de 13 weken ook pas bij 14 weken, duurt lang! Ik wist niet precies hoe lang ik zwanger was, dus voor mijn gevoel loop ik overal achteraan haha. Wel heel blij dat eindelijk de misselijkheid en pijnlijke borsten minder wordt, maar ik word nu ineens een partij moe en heb concentratieproblemen, oeps..

21 dagen geleden

Wat leuk om alles te lezen! Ik ben 16 mei uitgerekend en het is ons 1e kindje ❤️ Ofja ik moet zeggen, onze 1e 2 kindjes 🥰 Ik ben zwanger van een tweeling ❤️❤️ Ik merk dat de hormonen langzaam allemaal wat rustiger worden. Ik ben onwijs misselijk geweest, spuugde zelfs water nog uit, gelukkig heb ik daar medicatie voor gekregen. 13november heb ik de 13 weken echo, ik kan niet wachten! 🙏🏼

21 dagen geleden

Reactie op Meadow95

Leuk om te lezen dat veel het al verteld hebben. Ik twijfel nog, wil het to ...
Ik las toevallig op de site van de Rijksoverheid dat de uitslag er binnen 10 dagen is. Je moet het pas vertellen wanneer jij het wilt 😊

21 dagen geleden

Reactie op onsgezinnetjee

Wat Fijn!!! Hier ook 22 mei uitgerekend
Wij zijn terug gezet van 25 mei naar 17

21 dagen geleden

Vandaag de termijnecho gehad en een beetje naar voren geplaatst. Uitgerekende datum is nu 23-05! Dus ik sluit graag hier aan.

21 dagen geleden

Reactie op Luna en pip 63

Wat leuk om alles te lezen! Ik ben 16 mei uitgerekend en het is ons 1e kind ...
Wat leuk! Ik ben ook zwanger van een tweeling. Uitgerekend op 17-5. 13-11 hebben wij ook de 13 weken echo. Vandaag uitslag nipt gehoord (precies 1 week na bloedafname) Alles was in orde!

20 dagen geleden

Reactie op Keina87

Wat leuk! Ik ben ook zwanger van een tweeling. Uitgerekend op 17-5. 13-11 h ...
Wat leuk! En wat fijn om allemaal te horen! Onze nipt was gelukkig ook helemaal goed ☺️ Is het bij jou een 1 eiige of een 2 eiige tweeling??

20 dagen geleden

Reactie op Minishorty

Vandaag de termijnecho gehad en een beetje naar voren geplaatst. Uitgereken ...
Grappig, ook gisteren de termijnecho gehad en van 28/5 naar 23/5 gehaald!

20 dagen geleden

Reactie op Luna en pip 63

Wat leuk! En wat fijn om allemaal te horen! Onze nipt was gelukkig ook hele ...
2 eiige tweeling. Wil zelf niet weten wat het wordt, jij dan? Hoe is het met je kwaaltjes nu?

20 dagen geleden

Reactie op Keina87

Wat leuk! Ik ben ook zwanger van een tweeling. Uitgerekend op 17-5. 13-11 h ...
Aij ook 17 mei uitgerekend en 13 nivember de 13 weken echo

20 dagen geleden

Reactie op Annabella2025

Aij ook 17 mei uitgerekend en 13 nivember de 13 weken echo
Ik ook 17 mei en 12-11 de 13-weken echo!

20 dagen geleden

Reactie op OumAbd

Ik ook 17 mei en 12-11 de 13-weken echo!
Wat leuk! Ik ook 17 mei, alleen 15 nov de 13wk echo!

19 dagen geleden

18 mei uitgerekend dus volgens mij hoor ik ook bij dit clubje!

19 dagen geleden

Reactie op lottek91

Wij zijn 18 mei uitgerekend!🥰
Jeee ik ook!

19 dagen geleden

Vandaag de uitslag van de NIPT gehad. Alles was goed, dus weer een mooie mijlpaal 🥰! Ik ben vanwege mijn werk ook meteen getest op antistoffen van verschillende kinderziektes, en die heb ik allemaal, dus dat is ook fijn. Hoef ik me geen zorgen te maken voor de klas ☺️

18 dagen geleden

Reactie op expectopatronum

Vandaag de uitslag van de NIPT gehad. Alles was goed, dus weer een mooie mi ...
Lucky you. Sta al twaalf jaar voor kleuters en ik heb die ziektes niet gehad... Helaas

18 dagen geleden

Hoi allemaal wat leuk om jullie ervaringen te lezen. Ik ben 19 mei uitgerekend - 1 dag naar voren geplaatst na de termijn echo. Vandaag ook een goede NIPT uitslag gehad dus onze dag kan niet meer stuk. Qua symptomen ben ik helaas nog steeds wel erg moe en misselijk in de ochtend en na het avondeten. We hebben het al tegen onze vrienden en familie verteld dat we ons eerste kindje verwachten. Op werk nog niet… merk toch dat ik hier zelf tegenop zie om het te vertellen.

18 dagen geleden

Zojuist uitslag dat de nipt + nevenbevindingen goed zijn, heel fijn! Dinsdag de 13 weken echo 🥰 daarna vertellen wij het iedereen, kan niet wachten.

17 dagen geleden

Reactie op Keina87

2 eiige tweeling. Wil zelf niet weten wat het wordt, jij dan? Hoe is het m ...
Bij ons is het ook 2 eiig wij willen zelf wel weten wat het wordt ☺️ De misselijkheid is bij mij nog echt erg, met medicatie gaat het goed. Ik wilde 2 dagen terug proberen te stoppen, dat ging helaas nog niet ik was alweer 5x op een dag aan het spugen en hield zelfs water niet binnen.. Na een hele dag werken (als kapster) voel ik soms mijn rug en soms wat sneller moe maar dat zijn de klachtjes ook wel! Bij jou dan?

17 dagen geleden

Ik heb gisteren mijn termijn echo gehad en ben nu uitgerekend op 22 mei dus 12+1. Het kleintje lag geen moment stil waardoor het even duurde voordat er goede metingen kwamen. 13 weken echo heb ik op 22 november