154 Reacties

茅茅n maand geleden

Reactie op TopperAms

20 mei uitgerekend van ons tweede kindje. Spannende tijd, want afgelopen me ...
Had je daar iets van klachten bij missed abortion?

茅茅n maand geleden

Reactie op Rianne 1990

Ik zie hier allemaal verschillende lengtes van zwangerschap terwijl de uitg ...
Via deze site uitrekenen is, zeker als je een traject volgt, heel handig en accuraat. https://www.freya.nl/kinderwens/zwangerschap-en-kind/zwangerschapsduur-en-uitgerekende-datum/#freyaerr

茅茅n maand geleden

Reactie op Rianne 1990

Ivm traject weet ik wanneer m鈥檔 eisprong was. Dit was op 1 september.
In dat geval ben je uitgerekend op 25 mei en vandaag 5+2

茅茅n maand geleden

Reactie op anoniem19950910

Had je daar iets van klachten bij missed abortion?
Ik merkte niets toen ik een missed abortion had. Behalve een voorgevoel had ik wel wat kwaaltjes en klachten die gewoon bij een zwangerschap horen.

茅茅n maand geleden

Reactie op anoniem19950910

Had je daar iets van klachten bij missed abortion?
Nee, helemaal niks. Ik voelde mij juist heel goed en fit. Ik begon mij zelfs lichtjes zorgen te maken of ik 眉berhaupt nog wel zwanger was door gebrek aan kwaaltjes. Met de 8-wekenecho werd ik teruggezet naar 6+2 en er was een zwak hartje, terwijl ik zeker wist wanneer mijn eisprong was en ik moest echt 8 weken zijn. Een week later kreeg is daarom nog een echo en toen was het hartje gestopt. Ik had nog steeds geen klachten, ik wilde nog even een week afwachten of de miskraam zelf op gang kwam. Na enkele dagen begon de miskraam met sterke krampen en bloedverlies.

茅茅n maand geleden

Rond 19 mei uitgerekend van mijn tweede kindje. 2 oktober de eerste echo. Spannend weer馃槉 Ik heb deze keer veel meer kwaaltjes dan de eerste keer. Dat valt wel even tegen馃槄

茅茅n maand geleden

Reactie op Emmy W

Hoi, Ik ben 23 mei uitgerekend. Aanstaande donderdag met 5+6 heb ik de eers ...
Jeetje, wat heftig zeg. Ik hoop echt dat het nu wel goed verloopt.

茅茅n maand geleden

Reactie op Pukkie5

Rond 19 mei uitgerekend van mijn tweede kindje. 2 oktober de eerste echo. S ...
Deze voel ik 馃槄 wat een grap bij mij begint alles zo'n 3 weken eerder ofzo lijkt wel!

茅茅n maand geleden

Ik ben uitgerekend op 17 mei! 馃槉 Ik ben alleen even in de war, want belde vandaag de huisarts om de zwangerschap door te geven en een vraag te stellen. Ik zei dat de 1e dag van m'n laatste menstruatie 10 augustus was en zij zei meteen: "oh, dan ben je 31 mei uitgerekend". Er kwam een collega langs dus ik heb het maar gelaten maar vraag me nu toch af hoe zij gerekend heeft 馃槄 Donderdag m'n eerste echo dus ben benieuwd!

茅茅n maand geleden

Hier zwanger van tweede kindje. Volgens berekening 22 mei uitgerekend. 7 oktober echo staan. Spannend!

茅茅n maand geleden

Reactie op TwisterFries

Ik ben uitgerekend op 17 mei! 馃槉 Ik ben alleen even in de war, want belde ...
Als 10 aug de eerste dag van laatste menstruatie is en je cyclus is 28 dagen, dan ben je 17 mei dv uitgerekend. Heb ik nl ook

茅茅n maand geleden

Reactie op Spoof

Deze voel ik 馃槄 wat een grap bij mij begint alles zo'n 3 weken eerder ofzo ...
Vorige keer ben ik eigenlijk helemaal niet misselijk geweest. Begon het al voordat ik getest had馃槄

茅茅n maand geleden

Zwanger van de eerste na een fertiliteitstraject, uitgerekend op 21 mei en eerste echo 3 oktober. Kan echt niet wachten!!

茅茅n maand geleden

Vanaf wanneer gaan jullie spulletjes kopen? Gister echo gehad, ik dacht dat ik 6+5 was maar het is 4,1/4,5 mm dus ze gaat uit van tussen de 5,5 en 6 weken. Hartje klopte mooi en zat goed in de baarmoeder 鉂わ笍鉂わ笍鉂わ笍鉂わ笍 wil zo graag van alles kopen

茅茅n maand geleden

Reactie op anoniem19950910

Vanaf wanneer gaan jullie spulletjes kopen? Gister echo gehad, ik dacht dat ...
Ik denk dat ik pas spulletjes ga kopen als ik over de helft ben. Eerst maar eens zeker weten of ik een gezond kindje draag. Ik heb een heleboel tweedehands spullen gekregen toen ik de eerste keer zwanger was en dat nog nooit kunnen gebruiken, dus nu eerst afwachten en zeker weten.

茅茅n maand geleden

Reactie op anoniem19950910

Vanaf wanneer gaan jullie spulletjes kopen? Gister echo gehad, ik dacht dat ...
Ik heb al twee dingen gekocht haha. Heb alles van de eerste weggedaan en bij haar heb ik ook nog voor de eerste echo dingen in huis gehaald. Er is geen goed of fout, gewoon je eigen gevoel erin volgen. Het kan natuurlijk misgaan, dat is.

茅茅n maand geleden

Wij ook 16 mei uitgerekend. Hebben 3 oktober de eerste echo. Ik voel me echt ellendig dus dat is hopelijk een goed teken 馃槄. Ik ben de hele dag door misselijk en zodra ik iets ruik of eet wat niet goed valt dan moet ik helaas overgeven. Ik voel me ook schuldig naar mijn 2 kindjes want ik heb de energie er niet voor om wat leuks te doen op mijn vrije dagen. Soms al flinke bandenpijn gehad. Gelukkig een hele lieve vriend die veel voor me overneemt.

茅茅n maand geleden

Reactie op Spoof

Ik heb al twee dingen gekocht haha. Heb alles van de eerste weggedaan en bi ...
Jaaaaa dat is ook zo, alleen die kans is er altijd. En de verloskundige zei ook dat die kans na de juiste plek in baarmoeder en kloppend hartje nog maar heel klein is. 鉂わ笍鉂わ笍

茅茅n maand geleden

Afgelopen zondag getest, ben vandaag 5 weken en 4 dagen en ben 24 mei uitgerekend馃グ eerste echo pas met 10 weken.

茅茅n maand geleden

Mag je dit eten uit airfryer? Snap niks van welke kaas/melk wel of niet