269 Reacties

16 dagen geleden

Uitgerekend op 28 mei en aanstaande donderdag (10 oktober) heb ik de eerste echo. Zo spannend 😊

16 dagen geleden

Reactie op himan

Wij lopen ook gelijk! Termijnecho is 31 oktober😊 en die van jou?
Wij krijgen 15 oktober de termijnecho nog in het ziekenhuis, zijn dan 8+3. Daarna gaan we naar de verloskundige maar ga dan wel echo vragen voor de 12 weken nog. We hebben 4 miskramen gehad , waarvan 2 met 9 en 11 weken dus vind het erg spannend.

16 dagen geleden

Reactie op roosjeopeenberg

Volgens mijn berekening 31 mei 2025 uitgerekend, en echo 16 oktober 🥹
Hier precies dezelfde uitgerekende datum en eerste echo ook op 16 oktober. Grappig! Om hoe laat moet jij? Ik heb em om half 6

16 dagen geleden

Reactie op Feestje

Hier precies dezelfde uitgerekende datum en eerste echo ook op 16 oktober. ...
Om 8:45 gelukkig al! Succes 🍀

16 dagen geleden

Reactie op roosjeopeenberg

Om 8:45 gelukkig al! Succes 🍀
Ik heb ook 16 oktober de 1e echo alleen pas om 17.15 dan ben ik als het goed is 8+4.

15 dagen geleden

Reactie op roosjeopeenberg

Om 8:45 gelukkig al! Succes 🍀
Jij ook!

15 dagen geleden

Spannend allemaal! Hier op 26 mei de uitgerekende datum😍

15 dagen geleden

Hoi mede-moeders! Mijn (voorlopig) uitgerekende datum is 30 mei. Eerste vitaliteitsecho 17 oktober. We hebben een verleden van 3 vroege miskramen dus voel wel dat ik toeleef naar die eerste echo. Hopelijk mogen we dan een mooi kloppend hartje zien 🧡 leuk om hier dames te spreken die ongeveer even ver zijn. Hebben jullie al veel symptomen? Ik heb vooral gevoelige borsten en ben vermoeider, vooral in de avond. Voor de rest voel ik me goed! 😊

15 dagen geleden

Hebben jullie al veel symptomen? Ik word soms onzeker van het gemis hieraan! Ik heb voornamelijk hele gevoelige borsten en dat ik sneller weer iets moet eten, anders word ik flauw… maar misschien is het nog vroeg. Ik ben waarschijnlijk 6+4 op basis van mijn menstruatie

15 dagen geleden

Reactie op roosjeopeenberg

Hebben jullie al veel symptomen? Ik word soms onzeker van het gemis hieraan ...
Hoi hoi, ik heb ook precies dat hoor. Als ik dan lees dat mensen niet functioneren omdat ze zo misselijk zijn ga ik ook wel twijfelen, maar die HCG gaat nog wel verder stijgen. Ik ben ook 6+4 en ik heb ook enkel gevoelige borsten en ik ben random eens een dag misselijk. Geen bloed = goed denk ik altijd maar!

15 dagen geleden

Hi hi, hier zwanger van tweede kindje (dochter van 15 maanden) na een miskraam. Vandaag 6+5 en een kloppend hartje op de echo mogen zien. Zo blij♥️. Overigens wel echt ontzettend ‘ziek’ (misselijk, moe)

15 dagen geleden

Reactie op roosjeopeenberg

Hebben jullie al veel symptomen? Ik word soms onzeker van het gemis hieraan ...
Ik heb hier hetzelfde. Ik heb niet veel symptomen: wegblijven menstruatie, beetje gezwollen borsten en ik was vorige week een paar dagen moe. Vooralsnog ben ik gewoon zwanger, dat begrijp ik, maar zou fijn zijn om af en toe een actief symptoom te hebben.

15 dagen geleden

Reactie op roosjeopeenberg

Hebben jullie al veel symptomen? Ik word soms onzeker van het gemis hieraan ...
Bij mij valt het ook redelijk mee. Ik heb wel de hele dag last van maagzuur. Maar geen oprispingen of overgeven. En zere borsten. Vermoeidheid is de ene dag erger dan de andere dag.

14 dagen geleden

Reactie op Sanndra1993

Hoi mede-moeders! Mijn (voorlopig) uitgerekende datum is 30 mei. Eerste vit ...
Hier ook 30 of 31 mei uitgerekend.. en 16 oktober de eerste echo 🥰

14 dagen geleden

Ik ben ook rond 27 mei uitgerekend, dus zou nu ongeveer 7 weken zwanger zijn. Voor het eerst zwanger. Heb afgelopen weekend echo gehad met kloppend hartje. Veel symptomen, moe en misselijk. Werk ook veel nachtdiensten dus dat helpt niet mee.

14 dagen geleden

Reactie op GenereuzeVaren485413

Ik heb hier hetzelfde. Ik heb niet veel symptomen: wegblijven menstruatie, ...
Ik heb precies hetzelfde. Voel me niet zwanger maar net een mooi kloppend hartje gezien! Ik ben 7+4

13 dagen geleden

ik heb ook weinig symptomen, maar je hoeft toch ook niet persee veel symptomen te hebben? door de reacties ga ik me bijna zorgen maken haha! eerste zwangerschap 6+5

13 dagen geleden

Reactie op driehoek

ik heb ook weinig symptomen, maar je hoeft toch ook niet persee veel sympto ...
Nee het is echt persoonlijk welke en hoeveel symptomen je hebt, ook weer per zwangerschap. Ik zou er juist wel wat minder willen, zeker qua misselijkheid😅 Ook eerste kindje

12 dagen geleden

Het hebben van weinig symptomen maakt mij ook onzeker hoor! Denk dat dat helemaal niet gek is. Ik heb 1,5 week geleden met 6+0 al een kloppend hartje gezien. Maar toch ben ik heel zenuwachtig en een beetje bang voor mijn echo van morgen 7+4..

12 dagen geleden

Sommige dagen zere borsten, maar vandaag helemaal niet gevoelig, sommige dagen misselijk sommige niet, gaat echt op en af, ben 7+3