274 Reacties

12 dagen geleden

Reactie op Minishorty

Het hebben van weinig symptomen maakt mij ook onzeker hoor! Denk dat dat he ...
Succes morgen!

12 dagen geleden

Reactie op Minishorty

Het hebben van weinig symptomen maakt mij ook onzeker hoor! Denk dat dat he ...
Succes vandaag! 🍀

12 dagen geleden

Ja hier graag ! Uitgerekend 30 mei
Leuk topic! Ik ben vandaag 6+6 en voor de eerste keer zwanger. Ondanks dat ik wel wat symptomen heb (misselijk, vermoeid) vind ik het nog steeds allemaal wat onwerkelijk ofzo. Volgende week (17 oktober) de eerste echo, dus ik ben benieuwd of het daarna wat "echter" voelt. Zijn er meer die het zo moeilijk te geloven vinden?

11 dagen geleden

Reactie op GekwalificeerdeAnemoon822243

Leuk topic! Ik ben vandaag 6+6 en voor de eerste keer zwanger. Ondanks dat ...
Ja ik! Eerste zwangerschap na een missed abortion. Zou bijna 8 weken moeten zijn en durf het niet te geloven voelt zo onwerkelijk

11 dagen geleden

Reactie op Vanessa’s

Succes vandaag! 🍀
Dankjewel! Alles was goed! ❤️

Reactie op Vanessa’s

Ja ik! Eerste zwangerschap na een missed abortion. Zou bijna 8 weken moeten ...
Dat kan ik me voorstellen! Wanneer heb je je eerste echo? Of heb je die al gehad?

11 dagen geleden

8+2 nu:) uitgerekende datum voor nu is 23mei. 1e zwangerschap. Kan het nog steeds niet geloven🙈 wel al n echo gehad! Volgende echo is op 1nov met 11 weken:)

11 dagen geleden

Reactie op Minishorty

Dankjewel! Alles was goed! ❤️
Oh fijn! Nu lekker genieten ♥️

11 dagen geleden

Reactie op GekwalificeerdeAnemoon822243

Dat kan ik me voorstellen! Wanneer heb je je eerste echo? Of heb je die al ...
Ik heb maandag de eerste echo, deze drie weken duurden een eeuwigheid! 😅

10 dagen geleden

Reactie op sofiaaa

Ik weet zelf nog niet precies mijn exacte datum, maar als mijn eigen bereke ...
Ik ook!

10 dagen geleden

Afgelopen vrijdag een echo gehad waarbij de druif werd geschat op 7+1! Gelijk een mooi hartje gezien, gelukkig. Wat is het spannend allemaal 🙈

10 dagen geleden

31/5 en zwanger van een tweeling. 🥹 dubbel kadootje, want zouden net traject starten.

10 dagen geleden

8+2 zwanger, 23 mei uitgerekend, dinsdag 2e echo… 🙏 Vroege echo gehad ivm afgelopen juli acute operatie aan buitenbaarmoederlijke zwangerschap.

10 dagen geleden

7+5 waarschijnlijk 26/27 mei uitgerekend 😊

9 dagen geleden

Ik heb morgen mijn eerste echo, ik vind het zo spannend!! Volgens eigen berekeningen ben ik dan 7+3 en dus 31 mei uitgerekend, maar het zou me niet verbazen als ik wat teruggezet word. Kunnen we even vooruit spoelen???

9 dagen geleden

Hey dames, ik sluit me graag aan.. 8 juni ben ik bevallen van ons zoontje.. na een traject van 5 jaar hadden wij niet verwacht dat het spontaan mocht lukken. Tegendeel bewijst binnen 2 maand zwanger dus straks 2 baby’s onder 1. 31 mei uitgerekend.

9 dagen geleden

Reactie op VrolijkeParel532819

Ik heb morgen mijn eerste echo, ik vind het zo spannend!! Volgens eigen ber ...
Hier zelfde! Alleen woensdag eerste echo ✨💕

9 dagen geleden

Vanmorgen eerste echo gehad, alles goed en lag precies op schema. (Wel wat moeilijk te meten omdat ik steeds moest lachen bij de uitwendige en bij de inwendige was de baby moeilijk te vinden omdat mijn baarmoeder blijkbaar helemaal voorovergekanteld is) maar als het goed is dus 7+6 vandaag en rond 27-5 uitgerekend. Het wordt onze tweede. Ik kan het sinds de bevestiging van vanmorgen nu pas echt geloven dat ik zwanger ben! Dus ik join graag deze club en succes allemaal!

9 dagen geleden

Reactie op Floempie

Vanmorgen eerste echo gehad, alles goed en lag precies op schema. (Wel wat ...
Leuk! Ik ben voor nu ook 27-5 uitgerekend. Eerste kindje, spannend 🤞🏼☺️