453 Reacties

25 dagen geleden

Volgende week termijnecho, hoor ik definitief of ik 29 mei uitgerekend ben. Dames wat voor kleding halen jullie? Met het weer van Nederland weet ik het niet?! Voor de koude dagen heb ik genoeg kleding. Maar twijfel of ik ook zomerse kleding moet inslaan.

24 dagen geleden

Reactie op the strawberry family

Volgende week termijnecho, hoor ik definitief of ik 29 mei uitgerekend ben ...
Dat doe ik tegen die tijd wel. Kleding is zo gekocht. Als je het in de kast heb liggen en je gebruikt het niet is zonde.

24 dagen geleden

Reactie op steffitjeuh

Uitgerekend op 30 Mei wil er iemand graag in een whatsapp groepje ?
Ja graag 31 mei uitgerekend van mijn eerste kindje

24 dagen geleden

Ik ben in juni uitgerekend maar zwanger van een tweeling 👯 dus die zullen hoogstwaarschijnlijk in mei komen !

23 dagen geleden

Vandaag m'n termijnen echo gehad 25-5-2025 uitgerekend mooie datum!

23 dagen geleden

Reactie op Justme89

Gefeliciteerd met het goede nieuws 🤗 Deze week is onze kleine ook uitgerekend 25-5-25 , leuk he. Nu maar hopen dat ze stipt op tijd komen ;)

23 dagen geleden

Goedeavond Ik ben tot nu toe 1 juni uitgerekend maar heb donderdag a.s. mijn termijnecho. Zou ook zomaar eind mei kunnen zijn. Ik heb nooit de 40 weken gehaald, met 38 of 39 weken bevallen van mijn dochters dus ik schat ook zo in dat de bevalling ergens eind mei is.

23 dagen geleden

Reactie op Justme89

Wat leuk! Ik heb deze vandaag ook gehad en ook vastgesteld op 25/05/2025 😃

23 dagen geleden

Reactie op Sannie98

Wat leuk! Ik heb deze vandaag ook gehad en ook vastgesteld op 25/05/2025 😃 ...
Hier ook 25-5 uitgerekend 🥰

22 dagen geleden

Hier ook nu 25-5-2025 🥹

22 dagen geleden

Nu pas 10+4 maar heb m'n zwangerschapsbroek van vorige keer weer uit de kast gefutseld en nu ik hem aan heb wil ik hem eigenlijk niet meer uit! Zo comfortabel! Maar hwt buikgedeelte zakt natuurlijk nog wat af en het is gewoon nog erg overdreven toch? Om nu al in positiekleding rond te lopen? Of praat ik mezelf dat aan haha?

22 dagen geleden

Reactie op Floempie

Nu pas 10+4 maar heb m'n zwangerschapsbroek van vorige keer weer uit de kas ...
Nee hoor! Ik pas geen spijkerbroeken meer. Ben 10+6. Ik wil ook andere broeken halen maar weet niet zo goed wat ik moet kopen. Dit is mijn eerste zwangerschap.

22 dagen geleden

Reactie op Floempie

Nu pas 10+4 maar heb m'n zwangerschapsbroek van vorige keer weer uit de kas ...
Dit is mijn eerste zwangerschap en ik draag ook al zwangerschapsbroeken sinds week 10. Mijn eigen broeken zitten gewoon echt verschrikkelijk. Ik vond het ook een mentale drempel. Ik moest ook huilen 😂.. Het is namelijk nog geen ‘zwanger buikje’. Maar mijn broeken passen niet. Dus voel mij nu gewoon dik. Hahaha

22 dagen geleden

Nee hoor! Ik pas geen spijkerbroeken meer. Ben 10+6. Ik wil ook andere broe ...
Ik droeg en draag nu weer vooral stretchy flair broeken. Wel nog eigen maat want ze rekken lekker mee, en straks maatje groter.

22 dagen geleden

Reactie op Mamavan2plus1

Ik droeg en draag nu weer vooral stretchy flair broeken. Wel nog eigen maat ...
Dat doe ik ook inderdaad

21 dagen geleden

Ik ben uitgerekend op 31-5-2025! Afgelopen woensdag een goede eerste echo gehad. Mega opluchting na 2 eerdere miskramen. Vind het nog steeds wel heel spannend. Aan wie hebben jullie het al verteld?

21 dagen geleden

Hier ook nu 25-5-2025 🥹
Hier ook 25-5-2025 🥺😊

21 dagen geleden

28 mei uitgerekend van een tweeling

20 dagen geleden

Zometeen mijn termijnecho. Ik ben super benieuwd en vind het spannend of nog alles goed is. 🥺🍓

20 dagen geleden

Afgelopen vrijdag de termijnecho gehad, op 24 mei uitgerekend 😁