453 Reacties
25 dagen geleden
Volgende week termijnecho, hoor ik definitief of ik 29 mei uitgerekend ben.
Dames wat voor kleding halen jullie? Met het weer van Nederland weet ik het niet?! Voor de koude dagen heb ik genoeg kleding. Maar twijfel of ik ook zomerse kleding moet inslaan.
24 dagen geleden
Reactie op steffitjeuh
Uitgerekend op 30 Mei wil er iemand graag in een whatsapp groepje ?
Ja graag 31 mei uitgerekend van mijn eerste kindje
24 dagen geleden
Ik ben in juni uitgerekend maar zwanger van een tweeling 👯 dus die zullen hoogstwaarschijnlijk in mei komen !
23 dagen geleden
Reactie op Sannie98
Wat leuk! Ik heb deze vandaag ook gehad en ook vastgesteld op 25/05/2025 😃 ...
Hier ook 25-5 uitgerekend 🥰
22 dagen geleden
Nu pas 10+4 maar heb m'n zwangerschapsbroek van vorige keer weer uit de kast gefutseld en nu ik hem aan heb wil ik hem eigenlijk niet meer uit! Zo comfortabel! Maar hwt buikgedeelte zakt natuurlijk nog wat af en het is gewoon nog erg overdreven toch? Om nu al in positiekleding rond te lopen? Of praat ik mezelf dat aan haha?
22 dagen geleden
Reactie op Floempie
Nu pas 10+4 maar heb m'n zwangerschapsbroek van vorige keer weer uit de kas ...
Nee hoor! Ik pas geen spijkerbroeken meer. Ben 10+6. Ik wil ook andere broeken halen maar weet niet zo goed wat ik moet kopen. Dit is mijn eerste zwangerschap.
22 dagen geleden
Reactie op Floempie
Nu pas 10+4 maar heb m'n zwangerschapsbroek van vorige keer weer uit de kas ...
Dit is mijn eerste zwangerschap en ik draag ook al zwangerschapsbroeken sinds week 10. Mijn eigen broeken zitten gewoon echt verschrikkelijk. Ik vond het ook een mentale drempel. Ik moest ook huilen 😂..
Het is namelijk nog geen ‘zwanger buikje’. Maar mijn broeken passen niet. Dus voel mij nu gewoon dik. Hahaha
22 dagen geleden
Nee hoor! Ik pas geen spijkerbroeken meer. Ben 10+6. Ik wil ook andere broe ...
Ik droeg en draag nu weer vooral stretchy flair broeken. Wel nog eigen maat want ze rekken lekker mee, en straks maatje groter.
21 dagen geleden
Ik ben uitgerekend op 31-5-2025! Afgelopen woensdag een goede eerste echo gehad. Mega opluchting na 2 eerdere miskramen. Vind het nog steeds wel heel spannend. Aan wie hebben jullie het al verteld?
20 dagen geleden
Zometeen mijn termijnecho. Ik ben super benieuwd en vind het spannend of nog alles goed is. 🥺🍓