269 Reacties

één maand geleden

Mijn eigen berekening is 25 mei. En 14 oktober eerste echo.

één maand geleden

Reactie op NSH1995

Leuk! Hier waarschijnlijk 27 mei uitgerekend van ons tweede kindje.❤️ Kome ...
Mag ik vragen wat een case load verloskundige is?

één maand geleden

Volgens de app ben ik op 29 mei uitgerekend. Ik vind het nog erg spannend allemaal! Is nog zo pril en kan natuurlijk ook nog mis gaan… maar probeer toch ook wel positief te blijven.. naast vermoeid zijn en tot gister ook best wel eens last van krampen/steken, heb ik geen klachten, dat maakt me ook wel onzeker.. alhoewel ik net per ongeluk langs mijn borsten ging en dacht; oh dat is best gevoelig… maar goed, probeer wel positief te zijn en heb een vroege echo 21 oktober en hoop dan op meer positief nieuws en zelf ook meer vertrouwen erin te hebben.

één maand geleden

Reactie op Emmily23

Mag ik vragen wat een case load verloskundige is?
Tuurlijk! Een caseload verloskundige geeft 1-op-1 zorg, je hebt dus je hele zwangerschap/bevalling te maken met 1 persoon. Je krijgt dus meer persoonlijke aandacht, onze komt bijvoorbeeld ook voor alle afspraken aan huis bij ons. Daarnaast staan veel van deze verloskundigen open voor een bepaalde visie op bevallen en buiten de standaard richtlijnen handelen.

één maand geleden

Reactie op Emmily23

Mag ik vragen wat een case load verloskundige is?
https://vrijegeboorte.nl/caseload-verloskundigen-in-nederland/ Hier kan je vinden welke dat zijn, mocht je interesse hebben.

één maand geleden

28 mei ergens uitgerekend, 2 okt een vroege pretecho bij 6 weken en 16 oktober officiële echo 🤗

één maand geleden

28 mei uitgerekend. En 14 oktober de eerste echo. Ik kan niet wachten op de eerste echo. Dit is onze eerste zwangerschap, dus erg spannend!

één maand geleden

Jazeker! Volgens eigen berekening uitgerekend op 27/05. Eerste echo op 15/10. Tweede kindje 🩷🩵

één maand geleden

Reactie op MVL3

28 mei uitgerekend. En 14 oktober de eerste echo. Ik kan niet wachten op de ...
Ik ook 28 mei en 11 oktober eerste echo, zo spannend!

één maand geleden

Reactie op Jokeeeee

Ik ook 28 mei en 11 oktober eerste echo, zo spannend!
Ook van jullie eerste kindje? 28 mei heb ik zelf berekend. De definitieve datum weet ik nog niet precies. Maar wel echt spannend allemaal ja! En super leuk natuurlijk.

één maand geleden

Reactie op NSH1995

https://vrijegeboorte.nl/caseload-verloskundigen-in-nederland/ Hier kan je ...
Heel interessant. Dankjewel. Ik had hier nog nooit van gehoord en wist ook niet dat dit mogelijk was.

één maand geleden

Reactie op MVL3

Ook van jullie eerste kindje? 28 mei heb ik zelf berekend. De definitieve ...
Ja eerste kindje, en al 2 miskramen gehad…

één maand geleden

Yess 28 mei uitgerekend van ons tweede kindje 🩵🩷 19 oktober onze eerste echo. Hopen dat alles goed is.

één maand geleden

Reactie op Jokeeeee

Ja eerste kindje, en al 2 miskramen gehad…
Dat maakt het nog spannender kan ik me voorstellen. 🍀

één maand geleden

Reactie op MVL3

Dat maakt het nog spannender kan ik me voorstellen. 🍀
Jaa maar we blijven positief 💪🏻

één maand geleden

Reactie op Emmily23

Volgens mij eigen berekening ben ik 28 mei uitgerekend. 10 oktober de eerst ...
Ik ook

één maand geleden

Afgelopen maandag een positieve test! Zoooo leuk! 4 weken en 4 dagen zwanger van ons eerste kindje. Hoop dat alles goed mag blijven gaan. 28 mei uitgerekend denk ik. :) Tot nu toe alleen veel buik- en rugpijn (zeurende pijn). 11 oktober de eerste echo, spannend en heel veel zin in!

één maand geleden

25 mei uitgerekend. Is wel mijn eigen berekening ☺️ 11 oktober mijn eerste echo. Spannend allemaal!!

één maand geleden

Volgens eigen bereking rond 25 mei uitgerekend 😊 Zwanger met hulp van letrozol. Anderhalve maand geleden helaas een miskraam gehad, maar met de hoeveelheid kwaaltjes die ik nu heb 😅, heb ik er een positief gevoel bij!

één maand geleden

Reactie op DoordachteKers866625

Hallo allemaal, Ik ben 5w en 4d zwanger ongeveer (kan dus iets vroeger of l ...
He, wat schikken zeg! Ik heb hier niet zo per se ervaring mee, maar innestelingsbloeding kan vroeg in de zwangerschap voorkomen. Vermoedelijk is dat wat hier aan de hand is. Ik snap dat het angstig is, maar VK weten waar ze over praten. Probeer positief te blijven, zolang het hierbij blijft komt het helemaal goed🙏🏼