439 Reacties
2 maanden geleden
Volgens de app ben ik op 29 mei uitgerekend. Ik vind het nog erg spannend allemaal! Is nog zo pril en kan natuurlijk ook nog mis gaan… maar probeer toch ook wel positief te blijven.. naast vermoeid zijn en tot gister ook best wel eens last van krampen/steken, heb ik geen klachten, dat maakt me ook wel onzeker.. alhoewel ik net per ongeluk langs mijn borsten ging en dacht; oh dat is best gevoelig… maar goed, probeer wel positief te zijn en heb een vroege echo 21 oktober en hoop dan op meer positief nieuws en zelf ook meer vertrouwen erin te hebben.
2 maanden geleden
Reactie op Emmily23
Mag ik vragen wat een case load verloskundige is?
Tuurlijk! Een caseload verloskundige geeft 1-op-1 zorg, je hebt dus je hele zwangerschap/bevalling te maken met 1 persoon. Je krijgt dus meer persoonlijke aandacht, onze komt bijvoorbeeld ook voor alle afspraken aan huis bij ons. Daarnaast staan veel van deze verloskundigen open voor een bepaalde visie op bevallen en buiten de standaard richtlijnen handelen.
2 maanden geleden
28 mei ergens uitgerekend, 2 okt een vroege pretecho bij 6 weken en 16 oktober officiële echo 🤗
2 maanden geleden
Reactie op Emmily23
Volgens mij eigen berekening ben ik 28 mei uitgerekend. 10 oktober de eerst ...
Ik ook
2 maanden geleden
Afgelopen maandag een positieve test! Zoooo leuk! 4 weken en 4 dagen zwanger van ons eerste kindje. Hoop dat alles goed mag blijven gaan. 28 mei uitgerekend denk ik. :) Tot nu toe alleen veel buik- en rugpijn (zeurende pijn). 11 oktober de eerste echo, spannend en heel veel zin in!
2 maanden geleden
Reactie op DoordachteKers866625
Hallo allemaal,
Ik ben 5w en 4d zwanger ongeveer (kan dus iets vroeger of l ...
He, wat schikken zeg! Ik heb hier niet zo per se ervaring mee, maar innestelingsbloeding kan vroeg in de zwangerschap voorkomen. Vermoedelijk is dat wat hier aan de hand is.
Ik snap dat het angstig is, maar VK weten waar ze over praten. Probeer positief te blijven, zolang het hierbij blijft komt het helemaal goed🙏🏼