269 Reacties

één maand geleden

Reactie op Yv.

Gisteren voor het eerst positief getest! 🥰 zo spannend allemaal! Volgens ...
Wij waren er zondag de 15e achter gekomen en direct een aanmelding gedaan bij de verloskundige en de 16e kregen we al een afspraak voor de 1e echo.

één maand geleden

Volgens eigen berekening 30 mei 2025 🥹. Ben nu 4 + 3

één maand geleden

Hi allemaal! Vorige week woensdag had ik m’n eerste positieve test! Kan het niet geloven! Mijn vriend is sinds die tijd in het buitenland voor werk en wil het hem niet vertellen via de telefoon. Dus het is al 6 dagen mijn geheimpje en ben aan het aftellen tot hij thuis is. Best lastig, want je kunt het er met niemand even over hebben! Heb vandaag een leuk rompertje gekocht om hem mee te verassen en te vertellen! Zoveel zin in! Heel leuk om jullie verhalen te lezen en ervaring te delen! Oh ja volgens de berekeningen uitgerekend op 23 mei✨🥰

één maand geleden

Reactie op JeugdigeVuurvlieg540125

Hi allemaal! Vorige week woensdag had ik m’n eerste positieve test! Kan het ...
Gefeliciteerd!!❤️ Dan duurt wachten wel lang! Enig idee wanneer hij thuiskomt?

één maand geleden

22 mei uitgerekend en 7 oktober onze eerste echo, zo spannend allemaal 🍀

één maand geleden

Reactie op jeanin1

Gefeliciteerd!!❤️ Dan duurt wachten wel lang! Enig idee wanneer hij thuisko ...
Ja donderdagavond, dus het nu gelukkig bijna!

één maand geleden

Volgens mijn eigen berekening 31 mei van ons eerste kindje!

één maand geleden

Reactie op Melxxn

Volgens eigen berekening 30 mei 2025 🥹. Ben nu 4 + 3
Hey ik ook

één maand geleden

Hey meiden, ik heb even wat advies nodig. Ik ben eergister er achter gekomen dat ik zwanger ben en zou 4 weken en 4 dagen onderweg zijn. Nu heb ik 3 maanden geleden een miskraam gehad en ben toch wel bang dat dit nog een keer gaat gebeuren. De hele dag heb ik al lichte, zeurderige pijn in mijn onderbuik en rug. Hebben meer van jullie dit? Is het al bandenpijn (lijkt me heel sterk) of zou dit toch weer het begin zijn van een miskraam?

één maand geleden

Reactie op SaraP

Hey meiden, ik heb even wat advies nodig. Ik ben eergister er achter gekome ...
Kan bandenpijn zijn hoor! Heb er ook al wat last van, met een plotselinge beweging soms. Wel vervelend van je miskraam. Kan me goed voorstellen dat je dat onzeker maakt. Wellicht kan je iets eerder bij de verloskundige terecht voor een echo?

één maand geleden

Kan bandenpijn zijn hoor! Heb er ook al wat last van, met een plotselinge b ...
Toevallig vandaag contact gehad en ze hebben mij inderdaad al wat eerder ingepland (9 oktober). En ook verteld dat ik echt wel vertrouw op mijn lichaam, heb namelijk al een dochter van 3, maar dat het me toch mega onzeker maakt. Bij ieder pijntje ben ik zo bang dat het weer verkeerd gaat... Dankjewel voor je lieve reactie, dit stelt me toch iets gerust.

één maand geleden

Reactie op SaraP

Hey meiden, ik heb even wat advies nodig. Ik ben eergister er achter gekome ...
hey, Ik heb hetzelfde 2x een miskraam gehad afgelopen jaar nu weer zwanger en ervaar dezelfde zeurende pijn voornamelijk in men rug dan. Het blijft spannend hoe het allemaal zal verlopen

één maand geleden

Reactie op sofiaaa

hey, Ik heb hetzelfde 2x een miskraam gehad afgelopen jaar nu weer zwanger ...
Jaa, echt niet fijn al die onzekerheid. Hopelijk zet het bij jou nu wel door! Ik duim voor je!

één maand geleden

26 mei uitgerekend en 8 oktober hebben wij onze eerste echo. Deze 2 weken duren echt lang 😅

één maand geleden

Reactie op SaraP

Toevallig vandaag contact gehad en ze hebben mij inderdaad al wat eerder in ...
Ah fijn! Ja snap het hoor. Gaat toch ook in je hoofd zitten. Heel logisch. Heb vertrouwen en probeer het beetje los te laten. Nog even geduld, ik duim met je mee🍀

één maand geleden

Ah fijn! Ja snap het hoor. Gaat toch ook in je hoofd zitten. Heel logisch. ...
Lief 🍀

één maand geleden

Reactie op DoordachteKers866625

Hallo allemaal, Ik ben 5w en 4d zwanger ongeveer (kan dus iets vroeger of l ...
Kwam alleen dit eruit? Of meerdere stukjes weefsels?

één maand geleden

Reactie op SaraP

Hey meiden, ik heb even wat advies nodig. Ik ben eergister er achter gekome ...
Ik heb ook constant pijn ter hoogte van m’n eierstokken. Lees online dat het heel gewoon is omdat alles al begint te groeien. Probeer het los te laten. Je hebt het niet in de hand 😘

één maand geleden

En ik maar denken dat ik veels te laat ben aangeschoven hier omdat ik op de enalaatste dag van mei ben uitgerekend, en dat iedereen elkaar inmiddels al kent en heeft gesproken afgelopen maand... Wat fijn dat er mama's zijn die óók behoren tot de eind-mei'ers! 😊

één maand geleden

Reactie op Daisyyy❤️

Ik heb ook constant pijn ter hoogte van m’n eierstokken. Lees online dat he ...
Jaa, dan zal dat het wel zijn! Ik heb heerlijk geslapen en de pijn is nu weg. Het inderdaad ook gewoon afwachten, toch fijn dat meer vrouwen dit hebben. Fijne zwangerschap!!