269 Reacties

één maand geleden

Reactie op Usagi

En ik maar denken dat ik veels te laat ben aangeschoven hier omdat ik op d ...
Welkom! 🍀

één maand geleden

Reactie op Naomii97x

Yess, uitgerekend op 27 mei. Nu 4+5 ☺️
Heee ik ben dezelfde datum uitgerekend 🤭

één maand geleden

Hey wat leuk, een groepje voor eind mei! Ik ben vandaag 4+6 zwanger van ons eerste kindje en volgens mij uitgerekend op 28 mei. Mijn eerste echo heb ik 'pas' 15 oktober doordat we de week daarvoor nog een weekje op vakantie zijn. Fantastische timing haha. Dat van die buikkrampen en rugpijn herken ik ook, wordt gedurende de dag ook wat erger. Bij mij zei de verloskundige ook dat dat niks is om je zorgen om te maken! Dus hopelijk komt dat bij ons allemaal gewoon goed 😀

één maand geleden

Reactie op Sylvana.x

Heee ik ben dezelfde datum uitgerekend 🤭
Heeeeel leuk! Hoe voel jij je?

één maand geleden

Reactie op Atenciosa

Kwam alleen dit eruit? Of meerdere stukjes weefsels?
Hi, nee alleen dit.

één maand geleden

Volgens eigen berekening 25 mei uitgerekend en de eerste echo staat 15 oktober gepland. Vermoedelijk had ik een wat late innesteling waardoor ik nu al weet dat die datum iets later zal opschuiven en ik echt in de laatste week van mei uit kom. Nu nog 3 weken wachten tot de echo. #duurtlang

één maand geleden

Reactie op nv7

Volgens eigen berekening 25 mei uitgerekend en de eerste echo staat 15 okto ...
Wow, hier precies hetzelfde☺️🍀 Vandaag dus 5w en 2d volgens mijn berekening. Ook de 15e de eerste echo haha. Spannend! Hoe voel je je?

één maand geleden

Hallo allemaal ik als het goed is 30 mei uitgerekend. 18 oktober de eerste echo. Blijft nog even spannend.

één maand geleden

Reactie op Naomii97x

Heeeeel leuk! Hoe voel jij je?
Ondanks last van mijn buik en borsten voel ik me best wel prima! En jij?

één maand geleden

Hoi allemaal! Ik mag mij ook voorzichtig aansluiten. Ik ben nu 5 weken zwanger en heb 16 okt de eerste echo. Ik vind het heel spannend doordat ik hiervoor een miskraam heb gehad op 8 weken na een kloppend hartje gezien te hebben in mei. Nu dus in mei uitgerekend!

één maand geleden

Hier ook eind mei, zit nu op 4w en 4d. Ik vind het erg spannend. Proberen al actief sinds mei 2022 zwanger te raken. In juni 2023 helaas een miskraam gehad met 5,5wk. Vanaf januari dit jaar OI gehad i.v.m. een korte luteale fase. Omdat het niet makkelijk is om zwanger te raken merk ik extra nerveus te zijn en angstig voor een herhaling van de vorige keer. De enige symptomen die ik ervaar zijn het gevoel ongesteld te gaan worden en zondag en gisteren af en toe wat misselijkheid. Geen pijnlijke borsten o.i.d. (was de vorige keer wel). Dit kindje is heel erg gewenst, we hopen dus echt op het allerbeste ♥️. Voor jullie hoop ik ook op het allerbeste uiteraard!!

één maand geleden

Reactie op Sylvana.x

Ondanks last van mijn buik en borsten voel ik me best wel prima! En jij?
Ik heb nog helemaal geen klachten.... vind ik best gek maar andere kant, misschien komt het nog wel dubbel en dwars terug

één maand geleden

Hoi allemaal, hier uitgerekend op 28 mei en 9 oktober mijn eerste echo. Dit wordt ons 2e kindje, maar hiervoor (vorig jaar)nog een miskraam gehad bij 6 weken. Merk dat ik ervan geniet, maar het ook oh zo spannend vind of het dit keer wel goed gaat☺️ qua symptomen nog alleen last van lichte krampen in onderbuik/ soms een steek in mijn lies bij snelle bewegingen. Op naar een mooie zwangerschap voor ons allemaal☘️

één maand geleden

Reactie op Naomii97x

Ik heb nog helemaal geen klachten.... vind ik best gek maar andere kant, mi ...
Je weet maar nooit haha of je hebt gewoon heel veel geluk! 🤭

één maand geleden

Gefeliciteerd allemaal! Ik sluit ook graag aan, ben nu precies 5 weken zwanger en uitgerekend op 27 mei 🍀 heel spannend! Als alles goed mag blijven gaan wordt het ons eerste kindje

één maand geleden

Reactie op kiimm25

Ik verwacht ook eind mei uitgerekend te zijn. Ik heb 14 oktober de eerste ...
Ik ook 14 oktober eerste echo!

één maand geleden

Als het goed is ben ik 28 mei uitgerekend, en zou graag bij het groepje willen!

één maand geleden

Reactie op Vanessa’s

Als het goed is ben ik 28 mei uitgerekend, en zou graag bij het groepje wil ...
Ik ben ook 28 mei uitgerekend 11 oktober 1ste echo

één maand geleden

Ik sluit ook graag aan! Volgens mijn menstruatie kalender (app) ben ik 26 mei uitgerekend. Vandaag een positieve test (2-3 weken), na eerder wat vage lijntjes op de testen. Gefeliciteerd allemaal!

één maand geleden

Reactie op MVL3

28 mei uitgerekend. En 14 oktober de eerste echo. Ik kan niet wachten op de ...
Hier zelfde! 28 mei uitgerekend en 14 oktober eerste echo. Vind het zelf ook super spannend