269 Reacties

één maand geleden

Volgens mijn berekening ben ik 31 mei uitgerekend van mijn 2e kindje! Eerste echo is 22 oktober

25 dagen geleden

Ja leuk! Volgens eigen berekening ben ik uitgerekend op 26 mei. 14 oktober ...
Ik ook ❤️ alleen 9 oktober eerste echo

25 dagen geleden

Ik 24 mei. 9 oktober eerste echo!

25 dagen geleden

Hier 25 mei (vermoedelijk) en 11 oktober de eerste echo. Heel spannend!

25 dagen geleden

Reactie op Cher88

Volgens mijn berekening ben ik 31 mei uitgerekend van mijn 2e kindje! Eerst ...
Ik ook 31 mei 🤭 15 oktober eerste echo ✨

25 dagen geleden

Reactie op Fluppe

Ik ook 31 mei 🤭 15 oktober eerste echo ✨
Ik denk ik ook 30 of 31 mei spannend ❤️

25 dagen geleden

Reactie op DoraJvE99

Ik ook de 17e😄
🥰

24 dagen geleden

Afgelopen woensdag m'n eerste echo gehad en de verwachting is nu 18 mei, maar het kon nog veranderen zei ze (: 17 oktober m'n 2e echo. Ben zo benieuwd!

23 dagen geleden

Ja 27-5-25 als de berekening klopt!

23 dagen geleden

Ik ben 31 mei uitgerekend en morgen mijn eerste echo🥰 iemand ook een vroege echo gehad met 5 weken en 2 dagen of eerder en wat was je ervaring

23 dagen geleden

Volgens eigen berekening 30 mei. Eerste echo op 11 oktober🥰

23 dagen geleden

Reactie op Anoniem2929

Volgens eigen berekening 30 mei. Eerste echo op 11 oktober🥰
Leuk! Gefeliciteerd, ik ook 30 mei. Eerste echo op 22 oktober 🥰

23 dagen geleden

Reactie op MiniMe2025

30 mei uitgerekend! Dus vandaag 5 weken. 16 oktober de eerste echo, ik kan ...
Gefeliciteerd 🤍. Ik ook op 30 mei uitgerekend, 22 oktober de eerste echo!

23 dagen geleden

Reactie op Mom to be❤️

Ik ben 31 mei uitgerekend en morgen mijn eerste echo🥰 iemand ook een vroeg ...
Ik ben ook 31 mei uitgerekend, alleen heb ik 9 oktober de eerste echo. Ik dacht dat ik al vroeg was, maar blijkbaar kan het nog vroeger haha. Spannend morgen, hopelijk kan je een beetje slapen! 🙏🏼

23 dagen geleden

Wij verwachten ons derde kindje rond 20 mei. 9 oktober eerste echo 🤞🏻 In juli had ik nog een miskraam, dus deze is heel spannend 🍀

23 dagen geleden

Reactie op Yani

Wij verwachten ons derde kindje rond 20 mei. 9 oktober eerste echo 🤞🏻 In ...
Ik heb ik april ook een miskraam gehad en morgen de eerste echo. 17 mei heb ik nu als data. Spannend hè!

23 dagen geleden

Reactie op SaraP

Ik ben ook 31 mei uitgerekend, alleen heb ik 9 oktober de eerste echo. Ik d ...
Oeh spannend, ik erg zenuwachtig hoop dat ze op de vroegen echo wel iets kunnen zien🙏

23 dagen geleden

Gefeliciteerd allemaal! Ik sluit ook graag aan bij deze groep. Ik ben voor het eerst zwanger en volgens mijn eigen berekeningen uitgerekend op 26 mei. Spannend! 10 oktober de eerste echo😁

23 dagen geleden

Haai dames, Gefeliciteerd dames! Ook ik sluit graag aan bij de groep. Dit is mijn 4e zwangerschap. De eerste 2 (rond de 5 maanden) waren vroeggeboortes waarbij beide kindjes het niet gered hebben en de 3e zwangerschap was een tweeling waarbij ik nu 2 prachtige meiden heb die pas begonnen zijn op de basisschool. Volgens mijn berekening ben ik 29 mei uitgerekend.

22 dagen geleden

Hiii dames, Ik ben vandaag 5.2 weken zwanger ik had vandaag mijn eerste echo alleen hier was niks op te zien. Iemand die dit eventueel ook heeft meegemaakt en een week of 2 later wel een goede echo had. Ik zou graag jullie ervaringen daarin willen weten. 🙏