445 Reacties
één maand geleden
Hoi Dames,
Ik sluit ook in mei aan, nadat ik al in juni was aangesloten. Volgens mn eigen berekening 3 juni uitgerekend, maar volgens de vk 30mei.
Vandaag 5weken, 23oktober pas 1e echo.. nog even afwachten dus.
Na 14 rondes, sinds oktober '23 is het eindelijk raak voor 2e kindje! M'n zoontje wordt in december 2jaar.
één maand geleden
Ik heb gister mijn eerste echo gehad nadat ik dacht toen 7,5 week te zijn. Wegens afwijkende en lange cyclus bleek ik nog maar 5+4 te zijn en was er helaas nog geen hartje te zien. Wel zei ze dat het er verder heel mooi uitzag en we ons geen zorgen hoeven te maken.. nu 14 oktober weer een echo hopelijk horen we dan het hartje. Iemand ervaring hiermee? Ben er toch wel ongerust over. Het is ons eerste kindje.
één maand geleden
Hier ook één! 29 mei uitgerekend en 23 Oktober de eerste echo.
Super spannend. Ik heb al een dochter van 15. Mijn tweede kinderwens was eigenlijk nooit vervuld tot nu 😃. Was een jonge mama (toen 22) en nu 37. Zal het wel heel anders ervaren nu denk ik.
één maand geleden
Ik had zelf 25 mei uitgerekend en de vk op de vroeg echo met 6+1 26 mei. Wel al een kloppend hartje gezien 🥹
één maand geleden
Reactie op Tamady
Ik ben 24 mei uitgerekend. Vind het wel fijn om met dames te praten die nie ...
Ik ben ook 24 mei uitgerekend, wij lopen dus gelijk op. Wat fijn dat je een goede echo hebt gehad! Bij ons staat de eerste pas op 15 oktober..
één maand geleden
Reactie op Lisa-21
Volgens mijn eigen berekening is mijn datum 30 mei. Nu 6+1😊, 15 oktober ee ...
Hey wij hebben dezelfde datum, mijn eerste echo is op 16 oktober😂❤️
één maand geleden
Reactie op DoordachteKers866625
Hallo allemaal,
Ik ben 5w en 4d zwanger ongeveer (kan dus iets vroeger of l ...
Als je verder geen bloedverlies hebt f krampen dan is er wellicht niets aan de hand.
één maand geleden
Volgens mijn berekening 31 mei 2025 uitgerekend, en echo 16 oktober 🥹
één maand geleden
Ik ben 27 mei uitgerekend! Al 2 echo’s gehad vanwege eerdere buitenbaarmoederlijke zwangerschappen. Nu gelukkig op de goede plek en afgelopen woensdag een kloppend hartje mogen zien🥰😍