269 Reacties

22 dagen geleden

Hoi Dames, Ik sluit ook in mei aan, nadat ik al in juni was aangesloten. Volgens mn eigen berekening 3 juni uitgerekend, maar volgens de vk 30mei. Vandaag 5weken, 23oktober pas 1e echo.. nog even afwachten dus. Na 14 rondes, sinds oktober '23 is het eindelijk raak voor 2e kindje! M'n zoontje wordt in december 2jaar.

21 dagen geleden

Ik heb gister mijn eerste echo gehad nadat ik dacht toen 7,5 week te zijn. Wegens afwijkende en lange cyclus bleek ik nog maar 5+4 te zijn en was er helaas nog geen hartje te zien. Wel zei ze dat het er verder heel mooi uitzag en we ons geen zorgen hoeven te maken.. nu 14 oktober weer een echo hopelijk horen we dan het hartje. Iemand ervaring hiermee? Ben er toch wel ongerust over. Het is ons eerste kindje.

21 dagen geleden

Hier ook één! 29 mei uitgerekend en 23 Oktober de eerste echo. Super spannend. Ik heb al een dochter van 15. Mijn tweede kinderwens was eigenlijk nooit vervuld tot nu 😃. Was een jonge mama (toen 22) en nu 37. Zal het wel heel anders ervaren nu denk ik.

20 dagen geleden

Ik dacht 18 mei uitgerekend te zijn maar was een week teruggezet en volgens de laatste echo is de datum nu 26 mei! Maar goed aangezien ik de vorige keer met 41+4 beviel kom ik misschien wel in de junigroep terecht aan het einde van de rit🤣

19 dagen geleden

Ik had zelf 25 mei uitgerekend en de vk op de vroeg echo met 6+1 26 mei. Wel al een kloppend hartje gezien 🥹

17 dagen geleden

Volgens mijn eigen berekening is mijn datum 30 mei. Nu 6+1😊, 15 oktober eerste echo.

17 dagen geleden

Reactie op Lisa-21

Volgens mijn eigen berekening is mijn datum 30 mei. Nu 6+1😊, 15 oktober ee ...
Hey we lopen waarschijnlijk tegelijk

17 dagen geleden

Ik ben 24 mei uitgerekend. Vind het wel fijn om met dames te praten die niet weken voorlopen want dan duurt het bij mij allemaal nog zo lang 🙈 w We zijn nu precies 7 weken en gisteren goede echo gehad 🫶

17 dagen geleden

Reactie op Tamady

Ik ben 24 mei uitgerekend. Vind het wel fijn om met dames te praten die nie ...
Fijn een mooie echo! Ik ben nu ook 7 weken maar voor de eerste echo wachten tot 17 oktober, wil zo graag weten of het goed is met ons frummeltje🌱

17 dagen geleden

Reactie op DoraJvE99

Fijn een mooie echo! Ik ben nu ook 7 weken maar voor de eerste echo wachten ...
Ik snap dat dat lang duurt, wij hebben 15 oktober de termijnecho. Maar de spanning van kloppend hartje is eraf. Hoop voor je dat de tijd snel gaat!

17 dagen geleden

Reactie op Tamady

Ik ben 24 mei uitgerekend. Vind het wel fijn om met dames te praten die nie ...
Ik ben ook 24 mei uitgerekend, wij lopen dus gelijk op. Wat fijn dat je een goede echo hebt gehad! Bij ons staat de eerste pas op 15 oktober..

17 dagen geleden

Uitgerekend 28 mei volgens eigen berekeningen 18 oktober pas de vitaliteitsecho gelukkig gaat de tijd snel en zijn de eerste 3 weken al weer voorbij

17 dagen geleden

Uitgerekend 29 mei 2025 en as vrijdag 1e echo met 7w1d 😄 Ben zo benieuwd..!!

17 dagen geleden

Reactie op Lisa-21

Volgens mijn eigen berekening is mijn datum 30 mei. Nu 6+1😊, 15 oktober ee ...
Hey wij hebben dezelfde datum, mijn eerste echo is op 16 oktober😂❤️

16 dagen geleden

Reactie op DoordachteKers866625

Hallo allemaal, Ik ben 5w en 4d zwanger ongeveer (kan dus iets vroeger of l ...
Als je verder geen bloedverlies hebt f krampen dan is er wellicht niets aan de hand.

16 dagen geleden

Reactie op Tamady

Ik ben 24 mei uitgerekend. Vind het wel fijn om met dames te praten die nie ...
Wij lopen ook gelijk! Termijnecho is 31 oktober😊 en die van jou?

16 dagen geleden

Uitgerekend 27 mei, eerste echo 18 oktober 🥰

16 dagen geleden

Volgens mijn berekening 31 mei 2025 uitgerekend, en echo 16 oktober 🥹

16 dagen geleden

Ik ben 27 mei uitgerekend! Al 2 echo’s gehad vanwege eerdere buitenbaarmoederlijke zwangerschappen. Nu gelukkig op de goede plek en afgelopen woensdag een kloppend hartje mogen zien🥰😍

16 dagen geleden

30 mei hier!