201 Reacties

één maand geleden

Leuk topic🥰. Hier uitgerekend op 6 mei (voorlopig want nog geen echo gehad). Dus nu 8+1 weken zwanger. Derde kindje hier❤️. Over de dag af en aan misselijk, meer moe als bij de andere twee zwangerschappen, maar verder mag ik niet klagen. Spugen tot op heden nog niet echt. Dat was bij de andere 2 echt wel iedere dag meerdere keren.

één maand geleden

Wat leuk meiden ik ben 5 mei uitgerekend van de 3e. Voel me veel slechter als de eerste 2 zwangerschappen🤭 echo zag er goed uit gelukkig

één maand geleden

Hier voor nu 30 april uitgerekend, met de termijnecho krijg ik 't definitief te horen, dus kan ook nog 1 mei worden haha! Zwanger van de tweede. 9 oktober termijnecho! 🥰

één maand geleden

Ik ben na vandaag de 2e goede echo gehad te hebben ergens rond 5/6 mei uitgerekend! Het is goed en t is gelukt! Hopen op een goede zwangerschap! 🥰❤️

één maand geleden

Ik ben na vandaag de 2e goede echo gehad te hebben ergens rond 5/6 mei uitg ...
Ik heb vandaag ook mijn 2e echo gehad en ook 5/6 mei uitgerekend😊

één maand geleden

Wanneer hebben jullie termijn echo gepland staan?

één maand geleden

1 mei

één maand geleden

Ik ben na vandaag de 2e goede echo gehad te hebben ergens rond 5/6 mei uitg ...
Wat fijn dat je echo nu goed was zeg! Moet een opluchting zijn geweest! 😘

één maand geleden

Reactie op sarah322

Wat fijn dat je echo nu goed was zeg! Moet een opluchting zijn geweest! 😘
Jaaaa een intense opluchting idd!

één maand geleden

Reactie op Jaja2

Hier twijfel ik Russen 7 of 8 mei uitgerekend. Haha dus sluit ook bij deze ...
Net 1e echo gehad. Wordt nu geschat op 8+0. 7 mei uitgerekend. Altijd natuurlijk wat marge qua meten. Al kreeg ze de billetjes er niet helemaal op dus hooguit iets groter dan kleiner.

één maand geleden

Wanneer hebben jullie termijn echo gepland staan?
Hier 16 oktober, dus over 3 weekjes weer!

één maand geleden

Wanneer hebben jullie termijn echo gepland staan?
11 oktober

één maand geleden

Reactie op Jaja2

11 oktober
Wij 10 oktober;)

één maand geleden

14 okt

één maand geleden

Wij 10 oktober;)
Bijna. Lijkt voor mijn gevoel zoveel minder lang wachten als de eerst wachtweken tm de 1e echo 🤣

één maand geleden

Leuk gefeliciteerd allemaal! Wij vandaag de eerste echo gehad mooi kloppend hartje gezien, zo blij en opgelucht na miskraam afgelopen juni. 05/05/2025 uitgerekend ☺️

één maand geleden

Prachtig

één maand geleden

Hi iedereen 🌸 Op dit moment ben ik 8+3 wkn zwanger en dus zijn wij 6 mei uitgerekend. Afgelopen maandag hebben wij onze echo gehad. Zo mooi! De armpjes en beentjes zijn al zichtbaar🩷. Toch vind ik het nog lastig om te genieten en er in te geloven, vanwege misselijkheid en eerdere miskraam. Hopelijk is de termijn echo in orde en kan ik meer genieten! Deze staat 7 oktober gepland 🙏.

één maand geleden

Reactie op Kimx1995

Leuk gefeliciteerd allemaal! Wij vandaag de eerste echo gehad mooi kloppend ...
Mooie datum!

één maand geleden

Wanneer hebben jullie termijn echo gepland staan?
11 oktober 😊