16 Reacties

één maand geleden

Ik volg even! Nu 5 weken zwanger en over 1,5 week op huwelijksreis naar Bali. Spannend hè!

één maand geleden

Ik volg even! Nu 5 weken zwanger en over 1,5 week op huwelijksreis naar Bal ...
Oh wat heerlijk! Heel spannend allemaal! Hopelijk blijft het allemaal goed gaan en kunnen we ook echt genieten van de vakanties!

één maand geleden

Wij zijn nu ook op vakantie! Je kunt prima in de zon, maar ik smeer me wel met een hoge factor in en blijf niet te lang in de zon. Luister vooral goed naar je lichaam en doe lekker rustig aan. We hebben de eerste dagen hier veel kunnen doen en zien, maar nu trek ik dat met de kwaaltjes ook even niet. We doen nu dan ook veel minder en genieten lekker van het strand. Gefeliciteerd met je zwangerschap en probeer lekker van je vakantie te genieten! ☀️

één maand geleden

Smeer je gezicht goed in! Ik heb daar wat minder aandacht aan besteed mijn vorige zwangerschap en heb nog wat zichtbare pigmentvlekjes. Fijne vakantie en gefeliciteerd 🥰

één maand geleden

Ik volg even! Nu 5 weken zwanger en over 1,5 week op huwelijksreis naar Bal ...
Super leuk! Ik ben net 6 weken en vertrek 25 september op huwelijksreis naar Zuid-Afrika. Ben wel een beetje bang voor de hele lange vluchten 🙈

één maand geleden

Oh heel begrijpelijk allemaal! Ik had vanochtend een positieve test met 12dpo een wij vertrekken 27 september naar Japan! Toch spannend en ik ben benieuwd hoe ik me dan voel en hoe die vakantie zal zijn ook... we zullen het zien!

één maand geleden

Ik volg even! Nu 5 weken zwanger en over 1,5 week op huwelijksreis naar Bal ...
Ohh wij gaan ook naar Bali over een paar weken, vind het alleen wel spannend met muggen/zika-virus. Bij de GGD zeiden ze insmeren met DEET 30%, maar online lees ik weer beter geen DEET. Vind het zo lastig.. wil wel gewoon genieten daar

één maand geleden

Reactie op ash93

Ohh wij gaan ook naar Bali over een paar weken, vind het alleen wel spannen ...
Ik kom net uit Bali, ze hebben daar ook muggenspray alleen is die 13% deet. En ik hoorde idd dat je geen hoge deet mag gebruiken als je zwanger bent. Wij zaten in Lovina overdag viel het reuze mee alleen savonds veel muggen. Ik deed dat gewoon een lange dunne broek aan. Ik heb me eerlijk gezegd mega gestrest ervoor maar het viel reuze mee! Proberen goed te blijven smeren en gewoon lekker genieten! Het is zo mooi daar...

één maand geleden

Reactie op Klavertje30

Ik kom net uit Bali, ze hebben daar ook muggenspray alleen is die 13% deet. ...
Oow ik ga ook naar bali, ben dan 9 weken. Maar die 13% DEET kan je dus veilig gebruiken?

één maand geleden

Reactie op Klavertje30

Ik kom net uit Bali, ze hebben daar ook muggenspray alleen is die 13% deet. ...
Ohh dank voor je reactie! Ik zit idd ook redelijk te stressen.. droom er zelfs over. Maar fijn dat het bij jou zo is meegevallen, geeft goede hoop 😊

één maand geleden

Reactie op Debbie3101

Oow ik ga ook naar bali, ben dan 9 weken. Maar die 13% DEET kan je dus veil ...
Leuk! Ook begin oktober?😃

één maand geleden

Reactie op Debbie3101

Oow ik ga ook naar bali, ben dan 9 weken. Maar die 13% DEET kan je dus veil ...
Vraag dat aub eerst aan de verloskundige. 😊.

één maand geleden

Ik zit nu op Corfu en volgens de vk hoefden we nergens op te letten, behalve idd het eten! De Zwangerhap app helpt ook enorm als je twijfelt. Salades e.d. zou ik laten staan, want je weet niet of het wordt gewassen met kraanwater. Dat moet je echt niet drinken (same voor ijsklontjes). Maar verder weinig spannends, goed insmeren met zonnebrandcrème!

één maand geleden

Reactie op babysparkles

Ik zit nu op Corfu en volgens de vk hoefden we nergens op te letten, behalv ...
Dankjewel! Stelt me gerust! Geniet van je vakantie!

één maand geleden

Reactie op BruisendeKamille840948

Dankjewel! Stelt me gerust! Geniet van je vakantie!
Jij ook, en anders bij twijfel gewoon niet doen of vragen. Begreep dat ze hier wel een beetje dezelfde regels hebben 😊

één maand geleden

Ik gister erachter gekomen 4+1 zwanger te zijn, eergister terug gekomen van vakantie. Waren in Rhodos, volop in de zon van 35 graden gelegen en heb er geen zwangerschaps masker ofzo van gekregen. Denk dus dat dat zo vroeg niet zo snel gebeurd. Wel geloof ik dat sauna’s enzo zo vroeg in je zwangerschap niet goed zijn dus ik denk dat als ik m’n zwangerschap had geweten voordat ik op vakantie ging, ik iets meer uit de volle zon was gebleven en wat meer schaduw had opgezocht. Veel plezier ❤️