26 Reacties

Reactie op Fem 🦋

Heel bijzonder inderdaad! Ik ga voor je duimen dat er een ontwikkeling heef ...
Helaas geen groei te zien, een miskraam🥲

5 dagen geleden

Reactie op AuthentiekeLeisteen770757

Helaas geen groei te zien, een miskraam🥲
😔 hoe gaat het nu met je?

5 dagen geleden

Bij mijn eerste zwangerschap dit ook meegemaakt. 3 weken terug gezet. 2 weken moeten wachten en toen 2 weken later op de echo zat er ipv alleen een vruchtzakje wel een dooier en een embryo bij. Hartje klopt toen ook. Ondertussen is ze een een vrolijk en actief meisje van 1,5 jaar. Elke zwangerschap is anders en bij de een zal het fout gaan en bij de ander zal het goed komen. Laat je niet te veel leiden door verhalen. Of dit nou positief of negatief is. Ik merkte juist toen ik in onzekerheid zat dit soort verhalen mij nog veel onzekerder maakten. Ik hoop voor je dat het allemaal goed komt!

5 dagen geleden

Ik dacht 9 weken te zijn bij de vitaliteitsecho. Bleek het 7 weken te zijn. Dat was nogal een flinke domper. We hadden wel een kloppend hartje gezien en alles zag er volgens de echoscopiste goed uit. Waarschijnlijk een late innesteling oid. Volgende week vrijdag de termijn echo dan 9.4 weken. Ik heb daar een goed gevoel over want ik zie geen reden tot paniek als alles bij de vitaliteitsecho goed lijkt te zijn

4 dagen geleden

Wij hebben vandaag gelukkig toch een goede echo gehad. Vorige keer was het waarschijnlijk door mijn overgewicht een slechte echo, maar vandaag goed kloppend hartje en toch gemeten op 9 weken, ongeveer wat het ook zou moeten zijn