6 Reacties

één maand geleden

Is er niemand die dit ervaart? Ik heb sinds een uur geleden meer bloedverlies icm kleine stolsels 😔

één maand geleden

Aah jeetje wat spannend zeg dat je dit nu ervaart. Ik kan me voorstellen dat dit je bang maakt. De lichtroze afscheiding heb ik heel soms, ben nu 6+3, maar het feit dat je nu bloed en stolsels hebt, lijkt me reden genoeg om even de verloskundige te bellen.. heeel veel sterkte..

één maand geleden

Reactie op Cookie0x

Aah jeetje wat spannend zeg dat je dit nu ervaart. Ik kan me voorstellen da ...
Het is inmiddels weer gestopt, echt een rollercoaster 😔. Ik vermoed dat de bloeding wordt veroorzaakt door de druk van mijn blaas, want alleen dan zie ik bloed. Ik heb morgen een belafspraak met de gynaecoloog (sta daar nog onder behandeling). Hopelijk is het niets ernstigs.

één maand geleden

Het is inmiddels weer gestopt, echt een rollercoaster 😔. Ik vermoed dat de ...
Ik hoop met je mee! Feit dat het gestopt is, is positief!

één maand geleden

Ik heb ook blaasontstekingsklachten gehad waarbij ik heel moeilijk kon plassen. Ook geen ontsteking gevonden. Ik bleek een bbz te hebben maar had geen bloedverlies. De kans op een bbz is zeer zeer klein dus lijkt me onwaarschijnlijk.

één maand geleden

Inmiddels is de uitslag bekend en had ik dus wel een blaasontsteking. Meteen aan de antibiotica gegaan en het is gelukkig minder geworden. Het bloedverlies is er nog wel, zojuist was het heviger. Hopelijk is het onschuldig, want ik voel mij verder prima. Volgende week donderdag de echo.