25 Reacties

24 dagen geleden

Heel knap! En ook heel mooi. Wij kunnen het niet dus zullen een geslachtsbepaling gaan doen 鈽猴笍

24 dagen geleden

Ik dacht altijd dat ik het ook niet zou willen weten wat het geslacht zou worden, maar nu ik eenmaal zwanger ben willen we het toch echt weten wat het word.

24 dagen geleden

Of de verrassing komt na de bevalling of na een echo, maakt voor mij niet uit. Doe mij dan maar zo vroeg mogelijk, zodat ik mij beter kan voorbereiden op wie er gaat komen en ook al een concrete naam kan geven aan het kindje. Ik vind het zwanger zijn al zo abstract en lastig om al een 'band' met het kindje op te bouwen. Geef mij maar zoveel concrete punten waar ik naartoe kan leven.

24 dagen geleden

Jaah! Wij wisten het hij de eerste ook niet. En nu weer niet. Zo leuk! 馃槏馃グ

24 dagen geleden

Wij willen het ook niet weten! Lijkt mij een leuke verrassing. Zeker omdat tegenwoordig nog maar weinig een verrassing is met het internet. En kleertjes etc zijn er toch genoeg in neutrale kleuren en een baby weet dat toch niet welke kleur ze aanhebben 馃槀

23 dagen geleden

Wij staan er hetzelfde in 馃榾 Willen ook niet weten wat het wordt. Maakt het een extra verassing bij de bevalling en dan blijft er nog iets mysterieus aan. We passen verder ook niet de plannen voor de babykamer of baby spullen aan. We doen wat we leuk/mooi vinden en daarbij maken kleuren of patronen ons niet uit

23 dagen geleden

Er gaat zoveel gebeuren, er is zoveel nieuws en van alles te ontdekken als een kindje geboren wordt. Ik val ook onder de categorie dat ik graag wat ik wel kan weten, wil weten, want er komt zoveel op je af. Voor mij persoonlijk hoeft er geen extra spannendheid gecre毛erd te worden voor zoiets.

23 dagen geleden

Wat leuk, wij staan er precies zo in. Bij mijn eerste zwangerschap wisten we het ook niet. Erg bijzonder om het na de bevalling te ontdekken.

23 dagen geleden

Wij lieten ons bij de eerste ook verrassen. Maar ik heb nu nog 2 enorme dekenkisten vol met 3 jaar aan meisjeskleding. Dat wil ik op een zeker moment wel gaan uitzoeken. Bovendien lijkt het mij leuk om mijn dochter mee te nemen naar de geslachtsecho. Dan kan zij ook een keer in mama's buik naar de baby kijken. Bij de controle echo's wil ik haar er niet bij hebben. Als er iets niet goed is, wil ik dat niet horen waar ze bij is.

23 dagen geleden

Hier hetzelfde. We wisten het niet bij de eerste en ik wil dat ook zo bij de tweede. Mijn man denkt er iets anders over. Dat snap ik wel: een stuk praktischer met namen verzinnen en kan ik alvast wat kleding uitzoeken. Ik hoop dat we nog steeds gaan voor de magie 馃獎馃槂

23 dagen geleden

Ik ben daar te nieuwsgierig voor! En ik vind het ook heel leuk om een gender reveal te doen 馃槉

23 dagen geleden

Mijn man en ik willen het wel weten, lekker praktisch met oog op kleding van ons zoontje die evt wel/niet door kunnen

23 dagen geleden

Wij wisten het niet bij onze dochter en dat gaan we nu weer zo doen. Ik had in mijn bevalplan staan dat mijn man me zou vertellen of we een dochter of zoon hadden gekregen. Dat vond ik zo'n magisch moment 馃槉

23 dagen geleden

Wij gaan het ook zo doen 馃グ en al zouden we t wel weten dan zouden we t niet delen met de buitenwereld maar ons geheimpje houden 馃槍 lijkt me zo leuk om iedereen te zien bedenken.. 馃憣馃徎馃槀

23 dagen geleden

Ik wil het geslacht heel graag weten, m鈥檔 vriend niet. Dus dat word nog wel een dingetje 馃槀

23 dagen geleden

Reactie op Sylvana.x

Wij gaan het ook zo doen 馃グ en al zouden we t wel weten dan zouden we t nie ...
Wij wisten het echt niet bij onze dochter, maar sommigen in onze omgeving geloofden dat dan weer niet. Ze dachten dat we het gewoon niet wilden delen. 馃槀

23 dagen geleden

Bij onze zoon was het een verrassing tot na de bevalling, maar nu er een 2e op komst is, willen we het stiekem toch wel graag weten! Als t kindje maar gezond is, zijn wij gelukkig馃槉

23 dagen geleden

Wij willen het wel graag weten. Niet dat het geslacht daarin verder voor ons uitmaakt maar voor praktische zaken vinden we het wel fijn om ons beter voor te kunnen bereiden op de kleine鈽猴笍. Maar ik kan ook zeker snappen dat het heel erg leuk en spannend kan zijn om het een verrassing te laten!

23 dagen geleden

Reactie op Lisette82

Wij wisten het echt niet bij onze dochter, maar sommigen in onze omgeving g ...
Ja dat lijkt me ook best grappig 馃ぃ馃ぃ

23 dagen geleden

Bij de eerste wisten we het wel maar wilden we dat voor de omgeving als verrassing houden. Dat viel tegen. Mensen gingen vissen naar wat het zou worden en als we een keer hij of zij zeiden was het gelijk: HET WORDT EEN JONGEN, IK WIST HET WEL! We houden het deze keer daarom ook voor onszelf als verrassing 馃榿 Wat ik me wel afvraag: hoe ging dat bij jullie met het uitzoeken van de naam? Wij gebruikten de naam best wel veel naar elkaar om er aan te wennen/kijken of het m echt was. Hoe hebben jullie dat gedaan?