5 Reacties

één maand geleden

Ohhh wat vervelend zeg! Ik heb wel gehoord dat dit idd een zwangerschapskwaal kan zijn.. Heb je al geprobeerd te stomen? En misschien ‘s nachts een rauwe ui naast je bed. Neusspray die volgens mijn huisarts wel veilig kan worden gebruikt tijdens zws is neusspray met een zoutoplossing, omdat daar geen medicijnen in zitten. Dat zou je even moeten uitzoeken, of misschien contact opnemen met je verloskundige of huisarts voor tips als je er echt last van hebt!

één maand geleden

Jaaa hier ook! Mijn verloskundige zei dat op basis van enkel zoutoplossing 2x per dag geen kwaad kan

één maand geleden

Ik heb mijn vorige zwangerschap de hele zwangerschap neusspray gebruikt door m'n volle neus. Na de zwangerschap was ik er ook zo weer vanaf! Verschrikkelijk om met een verstopte neus rond te lopen.

één maand geleden

Ik heb dit helaas ook. Heel benauwend. Ik gebruik neusspray op basis van zoutoplossing (die met Xylometazoline mag je namelijk niet gebruiken). Dit doe ik 4x per dag; 1x 's middags, 1x na het avondeten, 1x voor het slapengaan en 1x 's nachts als het nodig is. Het werkt niet meteen dus vandaar dat ik er 's middags al mee begin. Die ik heb mag je 4x gebruiken per dag. Stomen zijn de meningen over verdeeld. Voor mij werkt het niet, maar voor jou misschien wel. Let er wel op dat je niets in het water toevoegt. Wat ook helpt is genoeg water (2 liter) op een dag drinken en een beetje bewegen (wandelen). Hopelijk gaat het snel over!

één maand geleden

Je zou je neus kunnen spoelen met een zoutoplossing. Dat werkt best wel oké.