30 Reacties

één maand geleden

Leees ff mee

één maand geleden

Nog geen ervaring, dus ik kan je niet vertellen hoe het echt is, maar ik lees veel goede dingen over deze: https://frummeltje.com/products/frummie-zwangerschapskussen?variant=48064885096778&currency=EUR&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=google%2Bshopping&gad_source=1&gclid=Cj0KCQjw3bm3BhDJARIsAKnHoVXAJLOj8deULntmyy1I6Eo27MJEv829YknQWsYCfONSw_ze5X9nF6waAo6ZEALw_wcB

één maand geleden

Ik vond ze bij mijn eerste allemaal verschrikkelijk. Vooral te groot en te dik. Heb nog het meeste gehad aan een gewoon kussentje tussen de knieën en helemaal op het einde een simpel rechttoe rechtaan voedingskussen die ik vanaf de knieën dan nog iets onder de buik deed. Maar dat was echt pas na minimaal 35 weken. Kan zeker aanraden om in een babywinkel wat dingen te gaan proberen voordat je het aanschaft. En een kussen waar vulling in en/of uit kan is ook wel een aanrader om het dus aan te kunnen passen voor nu en later in de zwangerschap. Succes met de zoektocht!

één maand geleden

Ik lees ook even mee want merk s avonds ook al kast van mijn buik en onderrug.. kwam ook zwangerschaps kussen van snoozzz tegen leek mij ook wel een fijn kussen maar geen ervaring.. deze komt op internet ook goed uit de testsen.. en losse hoezen verkrijgbaar en je kan hem veranderen in een ligman voor de baby.. Maar geen ervaring dus hou me ook aangeboden voor tips..

één maand geleden

Ik lees ook even mee!

één maand geleden

Ik heb veel plezier gehad tijdens mijn eerste zwangerschap van Doomoo Buddy. Ook na de bevalling lange tijd gebruikt voor voedingen te geven. De kussen is van goede kwaliteit en gaat dus opnieuw een ronde mee!

één maand geleden

Ik heb er eentje van Snoozzz gebruikt tijdens mijn vorige zwangerschap, die vind ik super fijn! Hij is niet te vol en je kan extra vullen bestellen als je dat wilt.

één maand geleden

Ze zijn wel prijzig, maar hij is nog super goed nu.

één maand geleden

Ik gebruik een voedingskussen hiervoor in bed. Vanaf de bocht tussen mijn benen door, lange zijde lamgs mijn buik. De bovenste knie leg ik dan op het kussen waardoor ik stabiel lig. Voor mij is dat prettig, maar het zijn wel enorme kussens in je bed.

één maand geleden

Ik heb zelf die van de prenatal, vind hem erg fijn. Hij is ook lekker lang dus kan er goed mee in bed liggen langs mijn lijf. Ik denk dat hij straks voor het voeden ook fijn is. Hij komt gewoon met een witte wasbare hoes, maar je kunt er ook nog losse hoezen voor kopen

één maand geleden

Ik had bij de eerste een Doomoo Buddy. Ideaal!! Met de zwangerschap heerlijk om mee te slapen en daarna een goed voedingskussen. Je kunt ook weer nieuwe balletjes voor erin kopen (dat is wel echt een gedoe haha maar gelukkig maar één keer hoeven doen beetje aan het eind van voedingsperiode.

één maand geleden

Ik gebruik de C kussen van Ella. Ik vind hem heerlijk en goede steun gevend. Is te bestellen op bol.com voor €45

één maand geleden

Ik heb er een van de hema. Prima kussen. Vooral voor het voeden. Ik vond het een onhandig groot ding in bed. Ben iemand die nogal graag draait, dus dat was een uitdaging🤣 uiteindelijk heb ik een 2e hoofdkussen tussen mijn benen gelegd en een klein sierkussentje onder mijn buik. Werkte voor mij het beste en een minder klagende partner over de ruimte inname🤭

één maand geleden

Ik heb deze! Echt geweldig😍 https://amzn.to/3zpnbi5

één maand geleden

Reactie op Maddie95

Ik heb veel plezier gehad tijdens mijn eerste zwangerschap van Doomoo Buddy ...
Ja ik heb precies deze nu en het is al echt een verademing met liggen op de bank. Ga er vannacht voor het eerste mee slapen (hehh dit klinkt gek 😂) dus zal even updaten!

één maand geleden

Ik heb het zwangerschaps/voedingskussen van Snoozzz met een overtrek dat het ook een babynestje wordt en ik vind het ideaal, zeker omdat je er vulling bij kan doen of uit kan halen

één maand geleden

Wees gewaarschuwd Het werkt verslavend 🤪 Heb er tegenwoordig 1 in kussen kwaliteit in een xxl formaat Kan niet meer zonder gaat zelfs mee op vakantie. Boek zo een koffer extra 😱🙈

één maand geleden

Reactie op doreenk

Wees gewaarschuwd Het werkt verslavend 🤪 Heb er tegenwoordig 1 in kussen ...
Ik heb hem vorige zwangerschap gewoon meegenomen als carry-on item. Was geen probleem. Scheelt weer een koffer 😅😉

één maand geleden

Reactie op happyhelen

Ja ik heb precies deze nu en het is al echt een verademing met liggen op de ...
Nou even terugkomend op mijn comment: het was hemels! Heb de hele nacht dat ding geknuffeld. Geweldig, zoveel minder last van lage rugpijn. Overigens vind ik het stofje van die Doomoo buddy ook heel fijn en zacht, maar niet ‘te zacht’ als fluweel.. daar kan ik soms een beetje akelig van worden namelijk. Dus ik zeg doen! 🤩

één maand geleden

Reactie op Lisaa1993

Ik heb hem vorige zwangerschap gewoon meegenomen als carry-on item. Was gee ...
Mijn kussen past niet als handbagage is een xxl variant of doe je het anders Anders hoor ik het graag voor de volgende keer