30 Reacties
2 maanden geleden
Nog geen ervaring, dus ik kan je niet vertellen hoe het echt is, maar ik lees veel goede dingen over deze: https://frummeltje.com/products/frummie-zwangerschapskussen?variant=48064885096778¤cy=EUR&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=google%2Bshopping&gad_source=1&gclid=Cj0KCQjw3bm3BhDJARIsAKnHoVXAJLOj8deULntmyy1I6Eo27MJEv829YknQWsYCfONSw_ze5X9nF6waAo6ZEALw_wcB
2 maanden geleden
Ik vond ze bij mijn eerste allemaal verschrikkelijk. Vooral te groot en te dik. Heb nog het meeste gehad aan een gewoon kussentje tussen de knieën en helemaal op het einde een simpel rechttoe rechtaan voedingskussen die ik vanaf de knieën dan nog iets onder de buik deed. Maar dat was echt pas na minimaal 35 weken.
Kan zeker aanraden om in een babywinkel wat dingen te gaan proberen voordat je het aanschaft. En een kussen waar vulling in en/of uit kan is ook wel een aanrader om het dus aan te kunnen passen voor nu en later in de zwangerschap.
Succes met de zoektocht!
2 maanden geleden
Ik lees ook even mee want merk s avonds ook al kast van mijn buik en onderrug..
kwam ook zwangerschaps kussen van snoozzz tegen leek mij ook wel een fijn kussen maar geen ervaring.. deze komt op internet ook goed uit de testsen.. en losse hoezen verkrijgbaar en je kan hem veranderen in een ligman voor de baby..
Maar geen ervaring dus hou me ook aangeboden voor tips..
2 maanden geleden
Ik had bij de eerste een Doomoo Buddy.
Ideaal!!
Met de zwangerschap heerlijk om mee te slapen en daarna een goed voedingskussen.
Je kunt ook weer nieuwe balletjes voor erin kopen (dat is wel echt een gedoe haha maar gelukkig maar één keer hoeven doen beetje aan het eind van voedingsperiode.
2 maanden geleden
Ik gebruik de C kussen van Ella. Ik vind hem heerlijk en goede steun gevend. Is te bestellen op bol.com voor €45
2 maanden geleden
Ik heb er een van de hema. Prima kussen. Vooral voor het voeden. Ik vond het een onhandig groot ding in bed. Ben iemand die nogal graag draait, dus dat was een uitdaging🤣 uiteindelijk heb ik een 2e hoofdkussen tussen mijn benen gelegd en een klein sierkussentje onder mijn buik. Werkte voor mij het beste en een minder klagende partner over de ruimte inname🤭
2 maanden geleden
Reactie op Maddie95
Ik heb veel plezier gehad tijdens mijn eerste zwangerschap van Doomoo Buddy ...
Ja ik heb precies deze nu en het is al echt een verademing met liggen op de bank. Ga er vannacht voor het eerste mee slapen (hehh dit klinkt gek 😂) dus zal even updaten!
2 maanden geleden
Ik heb het zwangerschaps/voedingskussen van Snoozzz met een overtrek dat het ook een babynestje wordt en ik vind het ideaal, zeker omdat je er vulling bij kan doen of uit kan halen
2 maanden geleden
Reactie op happyhelen
Ja ik heb precies deze nu en het is al echt een verademing met liggen op de ...
Nou even terugkomend op mijn comment: het was hemels! Heb de hele nacht dat ding geknuffeld. Geweldig, zoveel minder last van lage rugpijn. Overigens vind ik het stofje van die Doomoo buddy ook heel fijn en zacht, maar niet ‘te zacht’ als fluweel.. daar kan ik soms een beetje akelig van worden namelijk.
Dus ik zeg doen! 🤩