75 Reacties

25 dagen geleden

Blijf bij je eigen gevoel. Wil je dit kindje wel of niet? Ik zelf ben al 6 jaar bezig om kinderen te krijgen, het is niet voor iedereen vanzelfsprekend dat iedereen een kindje kan krijgen. Hij geeft aan het dit jaar niet te willen, maar volgend jaar wel. Hoe kan hij dit zeggen, wetend dat jij het wel graag wil behouden.

25 dagen geleden

Reactie op SuzannaSuzanna11

Moet ik ook gaan doen.. nu geef ik nog een beetje aan dat ik er over aan he ...
Waarom zou je hem pleasen? Als hij zijn spullen pakt om weg te gaan, laat hem dan alsjeblieft gewoon gaan. Dit is echt een manier waarop bepaalde mannen hun ware identiteit laten zien. Laat je niet door hem manipuleren. Hij wil dit niet en dus moet het maar gebeuren zoals hij het wil? Jullie hebben samen dit kindje gemaakt, dan ben je samen verantwoordelijk voor de consequenties. En dan ook nog zo nonchalant appen dat je de dokter nog ff moet fixen... Waarschijnlijk denkt hij volgend jaar hetzelfde over kinderen, hij heeft er immers al twee. Ik zou hem laten gaan en dit in je eentje doen hoor. Is het jouw woning? Dan is het alleen maar makkelijk als hij al uit zichzelf vertrekt.

25 dagen geleden

Ik ben nu zwanger van nunmer 2 van een andere papa die er ook niks van wilt weten. Dikke prima bedankt en tot ziens. Ik ben tot in de grond geboort maar geeft niks. Je bent beter af zonder❤️

25 dagen geleden

Een partner die zo op me zou reageren en zou dreigen etc zou ik niet in mijn leven willen. Laat staan dat ik mijn zwangerschap ervoor zou beëindigen en een kindje ervoor weg zou laten halen. Lekker laten gaan als iemand graag weg wil. Grote kans dat hij dat toch aankomende tijd dan ergens wel doet en dan ben je en hem en je kindje kwijt. Ik zou zoiets nooit laten beslissen door zo’n iemand. Sorry hoor, ik kan zo boos worden van zulke lamzakken.

25 dagen geleden

Overigens; dat hij zijn spullen boos inpakt als hij zijn zin niet krijgt en zo nonchalant zegt “fix je de dokter nog even” en “lieverd en schat” etc… erg manipulatief. Alsof je geen keuze meer hebt en jullie dat samen al besloten hebben. Hij heeft blijkbaar het idee dat zijn wil wet is. Tijd om hem wakker te maken uit zijn droom😘

24 dagen geleden

Beeeeeetje manipulatief vind je niet? Als hij zijn zij niet krijgt gaat hij zitten dreigen. Is dit een normaal manier van met elkaar omgaan? Bovendien is dit niet eff een pakje boter terug ruilen in de supermarkt, het gaat om een leven! Door het naar volgend jaar te verschuiven kan hij je weer een jaar zoet houden met zijn loze belofte. Na een jaar gaat hij vast zeggen dat hij nóg een jaar wil wachten, en dan nóg een, en nóg een. Makkelijk praten voor een gast die al 2 kids heeft! Denkt hij bovendien dat het zo makkelijk is om leven op de wereld te zetten, en dat wanneer je het wilt dat het 1 2 3 gefixt is? Wat als zwanger worden lastiger wordt? Wat als het zelfs niet meer lukt? Bovendien word je ook met de dag ouder en jij hebt 0 kinderen. Ik kan zó boos worden om zulke idioten! Ik had hem persoonlijk eruit geschopt, met of zonder voortgang van het kind. Hier zijn maar twee opties mogelijk; 1. hij eruit, 2. het kind én hij eruit. Kies voor jezelf. Wat zegt je hart? Weet dat de wereld genoeg mannen heeft die je niet manipuleren en écht om je/jullie geven. Maar dat kindje, eenmaal weg, komt nooit meer terug.

24 dagen geleden

Als dit zijn ware aard is, wil jij hem dan als voorbeeld voor jouw kleine? Het leven is niet maakbaar. Als dit de reactie is op een onverwachte situatie... Deze reactie verdien jij niet.

24 dagen geleden

Ik zou een relatie breuk eisen ongeacht wat je kiest te doen Wees sterk lieverd Je verdient meer dan dit

24 dagen geleden

Mijn ervaring; Raakte zwanger begin twintig. Vriend wilde het niet en overtuigde mij uiteindelijk dat de timing nu NOG niet goed genoeg was. Na de abortus maakte hij het alsnog uit en de controle deed ik al alleen. Ik heb spijt gehad. Fijn dat ik niet meer met hem heb hoeven dealen, maar spijt van de abortus. Niemand weet van te voren hoe je dat handeld. Maar je gaat het nooit vergeten. Ik hoop dat je vastbesloten blijft en dit kan delen met iemand die je wel zal steunen. Achteraf had ik gewild dat ik dat had gedaan, want zelf overzag ik niet welke hulp en mogelijkheden ik allemaal had. Heel veel sterkte met de komende periode. Blijf sterk en kies voor jezelf wn niet voor een relatie met zo een man.❤️

24 dagen geleden

Reactie op la aaa

Mijn ervaring; Raakte zwanger begin twintig. Vriend wilde het niet en overt ...
Wat heftig zeg 😓.. hoop dat je het een plekje hebt kunnen geven Ja mijn ouders en vriendinnen steunen me gelukkig.. maar het is gewoon zuur want hij zegt zoveel Van mij te houden maar blijft alleen als ik het weg doe.. kreeg gister nog een appje “fix je de dokter ff schat” 🥴🥴🥴

24 dagen geleden

Reactie op doreenk

Ik zou een relatie breuk eisen ongeacht wat je kiest te doen Wees sterk lie ...
Dankjewel

24 dagen geleden

Reactie op bobbi123

Als dit zijn ware aard is, wil jij hem dan als voorbeeld voor jouw kleine? ...
Dat is waar. Al hoop ik nog steeds dat dit een schrik reactie is.. maar betwijfel het steeds meer 😓

24 dagen geleden

Reactie op Usagi

Beeeeeetje manipulatief vind je niet? Als hij zijn zij niet krijgt gaat hij ...
Ja precies… zo praat hij er ook over “deze kunnen we wel ff weg doen toch en dan volgend jaar er voor gaan” 🥴 we zijn nog maar kort samen, het is niet gepland… klopt maar ik weet dat het wel goed kom heb een stabiele basis… Snap gewoon niet dat je zo kunt zijn en wel naar je andere 2 kids omkijkt. (Die ken ik overigens nog niet, denk ook dat dit meespeelt en hij het hun zou moeten vertellen uiteraard…..)

24 dagen geleden

Weet hij inmiddels wel dat je echt niet van plan bent om het weg te laten halen? Want die keuze staat vast begrijp ik toch?

24 dagen geleden

Reactie op Faysel

Overigens; dat hij zijn spullen boos inpakt als hij zijn zin niet krijgt en ...
Ja het is de hele tijd poeslief als het over de dokter gaat “we doen dit samen het is het beste” maar zodra ik zeg dat ik twijfel wordt hij boos en dreigt met vertrekken.. toen ik t vertelde afgelopen dinsdag had ie zn spullen al ingepakt uiteindelijk toch gebleven want ik was totaal overstuur maar goed… 😓 ik moet wel een deze dagen echt zeggen dat ik het ga houden

24 dagen geleden

Reactie op Fem 🦋

Weet hij inmiddels wel dat je echt niet van plan bent om het weg te laten h ...
Nog niet ik durf het niet te zeggen bang voor zijn enorme uitbarsting 😓 hoe ik dit moet aanpakken… Ik weet sowieso dat hij zijn spullen pakt en vertrekt… ik stel het uit en hou het nu nog een beetje in het midden, ik weet het is niet goed maar ik hou zoveel van hem dat ik het ook heel lastig vind wetend hij is weg als ik t vertel

24 dagen geleden

Reactie op SuzannaSuzanna11

Nog niet ik durf het niet te zeggen bang voor zijn enorme uitbarsting 😓 ho ...
Uit je verhaal begrijp ik dat het jouw huis is waar jullie wonen? Dan kun je hem gewoon laten gaan. Als hij namelijk ook echt van jou houdt zal hij jou en jouw mening respecteren. Iemand die jou niet respecteert verdient jouw liefde niet. Je zegt bang te zijn voor zijn enorme uitbarsting, maar dat vriendinnen er al van weten. Dus vertel het hem als er een vriendin van je bij is. Zij kan je dan beschermen voor zijn woorden en het voor je opnemen. Want een man die zo dreigt is geen goede man. Er zal best een boel verdriet zijn als hij weg gaat, maar dat zal na een tijdje wel overgaan. Dan ben jij lekker in de weer met je baby en de zwangerschap, dan besef je dat hij dit allemaal niet wilde en is de liefde voor hem wel over. Echt meid, kies voor jezelf!

24 dagen geleden

Reactie op SuzannaSuzanna11

Nog niet ik durf het niet te zeggen bang voor zijn enorme uitbarsting 😓 ho ...
Fijn dat hij zijn spullen dan pakt en vertrekt. Lijkt me een strak plan. Je verdient gewoon een kerel die jou wel in zijn waarde laat. En niet 1 die alleen maar “leuk” doet wanneer hij zijn zin krijgt. Zolang je overstuur blijft doen wanneer hij dreigt en het tot je laat komen heeft hij het idee dat hij er wat over te zeggen heeft. Sterk zijn en kiezen voor jezelf nu. Je hebt zo’n kerel niet nodig. Hij heeft je overduidelijk wijs gemaakt van wel. Het is echt heel kwalijk hoe hij tegen je doet en over de baby praat. Volgens mij weet je dat zelf eigenlijk ook wel. De keus lijkt mij duidelijk 😅 Als ik een tip mag geven, ik zou zn spullen buiten zetten of naar een familielid van hem brengen en hem op neutraal terrein vertellen dat het klaar is. Dat zal de ergste uitbarsting voorkomen.

24 dagen geleden

Reactie op SuzannaSuzanna11

Wat heftig zeg 😓.. hoop dat je het een plekje hebt kunnen geven Ja mijn ...
Is dit niet heel duidelijk voorwaardelijke liefde? 'Alleen als je X doet dan houd ik van je, anders niet.' Van wat ik weet is dat Red Flag. Liefde hoort onvoorwaardelijk te zijn. Tuurlijk doet hij poeslief als het over de dokter gaat, want hij schijt in zijn broek als hij het verpest met 'communiceren' en het resulteert in dat jij het wilt houden. En natuurlijk gaat hij dan agressief zitten doen als jij het wilt houden. Dat is zoals een kind zou reageren. Pas in zulke situaties zie je wat voor een persoon iemand is en hoeveel zo'n iemand jou steunt. De vraag is dan, wil je hiermee doorgaan tot het einde van je dagen?

24 dagen geleden

Reactie op Usagi

Is dit niet heel duidelijk voorwaardelijke liefde? 'Alleen als je X doet da ...
Ja… hij vermijdt nu het onderwerp. Al een dag of 2… ik vind het ook lastig dit aan te gaan.. we wonen samen en hou heel veel van hem.. en hij van mij… tenminste dat zegt ie steeds… snap dus echt niet dat dit gebeurd… daarom hoop ik zo dat t gewoon schrik is maar ik bereid me er op voor dat ik een deze dagen alleen ga zijn