26 Reacties

22 dagen geleden

Ik begrijp dat dus ook echt niet. Je bent gewoon echt smerig als je je handen niet wast. Ik zou hier zeker een opmerking van maken...

22 dagen geleden

Ik zou haar er ook vriendelijk op attenderen 🙈 goh... Ben je vergeten je handen te wassen? Ik snap je zorgen, basis hygiëne is toch het minste wat je mag verwachten met of zonder zwangerschap 😉

22 dagen geleden

Reactie op Femia007

Ik zou haar er ook vriendelijk op attenderen 🙈 goh... Ben je vergeten je h ...
Hoe zou jij het bijvoorbeeld doen als je daar zou zijn? We zijn gevraagd om te komen lunchen daar zondag en ik maak me er echt druk om.. in m'n eigen huis zou ik het makkelijker vinden.

22 dagen geleden

Reactie op Nomi4

Oh bah.. ja je wordt echt in een awkward positie gezet waarin het lastig is ...
Ja ik was zelf echt altijd m’n handen na een poepluier dat is toch inderdaad gewoon basis hygiëne !! Echt vies en erna ging ze een boterham voeren aan haar dochtertje. Nou ik was ook altijd m’n handen als ik eten maak voor m’n zoontje. Onbegrijpelijk. Smerig.

22 dagen geleden

Hebt helemaal gelijk. Na toilet gebruik moet je echt je handen wassen anders is dat echt smerig. Echter bij plas en poepluiers was ik eerlijk gezegd ook niet altijd me handen. Bij plasluiers eigenlijk nooit en bij poepluiers soms ook niet. Maat dat je daar ook 123 niet gelijk iets zou eten snap ik volledig.

21 dagen geleden

Reactie op DTlove92

Ja ik was zelf echt altijd m’n handen na een poepluier dat is toch inderdaa ...
Ieeuwl