26 Reacties

één maand geleden

Ja hier ook! De hele week al, echt vermoeiend haha! Zocht het gisterenavond toevallig op, sommige vrouwen hebben dit blijkbaar....

één maand geleden

Reactie op babysparkles

Ja hier ook! De hele week al, echt vermoeiend haha! Zocht het gisterenavond ...
Heel vermoeiend inderdaad...

één maand geleden

Yes, savonds doodmoe en zit ik om 8 uur naar de klok te kijken of het al een acceptabele tijd is om naar bed te gaan en sochtends heel vroeg tussen 5 en 6:30 echt klaar wakker. En ik droom echt heeeel veel!

één maand geleden

Same.. elke ochtend 05 of 05/30 klaar wakker 🥹

één maand geleden

Jup hier ook, elke dag vroeger wakker en dan ook niet meer kunnen slapen 😅

één maand geleden

Ja bij mij ook! Wakker is nu wakker terwijl ik juist altijd van het uitslapen was en nog even verder slapen. Dat zit er niet meer in

één maand geleden

Ik heb steeds ‘s nachts rond 3-4 dat ik wakker word om te plassen en dan uren later pas weer in slaap val

één maand geleden

Veel meer mensen die dit ervaren dus, toch gek hoe zelfs je slaapritme veranderd door een zwangerschap haha

één maand geleden

Ik kan altijd wel slapen met 2 jonge kids maar nu zwanger van de 3e en ik lig steeds klaarwakker. Overdag erg moe maar niet in slaap kunnen vallen in de avond. Ik ben nu maar in de middag gaan slapen zodat ik nog wat extra uurtjes kan pakken. Niet handig voor het ritme maar het is óf dat, óf de dag draaien op 5 of 6 uur lichte slaap 😅

één maand geleden

Ik word ook eerder uit mezelf wakker. Maar net zoals gisteren ging mn vriend kwart over 7 de deur uit en kon ik gelukkig nog wel doorslapen tot half 9. Ik ben in de avond ook echt wel sneller moe..

één maand geleden

Reactie op Niessie31

Ik word ook eerder uit mezelf wakker. Maar net zoals gisteren ging mn vrien ...
Ik heb vanochtend inderdaad ook nog weer verder geslapen nadat ik al een uur wakker lag, kon ik eerder ook nooit hahaha

één maand geleden

Omg jaa, zo veel herkenning! Ik hoefde eerder maar het kussen te raken en ik was de hele nacht wel. Nu wordt ik na elke slaapcyclus wakker en kan het wel een uur duren voor ik weer in slaap val. En ik kan nu zonder moeite om 6.30 opstaan terwijl dat eerder elke dag weer een strijd was, zie dat laatste maar als iets positiefs 😂

één maand geleden

Ik heb het andersom, ik heb 's avonds ineens bakken energie na een hele dag moe geweest te zijn. Ik kan dat niet in slaap komen, maar als ik eenmaal slaap dan ben ik weer haast niet wakker te krijgen 😂 Mijn vakantie is vanaf morgen voorbij dus hou m'n hart vast voor mijn eerste werkdag sinds de positieve test...🫣

één maand geleden

ohhh zo grappig om te lezen dat dit een “kwaaltje” is bij meerdere! Ik heb sinds de innesteling dat ik heeeul moeilijk in slaap kom, slaap super licht dus wordt vaak wakker. Als dan ‘s ochtends de wekker gaat ben ik ook echt helemaal wakker 😩 Ik doe daarom ook standaard een dutje in de middag nu 🙈 (voordeel van thuiswerken haha).

één maand geleden

Hier nu sinds een paar dagen elke keer rond 3:00 wakker om te plassen en 6:30 klaar wakker 😅

één maand geleden

Reactie op Asilahfelitcia

Hier nu sinds een paar dagen elke keer rond 3:00 wakker om te plassen en 6: ...
Zelfde hier! En kom mega moeilijk in slaap. Ik was altijd een hele makkelijke slaper

één maand geleden

De laatste nachten gaan hier erg rommelig en ook vroeg wakker. 5.00 was het vanochtend en toen ik 5.30 weer een beetje in slaap begon te komen begon de jongste te huilen 🫣😂

één maand geleden

Reactie op babytoetie

Zelfde hier! En kom mega moeilijk in slaap. Ik was altijd een hele makkelij ...
Hahaha echt vaag vraag me echt af WAAROM waar is dit goed voor ?🤣

één maand geleden

Elke nacht rond 2.00 uur wakker om te plassen en val dan vaak pas rond 4.00 uur weer in slaap 😅

één maand geleden

Reactie op Asilahfelitcia

Hahaha echt vaag vraag me echt af WAAROM waar is dit goed voor ?🤣
Ik snap het ook echt niet😂 en ik ben echt ZO moe, maar slapen ho maar!