66 Reacties

21 dagen geleden

Reactie op charlie88lilly

Wat leuk!! Wij hebben straks ook de pret geslachtsecho met 13+3. Spannend o ...
Nou onze baby lag er niet zo goed bij, eigen willetje ofzo 😜 dus morgen avond terug. Hopelijk kunnen we het dan wel zien!

21 dagen geleden

Wij hebben een 13 weken echo staan. Is het mogelijk om dan te vragen naar een gokje? Of mogen ze dat niet zeggen. Heb zelf al een sterk voorgevoel

21 dagen geleden

Wij weten het op de dag van de 13 weken echo aanstaande maandag. Super spannend ! 🩵🩷

21 dagen geleden

Reactie op Mamaenpapavan3

Ik heb vandaag 12w4d niptest laten doen volgende week weten we het zeker , ...
Had ze het ook verteld of mocht dat niet?

21 dagen geleden

Reactie op Ryxn

Had ze het ook verteld of mocht dat niet?
Ze heeft het verteld 🥰😍

21 dagen geleden

Wij hebben bij ons zoontje gewacht tot de geboorte, nú kriebelt het toch wel om nu wel ons te laten vertellen. Vooral mijn man wil het echt heel graag weten. Hij is niet zo makkelijk met dingen lang geheim houden dus bij ons zoontje hield hij er ook niet over op hahah 😂 Als het aan mij ligt wachten we weer tot de geboorte maar anderzijds twijfel ik ook weer. Al met al hebben we dus daarom besloten om het sws af te wachten tot de 20 weken echo. Dan maken we ook een beslissing of we het wel al willen weten of nog niet 🫣😊

21 dagen geleden

Wij hebben met 16 weken ingepland, dus nog 2,5 week! 😍 kan niet wachten

21 dagen geleden

Reactie op Ryxn

Wij hebben een 13 weken echo staan. Is het mogelijk om dan te vragen naar e ...
Mogen ze niet zeggen.. je moet wel heeeel veel geluk hebben willen ze dat doen, maar mag wettelijk ook niet.

21 dagen geleden

Reactie op babysparkles

Mogen ze niet zeggen.. je moet wel heeeel veel geluk hebben willen ze dat d ...
Mijn gynaecoloog heeft het gisteren bij 12w4d wel gezegt, die vroeg aan mij of ik het al wou weten

21 dagen geleden

Reactie op MomLunaS

Nou onze baby lag er niet zo goed bij, eigen willetje ofzo 😜 dus morgen av ...
Ah wat balen! Bij ons gingen ze net zo lang door tot het goed zichtbaar was. Een kleine jongetje heb ik in m’n buik 🩵

21 dagen geleden

Reactie op Mamaenpapavan3

Mijn gynaecoloog heeft het gisteren bij 12w4d wel gezegt, die vroeg aan mi ...
Aaah wat fijn, zo leuk!

21 dagen geleden

5 december geslachtsecho met 16 weken cant wait!!! 🩵🩷

21 dagen geleden

Wij hebben de geslachts echo gepland staan op 14+5

20 dagen geleden

Ik woon in het buitenland en het is hier een keuze om het geslacht te weten te komen met de NIPT. We weten het dus sinds gisteren! (98% zekerheid wordt er aangegeven)

19 dagen geleden

Bij ons was het tijdens de 12 weken echo in ene heel duidelijk zichtbaar 😅 niet verwacht! 🥰

19 dagen geleden

Reactie op NoaMartínez777

5 december geslachtsecho met 16 weken cant wait!!! 🩵🩷
Wij ook! 5 dec met 16 wkn🥰🩵🩷

18 dagen geleden

Wij hebben op 19 november een extra echo ingepland voor geslachtsbepaling, bij 15 weken. Maar we komen pas 2 weken later op mijn verjaardag achter het geslacht met genderrevealcupcakes 😊

18 dagen geleden

Ik heb hem precies op de 14 weken dag gedaan. Ze was 95% zeker maar we mogen met 14+4 nog een keer terug komen voor die overige 5%. Ik ben gewoon heel erg nieuwsgierig, al m’n hele leven. Was geen enkele kans om dit nog maanden niet te gaan weten.

18 dagen geleden

Morgen een geslachtsecho staan 🥰👀

18 dagen geleden

Ik doe hem met 15 weken