Hallo allemaal,
Vandaag ben ik voor de NIPT test gegaan. Ik ben 10+5. Super benieuwd naar de uitslag. Hoe lang heeft het bij jullie geduurd voordat de uitslag bekend was?
Groetjes!
Ik heb afgelopen woensdag geprikt, ze zei tegen mij dat het wel echt 10 werkdagen kon duren, maar dat ik ook altijd al eerder een keer mocht bellen of ze al bericht hadden. Ik was er eerst heel rustig onder maar vind het nu toch heel spannend 😵💫🤞🏼
Ik prikte op maandagochtend en had vrijdagochtend de uitslag in de mail! Ik las ergens ook de tip om ma of di te prikken, omdat het dan vaak voor het weekend binnen is. Bij mij klopte dat, dus!
7-11 de nipt gedaan en gister stond alles in mijn dossier.
Ik ben heel benieuwd of ik nog word gebeld door de verloskunige vandaag, ik heb namelijk geen idee wat alles betekend.
Ik kon dat zien via een portaal wat ik van de verloskundige heb gehad
Ik heb ook gekeken in het portaal van de verloskundige en zie inderdaad enkele uitslagen. Zie alleen niet iets als chromosoom 18 of 21 staan. Stond dit er bij jou wel?
Ik heb vanochtend geprikt. Ik lees veel mensen het hebben over: dossier. Wa ...
Soms kun je gegevens zien via je zorgdossier bij in de app “uw zorg online” als je daar aangemeld bent. Ik weet niet of er nog ander plekken zijn om dit in te zien.