33 Reacties

2 maanden geleden

Ik moet de 29e ongesteld worden en heb sinds de 23e een (hele lichte) positieve test. Inmiddels zijn deze duidelijk positief (4 dagen voor NOD)

2 maanden geleden

Hoi! Ik heb vanochtend positief getest, op 10DPO met de cb weken indicator. De 29e zou ik ongesteld moeten worden (hopelijk dus niet)

2 maanden geleden

Ik had dondeddag avond een vage streep moeilijk te zien gistermiddag rond half 1 een early gedaan en al iets duidelijker streep en vanochtend positieve test normale test ( nog geen knaller, maar goed zichtbaar) zit vandaag op 11dpo, zou 28 augustus ongesteld moeten worden, hopelijk blijft hij weg🤞

2 maanden geleden

Vandaag is m'n NOD en ik testte vrijdag positief met een normale test, geen early. Vandaag de CB gedaan en die gaf aan zwanger 2-3

2 maanden geleden

6 dagen voor ongesteldheid een licht streepje. Test van clearblue (6 dagen eerder) maar uit dezelfde urine ook met Mommed & Premom getest en zelfs die gaven een licht streepje!

2 maanden geleden

Ik testte op 8DPO voor het eerst positief (wel heel licht) met de Easy@Home testen, en op 9 DPO met de early digitaal clearblue. Vandaag 14 DPO

2 maanden geleden

11 DPO, 3 dagen voor NOD Voor mijn ovulatie ovitrelle moeten spuiten, dus daarom vanaf 7 DPO getest.

2 maanden geleden

Ik heb geen ovulatietesten gebruikt, maar denk dat ik 12 dpo was. Een early van etos gebruikt!

2 maanden geleden

Ik zou de 27e waarschijnlijk ongesteld moet worden en testte op 10DPO licht positief met Action early en normaal, met 11DPO ook licht met Action early en normaal en in de middag met clear blue

2 maanden geleden

Hi Ik heb ovulatie gehad op 11 augustus. 18aug ook getest maar was nog spierwit. 20-8 licht streepje maar wel duidelijk 11dpo dus. Hier op foto al iets ingedroogd.

2 maanden geleden

Ik 6 dagen voor NOD (maar nog licht). Nu 4 dagen coor nod en besr duidelijk al. Ik test met easy@home. Heb meerdere tests gehad in het verleden en vind deze echt het duidelijkst!

2 maanden geleden

3 dagen voor NOD licht, maar duidelijk streepje met een normale test

2 maanden geleden

2 dagen voor NOD negatief, nu 1 dag na NOD positief met clearblue.

2 maanden geleden

Als ik de app volg was het laatste dag van nod pas ;) maar denk dus dat mijn cyclus langer was dan de app aangaf. Dus denk uiteindelijk dat dat aan t begin van mn nod was. Maar goed dat moet blijken bij de eerste echo hoe ver ik ben ;)

2 maanden geleden

Gisteravond een heeeel licht bijna onzichtbaar streepje en vanochtend al een stuk zichtbaarder! En een positieve Clear Blue digital! Vandaag is mijn NOD, dus ik denk een late innesteling maar ik ben zo gelukkig.

2 maanden geleden

Testen jullie altijd in ochtend of ook wel avond. Gisteravond was mijn urine veel donkerder en de test ook donkerder dan bijvoorbeeld net. Ik test deze week nog even door want morgen is mijn vermoedelijke nod (geen ovu testen gebruikt)

2 maanden geleden

Reactie op Niessie31

Testen jullie altijd in ochtend of ook wel avond. Gisteravond was mijn urin ...
Ik test altijd in de middag, dan zijn mijn testen duidelijker

2 maanden geleden

Reactie op Li95

Ik test altijd in de middag, dan zijn mijn testen duidelijker
Ja heb ik ook! Wel even zorgen dat je dan niet teveel hebt gedronken, maar beter te zien. Die van vanochtend was bijvoorbeeld net zo sterk als die van gisterenmiddag. En die van gisterenmiddag veel sterker dan die van gisterenochtend...

2 maanden geleden

Ik hoop dat deze duidelijk is want kwaliteit is slecht hier. Maar dit was gisterochtend en een stuk duidelijker dan vanmorgen. Zal die zo even proberen te plaatsen

2 maanden geleden

Deze van vanmorgen