187 Reacties
één maand geleden
Wortels, en in het bijzonder als ze warm zijn. Daar kan ik echt van over m'n nek gaan, de gedachte alleen al huiver ik van 😂
één maand geleden
Reactie op Roambr
Same! Van 8koppen per dag naar 1/2 en ineens een afkeer.
Heb nu zwaar afkic ...
Ik deed de afgelopen 1,5 week stug mijn koffie in de ochtend zetten maar dat ging er nauwelijks in en nu als ik er al aan denk word ik ontzettend misselijk. Ben benieuwd tot hoe lang dit blijft haha
één maand geleden
Reactie op jasminabella
Koffie en diner. En normaal kijk ik naar beiden uit op de dag.... Toevallig ...
Heb precies hetzelfde! De meeste dagen kan ik niet koken. Dan doet m'n vriend dat en moet hij de afzuiging op z'n hardst zetten zodat ik het niet ruik. Het gekke is, ik lust wel een klein beetje AGV (maar dan met zalm) als het eenmaal op m'n bord ligt. Ander eten gaat lastiger...
één maand geleden
Kokoswater dronk ik heel graag met sporten. Vind ik heel vies smaken nu.
Ik had ontzettend trek in Hema rookworst dus haalde een broodje. Het opeten was lekker maar de boeren daarna waren zó vies dat ik bijna over mijn nek ging😆
En ik vind koken nu verschrikkelijk want ik kan de geur van rauwe ingrediënten niet zo goed aan. Ik eet avondeten nog wel graag gelukkig!
één maand geleden
Zoete dingen blif ik echt van weg. En gebakken champignons en broccoli hoef ik ook niet meer 😵💫
één maand geleden
Eigenlijk smaakt alles mij niet.
Soms is er iets waar ik ineens heel veel zin in kan hebben, maar als ik het dan eet, dan smaakt het niet.
Verder door de misselijkheid erg de neiging om niet te eten. Maar is wel nodig natuurlijk en merk ook wel dat mijn lijf het nodig heeft.
Zure dingen en koffie heb ik echt een afkeer tegen nu.
één maand geleden
Ik kan normaal echt niet van chocolade afblijven en ik moet altijd iets zoets op mijn brood. Nu moet ik er niet aan denken en wil ik alleen hartige dingen eten. Zo gek