150 Reacties

één maand geleden

Wortels, en in het bijzonder als ze warm zijn. Daar kan ik echt van over m'n nek gaan, de gedachte alleen al huiver ik van 😂

één maand geleden

Koffie en daar ben ik normaal zo verslaafd aan 😩

één maand geleden

Reactie op Queenie97

Koffie en daar ben ik normaal zo verslaafd aan 😩
Ooh wat flauw zeg ☹️

één maand geleden

Reactie op Queenie97

Koffie en daar ben ik normaal zo verslaafd aan 😩
Same! Van 8koppen per dag naar 1/2 en ineens een afkeer. Heb nu zwaar afkickverschijnselen 🙃

één maand geleden

Ik heb eigenlijk dat ik van al het eten misselijk word. Bij het idee wordt ik al helemaal naar. Ik eet natuurlijk wel, maar is wel met heel veel moeite.

één maand geleden

Reactie op Roambr

Same! Van 8koppen per dag naar 1/2 en ineens een afkeer. Heb nu zwaar afkic ...
Ik deed de afgelopen 1,5 week stug mijn koffie in de ochtend zetten maar dat ging er nauwelijks in en nu als ik er al aan denk word ik ontzettend misselijk. Ben benieuwd tot hoe lang dit blijft haha

één maand geleden

Koffie, rijst, bami, ramen

één maand geleden

Reactie op jasminabella

Koffie en diner. En normaal kijk ik naar beiden uit op de dag.... Toevallig ...
Heb precies hetzelfde! De meeste dagen kan ik niet koken. Dan doet m'n vriend dat en moet hij de afzuiging op z'n hardst zetten zodat ik het niet ruik. Het gekke is, ik lust wel een klein beetje AGV (maar dan met zalm) als het eenmaal op m'n bord ligt. Ander eten gaat lastiger...

één maand geleden

Kokoswater dronk ik heel graag met sporten. Vind ik heel vies smaken nu. Ik had ontzettend trek in Hema rookworst dus haalde een broodje. Het opeten was lekker maar de boeren daarna waren zó vies dat ik bijna over mijn nek ging😆 En ik vind koken nu verschrikkelijk want ik kan de geur van rauwe ingrediënten niet zo goed aan. Ik eet avondeten nog wel graag gelukkig!

één maand geleden

Guacamole, alleen al het zien van dat groene prutje 🤢, had ik overigens bij mijn vorige zwangerschap ook... tijdens mijn vorige zwangerschap ook "mexicaans" eten: nacho's, taco's, quesadilla's.. benieuwd of ik dat nu weer vies ga vinden.

één maand geleden

Reactie op MV93

Guacamole, alleen al het zien van dat groene prutje 🤢, had ik overigens bi ...
Jaaa avocado pff, normaal gek op maar nu alleen al de gedachte aan die consistentie 🤢

één maand geleden

Zoete dingen blif ik echt van weg. En gebakken champignons en broccoli hoef ik ook niet meer 😵‍💫

één maand geleden

Pindakaas was echt favoriet 🥰 maar bah wat is dat nu vies

één maand geleden

Eigenlijk smaakt alles mij niet. Soms is er iets waar ik ineens heel veel zin in kan hebben, maar als ik het dan eet, dan smaakt het niet. Verder door de misselijkheid erg de neiging om niet te eten. Maar is wel nodig natuurlijk en merk ook wel dat mijn lijf het nodig heeft. Zure dingen en koffie heb ik echt een afkeer tegen nu.

één maand geleden

Koffie, kaas, zoete dingen en sommige groentes...

één maand geleden

Koffie!

één maand geleden

Net als mijn vorige zwangerschap geen trek meer in eieren. Ik word al misselijk van het idee.

één maand geleden

Kip koffie sparibs en ik luste geen witlof en auruk nu wel

één maand geleden

Ik kan normaal echt niet van chocolade afblijven en ik moet altijd iets zoets op mijn brood. Nu moet ik er niet aan denken en wil ik alleen hartige dingen eten. Zo gek

24 dagen geleden

Tomatensoep