Hoi hoi, ik was even benieuwd wat je eerst wel lekker vond en nu absoluut niet meer?
Ik dronk s ochtends meestal een maaltijd vervanger maar dat kan ik echt niet meer hebben. Brood vondt ik vreselijk en nu vindt ik het juist lekker haha.
Vegetarische spekjes, een van de dochters van mijn vriend is vega. En vorige week had ik nasi gemaakt met vegetarische spekjes. Eenmaal bord voor me neus, barst ik huilen uit.. en vind ik het zo stinken dat ik geen hap na binnen kreeg🤣
Koffie, helpt niet mee aan mijn ochtendhumeur 😅 En heel veel mediterraans eten (alles met olijfolie 🤢) niet meer, terwijl ik normaal hier dol op ben. Opeens wel superveel zin in alles met aardappel en dat eet ik echt nooit 😂
Redbull , koffie ( dit keer was het makkelijk afkicken 😅)
Al het warme avond eten wat ik zelf heb bereid..überhaupt avond eten.. stuk vlees of frituur gaat dan nog wel haha maar niet echt gezond ..
Leef voornamelijk op brood en fruit
Ja mijn warme chocolademelk van Nestlé was echt mijn momentje heerlijk 😻 nou het kost me nu moeite! Wil het nog drinken voor de suiker erin maar gaat soms echt gepaard met meteen misselijk uitspugen.