151 Reacties

14 dagen geleden

Reactie op himan

Ligt eraan. Ik heb alle varianten wel voorbij horen komen maar vaak komt he ...
Hahaha oh noooo. Ik wil echt heel graag weer kunnen genieten van mijn latte 😂😂

8 dagen geleden

Thee, normaal drink ik liters per dag maar nu staat het me echt tegen..

8 dagen geleden

Koffie 🤢

8 dagen geleden

Thee, ketchup, gesmolten kaas🤢 vind gehakt onwijs stinken.

7 dagen geleden

Vegetarische spekjes, een van de dochters van mijn vriend is vega. En vorige week had ik nasi gemaakt met vegetarische spekjes. Eenmaal bord voor me neus, barst ik huilen uit.. en vind ik het zo stinken dat ik geen hap na binnen kreeg🤣

7 dagen geleden

Reactie op Pandava

Thee, normaal drink ik liters per dag maar nu staat het me echt tegen..
Wat grappig, hier precies hetzelfde en dat had ik bij mijn vorige zwangerschap ook.

7 dagen geleden

Koffie hummus ei 🤢

7 dagen geleden

Vlees

7 dagen geleden

Koffie, helpt niet mee aan mijn ochtendhumeur 😅 En heel veel mediterraans eten (alles met olijfolie 🤢) niet meer, terwijl ik normaal hier dol op ben. Opeens wel superveel zin in alles met aardappel en dat eet ik echt nooit 😂

7 dagen geleden

Ik lust alles nog maar heb weinig tot geen eet lust. Vooral avond eten gaat er moeizaam in.

7 dagen geleden

Redbull , koffie ( dit keer was het makkelijk afkicken 😅) Al het warme avond eten wat ik zelf heb bereid..überhaupt avond eten.. stuk vlees of frituur gaat dan nog wel haha maar niet echt gezond .. Leef voornamelijk op brood en fruit

7 dagen geleden

Ei, hummus, bloemkool, kikkererwten, mayo

7 dagen geleden

Pumpkin spice 😭😭 zowel de geur als smaak. Terwijl ik me daar ieder jaar zo op verheug HAHAHA wat een grap

7 dagen geleden

Er is niet echt iets wat ik opeens wel of niet meer lust, ik heb vooral weinig eetlust en 0 trek in zoetigheid.

7 dagen geleden

Koffie 🫠

7 dagen geleden

Reactie op Amina123

Er is niet echt iets wat ik opeens wel of niet meer lust, ik heb vooral wei ...
Ja dit dus! Hartig, zout en vet prima maar zoet wordt ik snel misselijk van. En ik ben normaal echt een zoetekauw.

7 dagen geleden

Ja mijn warme chocolademelk van Nestlé was echt mijn momentje heerlijk 😻 nou het kost me nu moeite! Wil het nog drinken voor de suiker erin maar gaat soms echt gepaard met meteen misselijk uitspugen.

7 dagen geleden

Pasta, paprika, chips 🤮 Ga nu goed op chocola, aardappels, rijst, kip, appels, tomaten en snoepjes😂

7 dagen geleden

Vlees 😂

7 dagen geleden

Reactie op britney-24

Vlees 😂
Same