151 Reacties

7 dagen geleden

Reactie op denniese

Ja mijn warme chocolademelk van Nestlé was echt mijn momentje heerlijk 😻 n ...
Mijn koffie🥹🥹🥹

7 dagen geleden

Reactie op denniese

Ja dit dus! Hartig, zout en vet prima maar zoet wordt ik snel misselijk van ...
Precies dit dus 😂 Hoeveel weken ben je?

7 dagen geleden

Haha bij mij lust ik geen gewone snee brood meer. Die hele structuur alleen al ga ik van over mijn nek. En qua drinken, ik dronk voorheen bijna alleen maar water en af en toe koffie, maar nu kan ik water ook niet meer hebben. Koffie wel, maar mag er natuurlijk maar 2

7 dagen geleden

Alles is voor mij te zoet, terwijl ik normaal echt een zoetekauw ben. En zoetjes/ aspartaam in m'n drinken kan ik al helemaal niet handelen. Zo kom ik er nu dus achter hoe zoet alles eigenlijk is. Maar ook chips etc kan ik niet luchten, terwijl ik voorheen echt gemakkelijk een zak in m'n eentje op kon... ik maak het mezelf niet makkelijk qua snacks. Zucht. 😅

7 dagen geleden

Brood krijg ik niet meer weg. Koffie smaakt anders. Ontbijten deed ik nooit maar tegenwoordig doe ik dat met een breaker en optimel alleen begin daar al een beetje op uit te kijken. Vlees, denk aan avond eten vlees. Zo vreemd allemaal. Of me lichaam gooit in eens een blokkeer moment er op en zegt ha doei jij word misselijk nu en dan ben ik al weer klaar met eten/drinken.

7 dagen geleden

Avond eten… heb het mezelf elke keer verplicht, maar vanavond tot kokhalzen. Uiteindelijk maar tosti gegeten. Ik vind het vreselijk, want wil heel graag heel gezond blijven eten en de juiste voedingstoffen binnenkrijgen..

7 dagen geleden

Reactie op Lidakoe

Avond eten… heb het mezelf elke keer verplicht, maar vanavond tot kokhalzen ...
Vreselijk is het dat warm eten... 🙈 Mijn voorkeur gaat ook gewoon naar koud

7 dagen geleden

Reactie op Saze

Alles is voor mij te zoet, terwijl ik normaal echt een zoetekauw ben. En zo ...
Dit dus! En ik snap het niet!! Ik neem nu zoveel zout 🧂 eten dat ik normaal nierstenen krijg. Normaal ben ik van de chocola, fruit heerlijk 🤤 en alles wat nu zoet is maakt me misselijk. Maar iedere zwangerschap is anders.

6 dagen geleden

Voorheen was ik gek op pasta. Nu vind ik het verschrikkelijk

6 dagen geleden

Zure matten!🫠 Alsof je iets eet wat over de datum is…

6 dagen geleden

Ham! Alleen bij de gedachte al 🤣 en kip! Bah..

6 dagen geleden

Ik houd echt van zure snoepjes normaal maar heb bij al die snoepjes een gore nasmaak

6 dagen geleden

Koffie

6 dagen geleden

Niet persé dat ik iets niet meer lust, maar ik vind de geur van zalm echt vreselijk. En dan vooral voordat je h'm bakt. Zie er gewoon tegenop om te koken als dat op het menu staat 😂 Geur van knoflook heb ik ook meer moeite mee.

6 dagen geleden

Dit is wel heel niche, maar de gedachte aan snijbiet geeft me de kriebels. Laat de moestuin nou nog vol staan met snijbiet...

6 dagen geleden

Snoepjes vooral die roze zure caddilacs ofso, was voorheen echt mijn verslaving was haha. Blijft vreemd dat ik die nu niet meer kan ruiken of zien

6 dagen geleden

Eieren.

6 dagen geleden

Boterhammen

4 dagen geleden

Vlees

4 dagen geleden

Reactie op Usagi

Vlees
Note: Ik ben (was) trouwens een echte vleeseter hoor! Vooral biefstuk ging er goed in. Maar nu gewoon niet. Wordt al misselijk van de gedachte van whatever vlees tussen m'n eten. Met name warm vlees. 😖