16 Reacties

één maand geleden

Hee, Wat vervelend. Hoelang ben je zwanger? Snap je zorgen en vooral onzekerheid! Ik heb een heftige innestelingsbloeding gehad. Erna wel oplopende testen. Maar zojuist verloor ik bruin en roze slijm, is toch even schrikken. Geen idee wat ik ermee moet nu/van moet denken, vannacht ook wat pijn gehad namelijk. Helderrood helemaal schrikken! Ik heb woensdag 1e echo in zkh. Ben nu 5+5 denk ik

één maand geleden

Als het goed is morgen 5 weken zwanger. Moet van de verloskundige sowieso morgen even bellen om de echo te vervroegen zodat het ons misschien wat gerust stelt. Oh mag ik vragen waarom je je 1e echo in het ziekenhuis hebt?

één maand geleden

Reactie op Daisy93v

Als het goed is morgen 5 weken zwanger. Moet van de verloskundige sowieso ...
Hopelijk kan je snel terecht en stelt het gerust! Ik duim voor je. Ik heb een zeldzame aandoening, waardoor ik direct onder begeleiding van gynaecoloog sta. Heb 2 jaar terug ook al een preconceptioneel consult gehad daar om alles te bespreken. Enerzijds fijn, sneller op controle en goed in de gaten worden gehouden, anderzijds merk ik dat ik wel wat opzie tegen alle medische onderzoeken en de vele afspraken. Maar voor een goed doel!

één maand geleden

Reactie op c-flore

Hopelijk kan je snel terecht en stelt het gerust! Ik duim voor je. Ik heb ...
Oh wat heftig lijkt me dat! Maar wel heel fijn dat je goed in de gaten gehouden wordt ! Tis inderdaad allemaal voor een goed doel ❤️ Me bloeding is nu alweer wat minder net als gister en is nu meer rozig. Hoop dat ik inderdaad snel terecht kan voor me gemoedstoestand, zit alleen maar te janken hier 😅

één maand geleden

Reactie op Daisy93v

Oh wat heftig lijkt me dat! Maar wel heel fijn dat je goed in de gaten geh ...
Fijn, maar nu die onrust eenmaal in je hoofd zit... kan ik me goed voorstellen! Heb ik ook, denk nu even aan niets anders. Heb ook nog steeds als vannacht wat pijn. Niet heftig, maar wel aanwezig en beetje doortrekkend naar rug. Hoop zo dat het niets is!

één maand geleden

Reactie op c-flore

Fijn, maar nu die onrust eenmaal in je hoofd zit... kan ik me goed voorstel ...
Mag vanmiddag voor een echo want heb toch weer bloedverlies. Hoop zo dat het er nog zit, maar begin ondertussen de hoop te verliezen 😭

één maand geleden

Reactie op Daisy93v

Mag vanmiddag voor een echo want heb toch weer bloedverlies. Hoop zo dat he ...
Wat naar! Ga voor je duimen! Laat je even weten wat ze zeiden? Sterkte

één maand geleden

Reactie op c-flore

Wat naar! Ga voor je duimen! Laat je even weten wat ze zeiden? Sterkte
Ja ik hou je op de hoogte! ❤️

één maand geleden

Ik leef met je mee.. hopelijk is alles goed 🙏🏻 ik ben vandaag 5 weken en kreeg vanmorgen ook bloeding. Ben van slag, in feb na 11 weken miskraam gehad. Toch gelijk in paniek. Ik hoop dat het goed zit ✨🍀

één maand geleden

Reactie op Lucie2025

Ik leef met je mee.. hopelijk is alles goed 🙏🏻 ik ben vandaag 5 weken en ...
Wat naar! Heb je contact kunnen opnemen met praktijk of iets?

één maand geleden

Geweest voor een inwendige echo en ze zag het vruchtzakje zitten. Dus alles was nog goed 🤞 Stelt me iets meer gerust , over 2 weken mogen we weer

één maand geleden

Reactie op Daisy93v

Geweest voor een inwendige echo en ze zag het vruchtzakje zitten. Dus alle ...
Fijn!!

één maand geleden

Reactie op Daisy93v

Geweest voor een inwendige echo en ze zag het vruchtzakje zitten. Dus alle ...
Wat fijn!! Gelukkig zit het goed 🙏🏻

één maand geleden

Reactie op c-flore

Wat naar! Heb je contact kunnen opnemen met praktijk of iets?
Ja maar kreeg het bericht om het aan te kijken en af te wachten. Maar het zet door inclusief krampen enz. Dus helaas niet goed.

één maand geleden

Reactie op Lucie2025

Ja maar kreeg het bericht om het aan te kijken en af te wachten. Maar het z ...
Ik zou dan gewoon nog een keer bellen! Sterkte ❤️

één maand geleden

Wat fijn om het goede nieuws te lezen. Ik heb zelf precies hetzelfde.. Ben 5 weken en sinds gister roze/bruin bij afvegen en vandaag echt bloed gehad. Ik kan maandag terecht bij de verloskundige dus tot die tijd nog in onzekerheid 🥺