22 Reacties

één maand geleden

Ik herken dit zo! Ik zit nu ook op 5+1 en 9 oktober pas de eerste echo.

één maand geleden

Reactie op CelinePellegrom97

Ik herken dit zo! Ik zit nu ook op 5+1 en 9 oktober pas de eerste echo.
Oh vreselijk hè! Ik heb op 11 oktober de eerste echo

één maand geleden

Reactie op CelinePellegrom97

Ik herken dit zo! Ik zit nu ook op 5+1 en 9 oktober pas de eerste echo.
Ik ook 9 oktober eerste echo 🥹 zo spannend…

één maand geleden

Heel herkenbaar. Weliswaar 2e zwangerschap, 2e kindje maar het blijft spannend. Ik ben ondertussen 7+2 en komende woensdag de eerste echo. Wat bij mij heel erg heeft geholpen ia om van activiteit naar activiteit te leven. Zoals...vorige week hadden we iets gepland staan. En dan te bedenken dat we halverwege de week dit hadden, daarna in het weekend een dag weg. Dan is het alweer zondag...maandag en dinsdag werken en woensdag is het al zo ver. En zoals ik ooit iemand hoorde zeggen...."de dagen duren lang, de weken gaan snel" Dit is ook echt zo..voor je het weet zit je bijna tegen de eerste echo aan.

één maand geleden

Reactie op Jaja2

Heel herkenbaar. Weliswaar 2e zwangerschap, 2e kindje maar het blijft spann ...
Precies dit! Ik heb ook woensdag de echo en heb maandag en dinsdag super helemaal vol gepland 😂

één maand geleden

Reactie op Ilm2024

Precies dit! Ik heb ook woensdag de echo en heb maandag en dinsdag super he ...
Succes woensdag! Hoe ver ben jij dan? En hoelaat mag je? Wij pas om 15.45u😅 Ik mag maandag, dinsdag en woensdag gewoon werken. Maar wel gewoon de hele dag.

één maand geleden

Reactie op Jaja2

Succes woensdag! Hoe ver ben jij dan? En hoelaat mag je? Wij pas om 15.45u ...
Dankjewel, jullie ook! Als het goed is, ben ik dan 7+5. Wij zijn pas om 18.45 🥲 De dingen die ik heb gepland zijn wel ook allemaal werkgerelateerd, maar dan vooral bezoeken van congressen e.d. ipv ‘gewoon’ werken

één maand geleden

Reactie op Ilm2024

Dankjewel, jullie ook! Als het goed is, ben ik dan 7+5. Wij zijn pas om 18. ...
Lopen we ongeveer gelijk. Ik ben dan 7+6 of 8+0. Lekker die congressen. Even wat anders dan anders. Had ik afgelopen week.. heerlijk ..gaat hij lekker snel🤩 jullie zijn nog later!😅 succes met wachten die dag!

één maand geleden

Ik herken het, ben nu zwanger van mijn 2de kindje en ook onzeker hoe de eerste echo zal zijn. Dagen duren een eeuwigheid. Ben nu ook 5+1. 7 okt heb ik de eerste echo. Was steeds was misselijk maar dat is ook ineens weg dat maakt mij nog onzekerder. Testen lopen wel op

één maand geleden

Ik herken dit zo! Heb 30/9 eerste echo met 6+6 maar leef er echt naartoe en lijk wel iedere dag in angst te leven. Heb 0 symptomen terwijl ik bij m’n dochter echt ziek en misselijk was. Borsten doen sinds vandaag (5+4) ook een stuk minder pijn dus maak me alweer de hele dag zorgen..

één maand geleden

Hier ook pas 12 oktober eerste echo☺️

één maand geleden

Zo herkenbaar! Heb 11 oktober de eerste echo. En de weken duren ineens zo lang!

één maand geleden

Reactie op Jaja2

Heel herkenbaar. Weliswaar 2e zwangerschap, 2e kindje maar het blijft spann ...
Dat is wel handig, elke week gewoon iets leuks plannen zodat de echo sneller is!

één maand geleden

Reactie op Meysa 😺

Zo herkenbaar! Heb 11 oktober de eerste echo. En de weken duren ineens zo l ...
Vreselijk. Het wachten duurt zo lang!!

één maand geleden

Reactie op Claire Naomi

Ik herken dit zo! Heb 30/9 eerste echo met 6+6 maar leef er echt naartoe en ...
Ik herken dit echt heel erg. Iedere dag denk ik minimaal wel 5 x aan of de zwangerschap wel goed zit. Ik heb wel symptomen zoals weeïg zijn, pijn in m’n onderrug en super gevoelige/pijnlijke borsten

één maand geleden

Heel herkenbaar, hier na 11 rondes eindelijk zwanger van ons eerste kindje! Zit nu ongeveer op 5+3. Zo onzeker of alles wel goed is, hele dagen mee bezig. 1 oktober eerste echo en hopelijk daarna echt genieten van de zwangerschap.

één maand geleden

Reactie op CelinePellegrom97

Ik herken dit zo! Ik zit nu ook op 5+1 en 9 oktober pas de eerste echo.
Hey! Leuk, we lopen precies tegelijk en ik heb ook 9 oktober de eerste echo!

één maand geleden

Het blijft super spannend en afwachten tot je eerste echo. Wat mij hielp was de mantra: ik heb vertrouwen dat ons kindje veilig is en goed groeit in mijn buik. 💕 Het blijft een onzekere en spannende periode, maar probeer vertrouwen te hebben, meer kan je niet doen. 😊

één maand geleden

Reactie op Purpelina

Het blijft super spannend en afwachten tot je eerste echo. Wat mij hielp w ...
Dat is een goeie inderdaad. Zo ben je bezig met het positieve en niet de negatieve kant!

één maand geleden

Heel herkenbaar dit! Nu op 5+1 en ik kan niet wachten op de eerste echo op 3 oktober. Ik probeer mezelf af te leiden en dat lukt opzich wel met werk etc. maar het voelt allemaal zo langzaam en ik wil gewoon eigenlijk even horen van de verpleegkundige dat het er voor nu goed uitziet😅