6 Reacties

één maand geleden

Pff geen ervaring, maar kan me voorstellen dat dit heel verdrietig is. Sterkte🍀🍀

één maand geleden

Helaas heb ik hier ervaring mee, al was het verschil bij mij wel groter. Volgens mijn berekening moest ik precies 8 weken zijn, maar volgens de echo was het vruchtje 6+2 weken met een zwak kloppend hartje. Ik had een week later weer een echo en toen was het hartje al gestopt en het vruchtje zelfs een beetje gekrompen. Heel veel sterkte deze moeilijke tijd 🧡 je weet in je hoofd wel wat er gaat komen, maar je hart blijft hoop houden zolang het hartje nog klopt..

één maand geleden

Wij hebben dit gehad, hartje klopte te langzaam en te klein met 8 weken en ook 2 weken terug gezet! Verloskundige zei ook dat we ons moesten voorbereiden. We kregen elke week een echo. 2 echo's erop was het hartje bijna op het goede tempo en een week ingehaald met groei. Toen was alles weer goed zei de verloskundige en hebben we alle afspraken verder ingepland. Tot 11 weken heeft Mini het volgehouden en toen toch gestopt. Het was een rollercoaster, van slecht naar goed naar slecht pfff. Ik wil alleen aangeven dat alle kanten op kan gaan. Ik hoop dat jouw mini een vechter is en het wel gaat halen ❤️

één maand geleden

Ach wat ontzettend verdrietig! Ik wens je heel veel sterkte🩷

één maand geleden

Reactie op Tamady

Wij hebben dit gehad, hartje klopte te langzaam en te klein met 8 weken en ...
Dank je wel voor het delen, wat een ontzettend heftige rollercoaster… heel emotioneel om te lezen. Dank je voor de bemoedigende woorden, ik ga zo hard mediteren op m’n mini met vechtersmentaliteit 🙏🍀

één maand geleden

Reactie op TopperAms

Helaas heb ik hier ervaring mee, al was het verschil bij mij wel groter. Vo ...
Wat verdrietig om te lezen 😢 heel herkenbaar dat m’n hoofd en m’n hart (zeker met alle hormonen die door je lijf gieren) twee verschillende kanten opgaan. Dank voor je support 🙏❤️