9 Reacties

één maand geleden

Ik ben nu voor de 2e keer zwanger, met endometriose, Beide op een natuurlijke manier. Bij mij helpen de behandeling van een osteopaat (die ook inwendig kan behandelen), heel goed. Ze maakt de verklevingen inwendig los, en zorgt dus voor goede 'toegang' naar de baarmoeder.

één maand geleden

Reactie op Mariavan

Ik ben nu voor de 2e keer zwanger, met endometriose, Beide op een natuurlij ...
Bedankt voor je reactie! Doe je deze behandelingen nu ook tijdens je zwangerschap?

één maand geleden

Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik heb ook endometriose en ben hier in juni aan geopereerd. De eerste ronde na mijn herstel ben ik zwanger geraakt. Inmiddels 8+4 en heb er een goed gevoel bij ☺️ als je contact wil houden mag je me toevoegen!

één maand geleden

Reactie op Wondertje 2025

Bedankt voor je reactie! Doe je deze behandelingen nu ook tijdens je zwange ...
Ik ga er wel heen omdat ze ook de buik uitwendig doet. Inwendig vaak niet tijdens zwangerschap omdat je dan dingen kan beschadigen

één maand geleden

Reactie op Mariavan

Ik ga er wel heen omdat ze ook de buik uitwendig doet. Inwendig vaak niet t ...
Heb jij er veel last/hinder van?

één maand geleden

Yes endometriose en adenomyose hier! Endometriose heeft zich tot nu toe alleen beperkt tot mijn eierstok dus bij ons gaf het niet veel hinder om zwanger te worden. Dit is mijn 3de zwangerschap nu, de vorige 2 zijn helaas niet volgroeid. Gynaecoloog gaf aan dat endometriose geen miskramen veroorzaakt en over adenomyose kon ze niets zeggen omdat daar te weinig over bekend is. Heb wel wat dingen gelezen over dat het later in de zwangerschap wellicht een vroeggeboorte kan veroorzaken, maar we gaan het zien. Tot nu toe maak ik me geen zorgen over de adenomyose omdat de placenta zich mooi genesteld heeft op een plek waar het niet zit :)

één maand geleden

Ik heb endometriose. Ik was er altijd van overtuigd dat het bij mij lastig zou worden, ik sloeg ook paar keer ovulaties over, maar here I am 😂 Er is laatst alleen wel actieve endometriose gevonden in de buurt van mijn baarmoeder, dus ik ben wel erg benieuwd hoe dit zal gaan.

één maand geleden

Reactie op Mariavan

Heb jij er veel last/hinder van?
Ja best wel. Vooral voor tijdens en na de menstruatie. Maar hopelijk nu 9 maanden even rust 😉