3 Reacties

één maand geleden

Ach! Wat heftig om te lezen dat je vriend en jij het niet eens zijn! Weet dat niemand anders dan jij kan besluiten wat er met jouw lichaam gebeurt. Praat er goed over met je vriend (en je ouders? Geen idee hoe oud je bent?), en doe dan wat goed voelt 🫶 laat je niet in een keuze dwingen waar je niet achter staat hoor!!

één maand geleden

Nooit iemand anders een keuze voor jou laten maken!!! Als jij het kindje wilt houden heeft de rest er niks over te zeggen laat je door niemand gek maken.

één maand geleden

Aaah niet fijn? Hier 4+5 en me vriend reageerde ook niet heel positief die dacht dat ik hem in de zeik aan het nemen was toen ik de test naar hem stuurde via whatsapp.. eenmaal daarna een foto met me gezicht naast de test viel het even 10 min stil.. hij belde me en zei oké naja kliniekje dan maar toch? Ik heb altijd van de daken geschreeuwd mocht het gebeuren haal ik het weg.. dus daar kwam uiteindelijk zijn reactie dan ook vandaan.. maar nu het daadwerkelijk zo is zegt alles in me lijf ik ga het echt niet weg halen🤓 zat zelfs te denken aan een klipjes op de eierstokken naja TO LATEEE 😂 number 3 is on his/her way 🤣 me vriend is btw van de schrik bekomen en ziet nu wel de voordelen ervan in dat al onze spullen van onze jongste zoon nu direct naar de baby kan scheelt een hoop centjes in mijn vriend hoofd praktisch gezien. Moraal van het verhaal, doe wat jij wil ! Vaak draait een man wel bij zodra ze het op een echo zien ! 💕