23 Reacties
2 jaar geleden
Ik laat hem ook liggen, soms 3,5 uur 😬 Zo lang hij savonds goed slaapt, laat ik het zo, anders zou k hem wakker maken
2 jaar geleden
Ze slaapt hier eigenlijk altijd 2-2,5 uur. Als het langer wordt maak ik haar wakker, tenzij ze niet fit is.
2 jaar geleden
Meestal 1 dutje van 13 tot 15u. Maar soms gaat ze er iets later in enndan wordt ze later wakker of juist gewoon om 15u. Ik maak haar zelden wakker, want dan zal ze het wel nodig hebben. Tenzij ik weg moet ofzo. Nu is ze heel ziek (oorontsteking) en dan laat ik haar ook gewoon lekker liggen. Of dat dan 2u of 3u is, dan is dat maar zo.
2 jaar geleden
1x slapen. Al best lang ook. Ik laat hem liggen. Ene x slaapt hij een uur en red hij het prima en soms slaapt hij 3.5 uur. Verschilt per dag.
2 jaar geleden
1 dutje per dag tussen de 1.5 en 4 uur. Ik maak haar alleen wakker als we plannen hebben. De lengte lijkt geen invloed te hebben op haar nachtslaap.
2 jaar geleden
Die van mij slaapt tussen de 1.5 en 3 uur en maak ik niet wakker. Alleen als we echt weg moeten. En gewoon elke dag om hetzelfde tijdstip naar bed (19:15)
2 jaar geleden
Hier slaapt ze elke dag van 12u tot 15u ongeveer. Soms iets korter. Ik maak haar om 15u wel altijd wakker, anders wil ze 's avonds niet slapen. Ze is 's nachts wel een slechte slaper, vaak wakker. Heb wel eens geprobeerd om het middag slaapje korter te doen, maar daar werd de nacht ook niet beter van
2 jaar geleden
Hier gaat zo ook tussen half 12 en half 1 naar bed en ik haal haar eruit als ze roept/huilt. Vaak rond 3u. Volgens mij is ze al wel eerder wakker maar is ze dan gewoon beetje aan het brabbelen, dat vind ik wel best. Als ik haar wakker maak is ze de hele middag juist super chagrijnig, dat doe ik dus niet 😁
En haar avond bedtijd is eigenlijk altijd dat we rond kwart voor 7 naar boven gaan en haar uiteindelijk tussen 7 en half 8 echt instoppen in bed en weer naar beneden gaan.
2 jaar geleden
Hier ook 1 slaapje meestal tussen 12.30 en 13.00 er in. En dan slaapt hij wisselend tussen de 1,5 en de 3,5 uur. Maar als hij om 16.00 uur niet wakker is ga ik vaak boven een beetje aan doen, was vouwen enzo zodat hij daar een beetje wakker van word. In de avond tussen 19 en 19.30 er weer in
2 jaar geleden
Ik maak haar niet wakker te zijn het niet anders kan omdat we echt weg moeten ofzo.... Ze wordt altijd zo ontzettend verdrietig wakker dan 🥺 s'avonds geen problemen hier. Heel soms ligt ze er wel eens 4u 😬 dan maak ik me eerder zorgen dat er wat is 😂 dan dat ik de neiging heb om haar wakker te maken