29 Reacties

2 jaar geleden

Ik ben nu zwanger van de 3de, nooit gedacht dat k dit wilde na m'n 1ste, maar ik vind het gewoon heel leuk en gezellig (en druk!!! Dat wel nu...) Maar m'n gevoel voor nog 1 laatste kindje was zo sterk, dat we er gewoon voor gegaan zijn!

2 jaar geleden

Ik volg even mee

2 jaar geleden

Ik ben nu zwanger van nummer 2. Geniet nu nog extra van hem voordat de tweede in augustus arriveert.

2 jaar geleden

Naast dat ik sws qua medisch nooit meer zwanger mag worden ivm gevaar, zou ik echt nooooit een tweede willen. Vind 1 zwaar genoeg

2 jaar geleden

Reactie op labelle

Naast dat ik sws qua medisch nooit meer zwanger mag worden ivm gevaar, zou ...
Wat heftig... En wat vind je zwaar aan je eerste kindje, ik struggle ook MEGA met 1 kindje

2 jaar geleden

Reactie op Dutchusagirl

Ik ben nu zwanger van nummer 2. Geniet nu nog extra van hem voordat de twee ...
Proficiat, waarom bewust een 2e?

2 jaar geleden

Reactie op Thereforyou

Ik ben nu zwanger van de 3de, nooit gedacht dat k dit wilde na m'n 1ste, ma ...
Wauw, proficiat, 3 op een rij... druk hoor... Maar wel bewust?

2 jaar geleden

Reactie op mamavanrijk

Proficiat, waarom bewust een 2e?
Bewust omdat ik graag een broertje of zusje voor mijn kleine is. Dat als ik er niet meer ben ze elkaar nog hebben. Plus mijn kinderwens was na 1 kindje nog even sterk. Plus heb zelf een broer en zus en ervaar dat als erg waardevol.

2 jaar geleden

Reactie op mamavanrijk

Wat heftig... En wat vind je zwaar aan je eerste kindje, ik struggle ook ME ...
Mn dochter wordt nog iedere nacht heel veel wakker dus al 17 maanden geen normale slaap😅

2 jaar geleden

Reactie op labelle

Mn dochter wordt nog iedere nacht heel veel wakker dus al 17 maanden geen n ...
Ooooow heftig ja, snap ik... werk je er ook bij? De struggle bij mij is mijn job, werk 4 dagen in de Kinderopvang...

2 jaar geleden

Hier een zoontje van bijna 17 maanden en net zwanger van nummer 2. Als de tweede geboren wordt is mijn zoontje precies 2 jaar. Ik vind het best zwaar nu al, m'n zoontje is erg aan het ontdekken en doen. Ik heb last van kwaaltjes en werk 3 dagen fulltime. Ben erg moe, kan bijna niks meer eten of binnenhouden. Wij zijn wel heel erg gelukkig en gezegend met ons zoontje en de tweede op komst, het is alleen even zwaar op 't moment.

2 jaar geleden

Reactie op mama'sPrinsje

Hier een zoontje van bijna 17 maanden en net zwanger van nummer 2. Als de t ...
Dappere vrouw... je mag trots zijn

2 jaar geleden

Hier ook zwanger van een 2e. Ze gaan net geen jaar schelen. Uitgerekend voor 9 oktober en zoontje is van 8november. Ik wou er 2, van begin af gezegd, ook vooral dat ze elkaar dan hebben. Dus na een 2e zijn er al de overwegingen voor spiraal of zelfs een vasectomie (knipje) bij of partner zit wel in gedachten, maar liggen nog niet op tafel.

2 jaar geleden

Onze 2 mini is nu net 7 weekjes oud. Ze schelen dus maar 16 maanden. Het is best pittig, maar ook zo leuk!!

2 jaar geleden

Reactie op mamavanrijk

Wauw, proficiat, 3 op een rij... druk hoor... Maar wel bewust?
Jazeker :)

2 jaar geleden

Hier ook bewust 1 kindje. Ik vind het ook zwaar, mijn partner is veel weg voor zijn werk, waardoor veel op mij neerkomt. Plus die van ons is een echte terror, die kun je niet even rustig neerzetten. Dan is je hele huis afgebroken. Dat heeft ze van haar vader, daar is het ook bij goedgekomen 😂😂😂 Maar 1 is hierdoor meer dan genoeg, ik zou een tweede nooit trekken denk ik. 🙈

2 jaar geleden

Hier ook 2 boys,, zit 1,5 jaar tussen,, in begin was het best pittig omdat onze jongste 8 maanden 24/7 heeft gehuild/gekrijst,,, vind het heerlijk dat ze zo dicht op elkaar zitten want ze hebben veel aan elkaar de oudste doet mega veel voor hem,,, als de jongste niet wilt eten en geef die hem eten en dan eet hij wel (als wij geven niet) soms nog wel pittige dagen tussen zitten met driftbuien enzo maar dat vergeet je al snel weer🥰

2 jaar geleden

Reactie op LPF2020

Hier ook bewust 1 kindje. Ik vind het ook zwaar, mijn partner is veel weg v ...
Hier dus een beetje zelfse schuitje... Maar voel me straks wel schuldig als hij alleen is... vind dit zoooo lastig...

2 jaar geleden

Hier ook 2 boys,, zit 1,5 jaar tussen,, in begin was het best pittig omdat ...
Daar smelt je toch van, van zo'n foto... wil het zoooo graag maar ben bang dat ik het niet aan kan

2 jaar geleden

Reactie op mamavanrijk

Daar smelt je toch van, van zo'n foto... wil het zoooo graag maar ben bang ...
Als je het echt graag wil, dan kun je het ook aan 😁 (Mijn mening hoor, is natuurlijk geen feit😅). Onze oudste is absoluut niet de makkelijkste geweest en nog vaak niet. Toen ze 3mnd oud was een voedingstrauma, eten was een drama. Slapen was helemaal een ramp snachts. Toen ze 6 maanden oud was moesten we haar daarna 2 maanden lang iedere nacht om het half uur in slaap wiegen. Ze krijstte het uit als we even wachtten. Ze is een behoorlijke druktemaker, maar zo gezellig in huis. Toen ze 7mnd was, was ik alweer zwanger. Het was soms echt heel pittig, maar als ik ze nu samen zie... Wat een rijkdom en ja de nachten zijn weer even pittig met een newborn. Maar ik denk maar zo: over een paar maandjes dan is de jongste ook alweer een stuk makkelijker. We nemen de kindjes ook gewoon overal mee naartoe. Slapen ze ergens niet, dan niet. Gebeurt dat 1 dag/nacht dan hebben we er zelf geen last van. Afgelopen weekend was heel druk en weinig slaap, tja dan is de oudste lichtelijk oververmoeid, maar is alsnog goed te doen. Dus ik wil je niet een 2e aanpraten hoor, maar weet dat het ook fantastisch kan zijn😊🥰