29 Reacties

2 jaar geleden

1 oktober de prikjes gehad. Hij heeft op mijn schoot gezeten en huilde natuurlijk wel maar troosten en het ging goed

2 jaar geleden

3 oktober 11 maanden. 3 november word hij 1

2 jaar geleden

Reactie op Trace

1 oktober de prikjes gehad. Hij heeft op mijn schoot gezeten en huilde natu ...
Aah fijn dat het goed ging! Wat een schatje ook!

2 jaar geleden

Foto van net voor het moment ze de prikjes kreeg Mijn meisje afgelopen dinsdag de 11 maanden prik gehad, ze heeft alleen met de prikjes gehuild maar daarna was het gelijk weer over toen ik haar oppakte en een speeltje gaf,ik heb t idee dat ze het juist beter deed nu ze wat ouder is. 3 november word ze 1,

2 jaar geleden

Reactie op Trace

3 oktober 11 maanden. 3 november word hij 1
Ahhh leuk ook 3 november!

2 jaar geleden

Reactie op Mylene90

Foto van net voor het moment ze de prikjes kreeg Mijn meisje afgelopen din ...
Zo leuk om kindjes te zien die ook op dezelfde datum geboren zijn❤

2 jaar geleden

Roald vlak na zijn vaccinatie. Hij is geboren op 10-11

2 jaar geleden

Reactie op Gnivar

Roald vlak na zijn vaccinatie. Hij is geboren op 10-11
Aaah wat een knapperd! Found the birthday twin! 😊

2 jaar geleden

Dax heeft dinsdag de vaccinatie gehad. Hij huilde, maar was al snel weer stil. Ik heb niet de indruk dat hij er veel last van gehad heeft verder. Hij heeft meer last van doorkomende tandjes en snotneussouvenirtjes van het kinderdagverblijf.

2 jaar geleden

Reactie op Fem_x

Dax heeft dinsdag de vaccinatie gehad. Hij huilde, maar was al snel weer st ...
Aah wat een knapperd! ❤️ doorkomende tandjes kunnen inderdaad vervelend zijn!

2 jaar geleden

Reactie op Mylene90

Foto van net voor het moment ze de prikjes kreeg Mijn meisje afgelopen din ...
Ahh wat zit ze er ook zo schattig bij. Fijn dat het gelijk weer over was!🥰

2 jaar geleden

Mijn zoontje heeft 'm afgelopen maandag gehad, heeft daar enorm zitten brullen 🙈. Hij is er ook een dag flink beroerd van geweest, echt koorts. Maar woensdag was alles weer goed en konden we weer lekker een rondje fietsen 😃

2 jaar geleden

Reactie op Lizaem

Mijn zoontje heeft 'm afgelopen maandag gehad, heeft daar enorm zitten brul ...
Aahh wat een schatjee!!😍 Nou wij hebben hem dus vanmorgen ook gehad.. Ze voelt ook wel wat warmpjes aan en ook wat beroerd indd net even een zetpil gegeven hopen dat het morgen weer weg is..

2 jaar geleden

Reactie op gzdx66

Aahh wat een schatjee!!😍 Nou wij hebben hem dus vanmorgen ook gehad.. Ze v ...
Ik hoop het ook voor je! Hier was de dag erna dus nog niet echt top, maar langer dan een dag duurt het meestal niet zeiden ze. Gelukkig pas in januari weer de volgende.

2 jaar geleden

Hier heeft ze ze dinsdag gehad. Was even huilen maar was snel stil. Kon haar nu beter afleiden voor mijn gevoel. Wel een dag koorts gehad.

2 jaar geleden

Morgen mag mijn kleine meid om haar prikjes kijk er als mama nu alweer tegen op 😢vaak heeft ze er wel last van na de tijd gelukkig nooit koorts maar erg veel last van der beentjes.

2 jaar geleden

Morgen mag mijn kleine meid om haar prikjes kijk er als mama nu alweer tege ...
Hier viel het deze keer echt alles mee! Alleen huilen bij het zetten van de prikjes. Uit voorzorg wel zetpillen gegeven. Hij wilde geen strakkere broekjes aan, maar verder een best vrolijk kindje.

2 jaar geleden

Reactie op Fem_x

Hier viel het deze keer echt alles mee! Alleen huilen bij het zetten van de ...
Ja zal haar ook uit voorzorg ook nu dit keer een zetpil geven, ze huilt namelijk elke keer vrij heftig na een paar uurtjes dat ze gezet zijn. Vorige keer kon ik het met zetpil ook onderdrukken

2 jaar geleden

Hier viel het mee! Wel even huilen bij het zetten van de prikjes maar was zo weer over. Helaas wel weer koorts 39.2 en niet willen slapen maar bij papa en mama willen blijven de hele avond ook na de zetpil. Maar nadat ze eenmaal in slaap was gelukkig wel fijn zoals normaal de hele nacht doorgeslapen

2 jaar geleden

Wij moeten morgen nu al schrik 😒 . Deze "kleine" loopt al aardig een maandje het baby zijn is er echt af nu #watwordenzesnelgroot