8 Reacties

3 jaar geleden

Hier vandaag ook 14 weken, en de meeste symptomen zijn weg. Krijg dinsdag extra controle na 4 weken niks gezien te hebben 😍

3 jaar geleden

Is inderdaad normaal, niks om je zorgen over te maken. Wel gek ineens..

3 jaar geleden

Ik voelde ook helemaal niets meer! Op wat hoofdpijn na soms. Eergisteren bij de vk geweest voor controle & bloeduitslagen en het gaat uitstekend met de beeb! Hoort er allemaal bij zei ze. Ik kreeg als tip mee om iets meer te genieten😊👌

3 jaar geleden

Geen symptomen is normaal. Fijn dat je zo snel weer controle hebt. Wij hebben ook met 10 weken de laatste echo van 2 minuten gehad en ben ondertussen 15 weken, pas over 1,5 week krijg ik weer een soort van controle. Zolang je geen bloedverlies hebt is het goed. De kans minder dan 1% dat je je kindje verliest na een goede 10 weken echo. Geniet van de kwaaltjes vrije dagen 😘

3 jaar geleden

Ik heb ook opeens geen symptomen meer op 14 weken. Vroeg me van de week af of ik wel echt zwanger was!🤪

3 jaar geleden

Sinds 13 weken geen symptomen. Maar voel de baby kriebelen dat is fijn 2e zzwangerschap. Vandaag energielose dag zelfs extra dutje gedaan al. Vanmorgen misselijk, dus komt en gaat denk ik. Genieten als het over is. Extra energie weer

3 jaar geleden

Geen symptomen is normaal. Fijn dat je zo snel weer controle hebt. Wij hebb ...
Ik ook. Woensdag voor het eerst weer controle bij verloskundige. Mijn laatste echo is ook bijna 6 weken geleden. Al weken bijna geen symptomen meer, voelt soms zo raar.

3 jaar geleden

Ik ben nu 14+5 weken zwanger en ik heb juist het gevoel dat de kwaaltjes alleen maar erger worden... Ik ben nu al 3 dagen nergens toe in staat, zo moe ben ik. En de misselijkheid neemt ook maar niet af. Ik hoop echt dat dit gauw afneemt bij mij, want ik word er intussen wel een beetje gek van. Dus geniet er maar lekker van dat je je beter voelt ;)