13 Reacties

2 jaar geleden

Sprong 10? Hier ook echt opmerkelijk anders dan normaal!

2 jaar geleden

Zwaan kleeft aan.. ik word helemaal gek.. alleen tijd voor mijzelf als zij slaapt... 15 maanden ( 12 nov)

2 jaar geleden

Heeel herkenbaar en héél fijn om te lezen dat het dus bij meerdere zo is! Die sprong 10 vind ik maar lastig! Extreem hangerig, huilerig en kan mama soms niet meer hoooooren!😩

2 jaar geleden

Jep..... hier al weken 😅 heb echt stroop aan m'n benen. En als ze een dag bij papa is geweest wil ze alleen maar papa de dagen erna. En andersom. Bij de gastouder gaat het nog wel verrassend goed.

2 jaar geleden

Bij ons was het eerst mama en nu wil ze alleen maar papa😅

2 jaar geleden

Is hier ook de laatste paar weken. Zodra mijn moeder erin komt begint hij al met huilen want dan weet hij dat ik dan meestal wegga. Daarvoor had hij nergens last van

2 jaar geleden

Jep..... hier al weken 😅 heb echt stroop aan m'n benen. En als ze een dag ...
Hier dus niet maar eenkennig naar ons maar ze heeft het dus wel op het Kdv, als de stagiaire alleen is met haar omdat de vaste juf wegloopt is het helemaal mis 🙈 Overigens hebben jullie ook dat je je dreumes niet neer kan zetten op hun voeten of billen, dat wil ze hier niet en dan is het ook huilen en krijsen en vergeet de pruil lip niet😉

2 jaar geleden

Mijn kind is laatste tijd oook zooo eenkennig. Als we bij iemand thuis komen wilt hij niet eens naar binnen en gaat huilen bij de deur omdat hij alleen al aandacht krijgt van anderen 😂 of als er iemand bij ons komt doet hij de tussendeur gewoon dicht 😂😂

2 jaar geleden

Zelfde hier! Lekker bij je dragen, komt vanzelf weer goed 😀

2 jaar geleden

Is alleen maar erger geworden in een wk tijd!! Huilen omdat ze iets niet mag, ik loop weg, ik eet en zei mag mijn eten niet (weer!) Opeten enz enz.. is niet normaal..gelukkig doet ze het ook bij de juffies.. Lastige is.. als ik op mijn werk ben en zij ziet mij ( kdv juf op de andere groep 1ste verdieping) is het of naar mij toe lopen of mij zoeken...ppff

2 jaar geleden

Reactie op J's mam

Zelfde hier! Lekker bij je dragen, komt vanzelf weer goed 😀
Ja en wiegen, in de schommelstoel werkt hier nog steeds heel goed

2 jaar geleden

Ik heb vandaag met hem op schoot op de wc gezeten. Dat zegt genoeg denk 😝