25 Reacties
2 jaar geleden
De Moonie bear helpt hier heel goed! Ze heeft ook door dat wanneer ze 's nachts wakker wordt, ze moet roepen/schreeuwen en dan gaat de beer aan. Geeft haar een veilig gevoel want ze pakt de beer en valt weer in slaap. (Ik zit wel rechtop in bed met de babyfoon maar dat is een ander verhaal!)
2 jaar geleden
Pff hier ook. Het is echt dra-ma, met hoofdletter D 😐
Ik weet niet hoe lang wij dit nog volhouden, maar hoop echt dat deze fase snel voorbij is. We hebben al bijna anderhalf jaar geen goeie nachtrust.
Ik heb geen White Noise, maar wel een hartslagmonitor. Helpt geen drol 😅 Het enige wat helpt is om erbij te gaan liggen en wachten tot ie slaapt in z’n bedje.
Lukt het bij jullie wel met naar bed brengen?
2 jaar geleden
Hier ook echt een drama. De ene avond kunnen we haar naar bed brengen zonder al te veel gedoe en huilen maar dan weten we zeker dat ze later op de avond/ begin van de nacht gaat huilen. Maar vanavond is echt verschrikkelijk. Huilen/ gillen/ krijsen , van alles geprobeerd 😵💫. Ik zit nu dus al bijna een half uur naast haar bed te wachten tot ze slaapt. Hopelijk laat ze het hierbij voor vanavond/ vannacht. Gelukkig gaat broerlief wel braaf slapen 😅
2 jaar geleden
Ik reageer even algemeen. Bedankt voor de reacties en fijn dat we er niet alleen in zitten. We hebben echt net een heftige 15 maanden regressie gehad dus ik was hier echt niet klaar voor 😭
Ik ga me even verdiepen in eventueel white noise. En volhouden dat dit weer een fase is 🥲 succes mama's we kunnen dit!
2 jaar geleden
Reactie op angel90
Ik gebruik white noise al vanaf de geboorte elke dag. Ben er nooit mee gest ...
Staat de White noise dan de hele avond en nacht aan?
2 jaar geleden
Reactie op angel90
Nee, ik heb er een met timer. Na 60 min gaat hij uit ☺️
Ik vraag me altijd af hoe dit werkt als je bijvoorbeeld alleen in de ochtend het wil gebruiken kun je dat dan instellen?
2 jaar geleden
Reactie op mommyJoyandYared
Ik vraag me altijd af hoe dit werkt als je bijvoorbeeld alleen in de ochten ...
De numsy heeft timers tot 12 uur 😊 je zet hem dan aan vanaf het begin van het dutje en uit wanneer je kindje wakker is
2 jaar geleden
De numsy heeft timers tot 12 uur 😊 je zet hem dan aan vanaf het begin van ...
Wij deden het trouwens overdag via de iPad. Die gaan ook uren door op YouTube
2 jaar geleden
Reactie op mommyJoyandYared
Staat de White noise dan de hele avond en nacht aan?
Wij gebruiken de white noise wel de hele nacht. Als we hem op 60 minuten hadden, werd hij na dat uur wakker als we langsliepen (hoe stil we ook probeerden te doen), nu slaapt hij lekker door. Als de batterij leeg is wordt hij niet meteen wakker, maar wel makkelijker als er een geluid is.
2 jaar geleden
Oh jeee...Sinds 2 dagen gaat het in slaap vallen zo moeizaam. Zo te zien is dat bij meer kleintjes het geval.
Och...is er ook iets leuks om naar uit te kijken? De belofte dat het na de regressie verbetert en we rustige nachten kunnen verwachten? 😊
2 jaar geleden
Hier is het nu 2,5 uur feest! Hij sliep eindelijk weer wat beter na een goeie griep gehad te hebben.
Eerste uur er naar toe, steeds 5 minuten ertussen.
Half uur daarna maar laten jammeren
Half uur heeft hij bij mijn vriend gelegen rustig maar weer in bed huilen.
Nu zit ik alweer een half uur bij hem. Hij ligt in zijn bed nu ik op de stoel. Hij staat, ligt, gooit met speen en knuffel... worden die kleintjes niet moe... papa en mama wel😴
2 jaar geleden
Hier is het ook weer 1 bak ellende. Tussen half 2 en half 4 standaard wakker ineens ( alsof die kan klok kijken🤣) en overdag gooit hij ook alles overhoop. Het is een fase, het is een fase 😱😣
2 jaar geleden
Ik had vorige week drama nachten met mn zoontje. Morgen is hij 18 maanden. Vorige week dinsdag besloot hij ineens om 2:15 wakker te worden en uit eindelijk had ik tegen 4:15 maar besloten maar bij mij in bed te leggen. Dagen er na ook steeds rond die tijd wakker 's nachts. Eindelijk vrijdag op zaterdag was het weer 'normaal'. Ik probeer maar zo te denken, het is maar een fase en houd maar paar dagen bij mn zoontje aan. Vermoeiend is het wel
2 jaar geleden
Reactie op Denise-1988-
Hier is het ook weer 1 bak ellende. Tussen half 2 en half 4 standaard wakke ...
Nou echt precies dit. Max een uurtje slapen. Continue oververmoeidheid. Na anderhalf wakker worden met bedtijd. Nu ook nog is ziek en doorkomende kiezen 🥲