5 Reacties

7 maanden geleden

Onze dochter (ook in november 3) heeft dit 2 maand geleden gehad, en dit is Vanzelf wel weer wat recht getrokken Maar maakte me er toen ook zorgen over Weet niet of het normaal is, maar ze heeft dit ook wel even gehad +-1 maandje

7 maanden geleden

Ik herken t wel mijn dochter wordt in november 3 jaar. Is ook steeds moe en heeft daarnaast elke dag buikpijn en afbuigende groeicurves. Wij zijn bij de kinderarts geweest. Die heeft vooral de buikpijn onderzocht.(geen oorzaak gevonden) Maar gaf aan dat het slapen nog heel erg mag verschillen van andere kindjes. De ene heeft mischien wel 16 uur slaap nog nodig op een dag terwijl de ander bijv. In de middag al niet meer hoeft te slapen. Onze dochter slaapt van 19.30 tot 8.30 en dan weer van 12.30 tot soms wel 16.00u Dat heeft ze echt nodig anders houd ze de dag niet vol. Ik maak me er nu geen zorgen meer om.

7 maanden geleden

Ik herken t wel mijn dochter wordt in november 3 jaar. Is ook steeds moe en ...
Ah ja dat is idd vergelijkbaar. Gelukkig aan ene kant dat er niks is uitgekomen! Jaa vind t zo lastig soms. En maakte me in begin overal druk om dat de huisarts voor mijn gevoel wel eens gek van me werd haha. Daarom wil ik ook niet te snel aan de telefoon hangen. En idd geloof wel dat het slaap per kindje verschilt. Maar weet bij me zoontje dat slaapje er snel af ging. En ging prima tot de laatste tijd merk je echt dat hij het nodig heeft. Ik ga er inderdaad maar vanuit dat er niks ergs is en kijk het nog even aan. Nu is die natuurlijk ook grieperig erbij. Maar was benieuwd of meerdere dit hadden. Want las van jou ook een ander topic. Ik moest mijn zoontje ook al paar x ophalen bij peuterspeelzaal omdat hij zo moe was of zelfs na een half uur in slaap was gevallen. Maar blijft lastig als je net een goed ritme hebt gevonden kwa slaap, komt er wel weer een periode dat het totaal anders gaat en dan snap ik wel dat die moe is natuurlijk.

7 maanden geleden

Reactie op KirstenSam01

Onze dochter (ook in november 3) heeft dit 2 maand geleden gehad, en dit is ...
Oke dankjewel, volgens mij komt het denk ik inderdaad wel vaker voor, maar wou toch even me verhaal kwijt 馃槉馃檲

7 maanden geleden

Onze dochter heeft dat 3 maanden terug ook gehad. Wij hebben toen bloed laten prikken, maar hier kwam gelukkig niks uit. Nu tijdens de vakantie was ze weer vaak moe. Ze wilde dan om 11 uur weer naar bed, terwijl ze pas om 9 uur wakker werd. Maar het gaat alweer beter gelukkig. Waarschijnlijk gaat dit vanzelf weer voorbij. En blijf je twijfelen, gewoon weer de huisarts bellen馃槉