42 Reacties
één jaar geleden
Wij ook geen uitnodiging gehad. Terwijl dat wel bij 14 maanden werd gezegd. Uit nieuwsgierigheid nagevraagd, en toen kregen we meteen een afspraak. Vreemd, maar het zal wel 😉
één jaar geleden
Reactie op debbie14
Kregen jullie hier zelf een bericht over of moesten jullie zelf bellen voor ...
Wij belden om iets te overleggen en toen zeiden ze oh we gaan meteen even een afspraak maken voor de 2 jaar controle
één jaar geleden
Ik schrok heel erg van alle opdrachten die een kindje van twee al moet kunnen 🫣 Kunnen jullie kindjes wel al lichaamsdelen aanwijzen en alle plaatjes in een prentenboekje aanwijzen? Helpt ook niet dat onze zoon een echte wildebras is en dus ook geen geduld heeft om samen een boekje te lezen…
één jaar geleden
Reactie op CutiePat18
Ik schrok heel erg van alle opdrachten die een kindje van twee al moet kunn ...
Onze dochter kan dat wel, maar wij lezen thuis heel veel boekjes en zingen veel liedjes. Ook hoofd, schouders, knieën, teen bijvoorbeeld. Verder benoemen we eigenlijk al heel lang (in twee talen) wat ze aanraakt of waar ze naar wijst. Toen ik laatst zie dat Tom kwam spelen, stak ze haar tong uit. 🤭
één jaar geleden
Reactie op CutiePat18
Als ze trouwens om dierengeluiden hadden gevraagd, was ze gezakt haha.
één jaar geleden
Reactie op CutiePat18
Ja hier kan ze dat wel. Lichaamsdelen oefenen we in bad of met verschonen/aankleden. Gaat een beetje onbewust vanzelf.
Boekjes lezen heeft ze hier ook niet altijd geduld voor maar onderweg lopend naar de supermarkt of winkel alles benoemen is ook een goed leermomentje. Diertjes en geluiden oefenen we bij de kinderboerderij. Niet teveel bewust bij nadenken.
één jaar geleden
Reactie op CutiePat18
Dat gaat hier allebei goed. Maar ze hebben volgens mij altijd wel wat aan te merken hoor. Vorige keer moest ze blokjes stapelen en kregen we commentaar dat ze het alleen met rechts wilde doen en niet met links 🤷♀️
één jaar geleden
Reactie op Ellen3
Dat gaat hier allebei goed. Maar ze hebben volgens mij altijd wel wat aan t ...
Oh wauw 😅 Met sommige verhalen ben ik extra blij dat wij bij het CB weinig controles krijgen, maar die in het ziekenhuis krijgen. Daar wordt gewoon gekeken of de spierspanning en beweeglijkheid gelijk is in beide kanten. Zo ja, niets aan de hand.
één jaar geleden
Hier ook gehad afgelopen maandag. Ging goed en onze Luke is een lange jongen. Hij zit net iets onder het gemiddelde qua lengte/gewicht, maar dat komt dus omdat ie lang en slank is 😅
Verder prima. Wat advies gekregen voor z’n driftbuien en we zouden het liefst kunnen stoppen met de papfles dus daar gaan we mee beginnen.
één jaar geleden
Ik heb echt niks gehoord. Zelfs ondanks dat mijn tweede zoontje nou moet gaan. Maar ik hoor over heel veel afspraken waar mensen heen moesten en waar wij niks van gehoord hebben. Terwijl hij wel alle prikjes krijgt. Maar hij heeft echt alleen daar afspraken voor gehad. Verder niks.
één jaar geleden
Reactie op grace81
Phebe ging vandaag. Alles prima. Blokjes stapelen, balletje gooien, lichaam ...
Ook vandaag geweest, hier 10,5 kg bij 85.2 cm 🙈 ons ukje
één jaar geleden
Reactie op charmaine90
Ik heb echt niks gehoord. Zelfs ondanks dat mijn tweede zoontje nou moet ga ...
Bij ons maken ze altijd meteen de afspraak voor de volgende keer, bij jullie niet?