28 Reacties

3 jaar geleden

Onze dochter sliep op die leeftijd ook al 8 uur of langer. Het consultatiebureau vertelde mij dat zolang ze overdag alle voeding binnen krijgt en genoeg natte luiers heeft dat het totaal geen kwaad kan. Geniet ervan zou ik zeggen!

3 jaar geleden

Ons zoontje doet dit ook: hij krijgt om 20:00 z’n laatste fles al (is na 21:00 niet meer wakker te krijgen) en we maken hem wakker om 06:00, omdat we dan ook aan 10 uur zitten. Hij groeit goed en is vrolijk als tie wakker wordt. Dus met 9 weken denk ik dat het niet zo erg is, mits tie gewoon groeit en vrolijk is.. Ons zoontje is 7 weken oud.

3 jaar geleden

Het is ook nooit goed bij ons moeders he! Geniet ervan!!! Als ze honger heeft wordt ze echt wel wakker. Zolang je een gezonde baby hebt, die goed op gewicht is kan dit geen kwaad!! Slaap lekker☺️

3 jaar geleden

Helemaal niet erg! Als ze goed groeit en er verder geen bijzonderheden zijn. Als ze honger heeft komt ze wel. Hier toevallig vandaag ook zo'n lange nacht gemaakt! Half 10 de laatste en hij word net wakker. 💪 onze zoon is 6 weken vandaag!

3 jaar geleden

Haha. Ohh bedankt voor jullie snelle reacties!! Wou even de bevestiging hebben dat dit echt ok is.. :) bedankt bedankt! Bizar, slaapt je kind goed door is het inderdaad weer niet goed. Haha

3 jaar geleden

Dat heeft mijn dochter van 9 weken ook gehad gisteren. Rond 6 uur gaf ik haar borstvoeding en ze werd wakker om 4.30 voor de volgende voeding. Daar zit ook een hele lange tijd tussen. Dat vond ik erg vreemd want normaal wordt ze om de 3-4 uur wakker voor voeding.

3 jaar geleden

Geeft idd helemaal niks. Mijn zoontje is ook 9 weken en heeft gisteren om 21.00 de laatste voeding gehad en slaapt nu nog.. Ik laat m lekker slapen totdat hij zelf wakker wordt.. Gisteren was dat 8.30uur. Dus daar had toen 11,5 uur tussen gezeten..

3 jaar geleden

Hier 7 weken oud en ze slaapt ook 8 uur door snachts. Heerlijk toch?😁

3 jaar geleden

7 weken oud hier. en hij slaapt ook nog. hoor hem net een beetje wakker worden.

3 jaar geleden

Ik ben zo blij met deze topic. Onze zoon slaapt sinds 3 dagen ook langer dan ik gewend ben. Hij is 8 weken en slaapt 7 a 8 uur door in de nacht. Ik begon zelf te twijfelen of dat goed was, of dat het mocht al op deze leeftijd en dan zolang achterelkaar.😁

3 jaar geleden

Liam is bijna 6 weken en slaapt soms ook van 24:00 tot 8 uur/ half 9. Wij laten hem dan ook gewoon slapen. Hij krijgt drinkt dan s ochtends altijd meer dan de rest van de dag. Een vraag wanneer is bij jullie de voeding van ongever 24:00 eraf gegaan en hoe hebben jullie dat gedaan ? Liam die drinkt dan al niet zoveel, maar vraagt hier wel om kan ik dit dan afbouwen ? Nu drinkt hij de laatste fles tussen de 60 en de 90 cc terwijl hij normaal 120 en soms 150 drinkt.

3 jaar geleden

Oooh heerlijk toch mijn zoon komt nog altijd na uiterlijk 4 uur maar krijgt ook vaak niet meer dan 120 cc voeding op. Nu dronk hij gisteren met gemak zijn fles van 150cc met 5 schepjes op. Ik dus al stiekem hopen op een goede nacht nog geen 5 minuten later gooit hij zoveel melk eruit dat niet alleen hij maar ook ik en de bank doorwerkt waren...

3 jaar geleden

Reactie op Banaan

Liam is bijna 6 weken en slaapt soms ook van 24:00 tot 8 uur/ half 9. Wij l ...
Bij ons ging dat eigenlijk vanzelf: we kregen hem nauwelijks nog wakker. Hij was duidelijk in z’n diepe nachtslaap. De laatste fles doen we nu om 20:00 en dan kijken we wanneer hij komt. Ik zou het gewoon proberen. Hij ging vanzelf steeds langer slapen en nu dus al van 20;00 tot 06:00 😊

3 jaar geleden

Reactie op DaniëlleS

Ik ben zo blij met deze topic. Onze zoon slaapt sinds 3 dagen ook langer da ...
Die van ons is morgen 8 weken en slaapt ook opeens sinds 3 dagen langer s nachts en is overdag meer wakker, volgens mij hoort dat bij de 8 weken sprong!

3 jaar geleden

Hier 8 weken en zit nu sinds 2 dagen ook 9+ uur tussen de voedingen. Gisteren 19.30 tot 5.30 en vannacht 20u tot 5.15... Onze 1ste dochter sliep vanaf 8 weken al 12 uur achter elkaar van 20u tot 8.00.. Cb gaf toen aan dat als ze zichzelf goed meld, dit geen probleem is.. Zolang ze alert en helder is en zichzelf dus overdag weg goed meld voor voeding moet je hier maar gewoon van genieten (nachtrust)

3 jaar geleden

Jaloers 🥺

3 jaar geleden

Onze dochter slaapt ook zo 9 à 10 uurtjes per nacht. Dinsdag nog bij het cb geweest en het is geen probleem zeiden ze daar. Ze is in 2 maanden tijd 2 kilo aangekomen, dus ze komt niets tekort. Daarentegen slaapt ze overdag dan wel weer heel weinig.

3 jaar geleden

Die van mij sliep ook vanaf half negen heb haar half zeven wakker gemaakt, ik vond het een beetje eng.

3 jaar geleden

Gewoon van genieten hoor... hier 7 weken en komt meestal om 22.00 - 02.00 - 5.00 (kan half uur afwijken) Zou t heerlijk vinden om wat langer te kunnen slapen. Maargoed m'n dochtertje was 2 voordat ze echt goede nachten doorsliep🙈

3 jaar geleden

Onze dochter krijgt om ongeveer 23:30 de laatste fles en ik moet haar wakker maken rond 09:30 anders duurt het mij echt te lang, ze is nu 10 wkn