15 Reacties

3 jaar geleden

Wij zijn toevallig bijna aan het einde van ons vakantie gekomen. Wij vliegen zaterdag weer terug. Hebben ook bijna 4,5 uur gevlogen tijdens de heenvlucht. Wij hebben eigenlijk niet zo heel veel meegenomen omdat gedurende een langere reis met onze oudste dochter toen der tijd we heel veel meegenomen maar totaal niet gebruikt, lag juist allemaal in de weg 馃檲. Wat ik wel heel handig vond was een rietjes beker of waaruit ze graag drinkt voor het opstijgen en dalen! Dan gaan de oortjes open, deze tip heb ik toen gekregen, zo nu en dan kleine slokjes tussendoor laten nemen, hielp bij ons tot nu toe echt super. Verder paar lievelingsspeeltjes. Wat kleine hapjes ; wij hadden wat droge koekjes, rozijntjes, fruithapje en peperkoek. Op het vliegveld na de gate en incheck hebben wij flesjes verse jus gekocht, onze kleine meid weigert namelijk water. Ook vonden wij de draagzak een super uitkomst omdat je soms heel lang op de koffer en buggy moet wachten op het vliegveld. Op de heenvlucht mochten wij de buggy echt heel lang bij ons houden. Verder is het altijd de vraag hoe de kleine is. Onze meid was de heen vlucht wel wat onrustig maar is uiteindelijk in slaap gevallen, echt lopen konden we niet. Je gewoon erbij neer leggen hoe het loopt, het klinkt heel moeilijk en heel eerlijk de eerste keer toen we de vlucht hadden van bijna 10 uur was het echt horror , maar nu deze tweede vlucht van 4 uur met 2 kindjes was ik veel rustiger en heb het echt op me af laten komen, alsof die kleintjes dat ook echt aanvoelen ofzo hahaha. Als laatste hele fijne vakantie en misschien heb je er iets aan!

3 jaar geleden

Wij zijn net terug met onze bink van 1.5 uit Lanzarote (4.5 uur vliegen). We hebben hem een ouderwets flesje gegeven bij het opstijgen. Toen ik aan boord liep meteen de stewards gevraagd om een laag kokend water. Zelf had ik een flesje koud water. Ging prima. Bij het opstijgen gegeven. Ik had filmpjes gedownload en voor elk uur een klein speelgoedje. Hier was zo'n pop-it een heel groot succes. Hij heeft best veel geslapen. Wij konden niet lopen. Omdat hij andere drankjes wat sneller drinkt hadden we z'n eigen tuitbeker mee en toen op het vliegveld na de douane drinken gekocht en erin gedaan. Verder had ik knijpfruitjes bij mij en wat koekjes. Maar niet veel nodig gehad. Alleen zo bleef hij wel slikken. Ik had voor de zekerheid een warme maaltijd mee van Ella's kitchen voor als hij niks zou willen eten. Verder mag je als accessoire een knuffel meenemen en een buggy van Max 10 kilo mag mee tot aan het vliegtuig. Ik had bij de kringloop van die hele kleine voorlees boekjes gevonden. Die vond hij geweldig en die namen niet teveel ruimte in. Wij hebben ons zoontje niet te warm gekleed, maar hij heeft het best snel warm. En ik had een dekentje bij mij voor onder zijn hoofd als hij wilde slapen. En natuurlijk luiers, luierdoekjes, ik had zelf 2 setjes schone kleren bij mij. En ik heb hem een jogging broek aan gedaan en lekker alleen sokjes. En helemaal niet teveel vragen hoor 鈽猴笍 ik vond het best spannend maar het is mij 1000% mee gevallen. En nadat ik alles losliet ging hij lekker mee in t Spaanse ritme. Helemaal super. Hele fijne vakantie!!

3 jaar geleden

Reactie op Rv89

Wij zijn toevallig bijna aan het einde van ons vakantie gekomen. Wij vliege ...
Heel erg bedankt ik heb er zeker wat aan!

3 jaar geleden

Reactie op Kleintjeonderweg

Wij zijn net terug met onze bink van 1.5 uit Lanzarote (4.5 uur vliegen). ...
Dankjewel allemaal handige tips馃槂馃槂

3 jaar geleden

Als oplossing in het geval dat je kleine niet in een draagzak wil! Onze kleine dame is met geen tien paarden in de draagzak te krijgen en deze handbagage koffer was bij ons echt een uitkomst馃 ik heb hem via reiswieg.nl besteld daar was hij een stuk goedkoper dan bij bol . Even op google mountainbuggy skyrider zoeken馃憤

3 jaar geleden

Reactie op Mrln811

Als oplossing in het geval dat je kleine niet in een draagzak wil! Onze kle ...
He hoezo draagzak. Hij mag toch gwn in de buggy tot aan de gate?

3 jaar geleden

Eten en drinken voor baby鈥檚 mogen gewoon door de security check! Filmpjes downloaden, voel en kijk boekjes, kleuren (van die waterpen tekeningen), van die speciale raamstickers kunnen erg interessant zijn. Lekker wat snackjes zoals rozijntjes om te vermaken. Andere tip is om het riempje onder het t-shirt vast te maken. Daarna het t-shirt er weer overheen, zo hebben ze het niet door en kan je ze stiekem weer vastmaken als het weer moet!

3 jaar geleden

Reactie op NadiaH

Klopt hoor dan pas geef je hem af.

3 jaar geleden

Reactie op NadiaH

Het ligt eraan, gedurende de ene vlucht en maatschappij mag de buggy mee tot aan de gate, bij de andere weer niet. Daarnaast waren we wij er gewoon blij mee op het moment dat we het vliegtuig uit moesten, we hadden de kleine na de landing in de draagzak gedaan, dus die sliep heerlijk verder toen, hadden onze handen vrij voor onze handbagage en de koffers daarna. Wij hebben toen toevallig heel lang op de buggy nog moeten wachten, dit is natuurlijk niet altijd zo! Maar ik was blij met de draagzak, onze draagzak nam heel weinig plaats kn beslag dus als je hem kan meenemen kan die nog wel eens van pas komen hoor ;).

3 jaar geleden

Reactie op NadiaH

Ja klopt maar de buggy gaat vervolgens bij de ruimbagage en krijg je pas bij de bagageband terug dus als je bijvoorbeeld savonds terug vliegt naar schiphol dan moetje vanaf de polderbaan een behoorlijk afstand nog lopen zonder je buggy!

3 jaar geleden

Reactie op Mrln811

Ja klopt maar de buggy gaat vervolgens bij de ruimbagage en krijg je pas bi ...
Vreemd had ik vorig keer gedaan we hadden hem opgetild tot aan de bagageband maar daar aangekomen hoorde ik van andere dat ze hun buggy bij de uitgang kregen

3 jaar geleden

Wij zijn ook net op vakantie met vlucht van 3,5 uur. Wij hadden een vroege vlucht 5:00 dus ze was op schiphol wakker en op moment van boarden lag ze in diepe slaap tot 1 uur voor landen. Geen last van oren gehad, we hebben wel een flesje gegeven met landen voor het slikken. Verder was ze blij met haar tablet, en fuitzakje snoep. Maar ik raad aan toch wel ze moe mee te nemen zodat ze iigg 1/2 uur slapen anders is 3 uur lang vermaken in vliegtuig op schoot wel lastig. Ons vliegtuig zat ook helemaal vol dus moest heletijd op schoot. Buggy moesten we afgeven bij de gate en kregen we terug net buiten het vliegtuig.

3 jaar geleden

Wij hebben ook onze kinderwagen mee kunnen nemen tot aan de gate. Wij landde op de Polderbaan en kregen hem pas bij de bagageband weer terug, dus inderdaad een stukje lopen, op papa鈥檚 schouders ging het prima. Wij hebben niet heen en weer gelopen in het vliegtuig, mensen voor ons deden dat continue met hun kind en stonden steeds in de weg voor personeel en mensen die naar het toilet wilde, heb me daar best wel aan gestoord eigenlijk 馃檲 Mijn dochter is 1,5, heeft geen last gehad van haar oren of iets, gewoon blijven zitten op schoot, vermaakt met zo鈥檔 magneten tekenbord en tablet met spelletjes/filmpjes. Ook ruim 3,5 uur moeten vliegen, maar ging prima. Inderdaad ook wat lekkers te snaaien mee genomen.

3 jaar geleden

Wij hebben ook onze kinderwagen mee kunnen nemen tot aan de gate. Wij landd ...
Oja, ze heeft heen maar een halfuur geslapen en terug 20 minuten. Dus ruim 3 uur wakker geweest heen en terug, maar ging eigenlijk allemaal prima met genoeg afleiding.

3 jaar geleden

Wij hebben de babyzen yoyo gekocht, deze mag mee in het vliegtuig boven je hoofd 馃槈 ideaal ding!